Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

KoiKoi, pahoittelut. Ei kai siinä käsittääkseni kummempia aikoja tarvitse odotella ennen kuin voi uudelleen yrittää.

Mulla nuo työkuviot on sellaiset et hyvin voisin jäädä kotiin. Vakituinen paikka on, mutta ei ongelmaa jäädä pois. Muutenkin edessä varmastikin työyksikön vaihto.

Tiedättekö miten onnellinen olen just tällä hetkellä. Mulla yleensä tosi oireeton kierto, en tunne ovulaatiota enkä menkkakipuja tms. Pms-oiretta.. Nyt kuitenkin tosi outoja tuntemuksia oikealla alavatsakipuna ym. Kokeilin äsken huvikseni vanhan ovulaatitestin ja siihen ilmestyi tosi vahvat 2 viivaa. Kuinka oonkaan onnellinen, että kroppa yrittää toimia. Vaikkakin siis hormonikierukka edelleen paikallaan. Mulla kun ei ole sen aikaan vuotojakaan ollut..

Ja anu84 oikein paljon onnea!!
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Anu84! :flower:

Pahoittelut KoiKoi. : /

ON: me sitten passattiin tämä kierto. Ei tosiaan sen takia että pääsisi juhlimaan vaan että en olisi halunnut heti asiasta kuuluttaa polttariporukalle jos nyt olisi sattunut tärppäämään. Siinä polttariporukassa on mukana mun työkavereitakin ja sitten se tieto olisikin levinnytkin kuin kulovalkea. Seuraavasta kierrosta sitten täysillä uutta yritystä.
Mullakin työpaikka on vakituinen. Hommat on ollut vuosia suurinpiirtein samoja. Toimipiste on välillä vaihtunut. Tykkään paljon tehdä näitä hommia, mutta meille väläyteltiin tämän osaston sulkemista ja siirtoa myyntitöihin. :| se ei ole niin meikeläisen juttua vaikka olen sitäkin tehnyt. Siinä mielessä perheenlisäys olisi oiva vaihtoehto tilanteeseen.
 
KoiKoille pahoittelut! Heti vuodon loputtua saa yrittää, mutta jotkut lääkärit suosittelevat ensimmäisten kuukautisten odottamista. Kierron voi alkaa laskea vaikka ensimmäisestä vuotopäivästä, jos ei erikseen tullut mitään lääkkeellistä tyhjennystä.

Mulla on ovis käsillä ja sopivasti kotiuduin reissusta. Jos tänään vähän juhlis jälleennäkemistä. :)
 
Kettula: Kiitos kommentistasi! Noin sen ajattelinkin menevän, jos vaan kohtu nyt vaan suvaitsee tyhjentyä kunnolla. Kiitos muillekin pahoitteluista! Toivottavasti tosiaan raskautuminen ois pian mahdollista.

cherise, Marmeli ja mustang: mikäs on meininki? Vieläkö testailette ja koska? :D
 
Pahoittelut KoiKoi! :hug:

Ei tarvinnut testata enää, täti tuli taloon 30.7 eli nyt kp 3. Edellinen kierto oli eka joten en vielä heitä kirvestä kaivoon ;) Toivon vaan että tulen taas aika nopeasti raskaaksi (edellisillä kerroille meni 2-3 kiertoa ennen kuin tulin raskaaksi) mutta nyt ikää on enemmän ja mies sai just tietää että hänen hormonitasot ovat todella matalat joten jos sitä "ongelmaa" ei nyt korjata niin ehkä meille ei tulekaan kolmatta lasta...katotaan...Hyvä tässä on se että oma kroppa taitaa kuitenkin toimia suht hyvin, kierrot noin 30-31 nykyään eli tietää milloin voi bongata ovista :)
 
Kiitos :heart:
Inhottavaa kipua vatsan seudulla, mutta en usko, että olis kesken mennyt. Tosiaan olis varmaan vuotoa jo. Nyt vaan otan iisisti ja teen vielä yhden testin viikonlopun aikana. Nyt olis vissii rv 4,jos oikein laskin :)
 
Onnittelut plussanneille!! Aina yhtä ihanaa kuulla näitä uutisia! =)

Pahoittelut KoiKoi! Toivottavasti kierto lähtee kuitenkin heti normaalisti käyntiin ja pääsette yrittämään!

Täällä kp8, yk1. Tjot ei siis ole tuottanut tulosta, vaikka edelliset lähti helpommin alkuun. Nyt viikko ollaan sairasteltu. Koko perhe vatsataudissa. Toivottavasti kohta helpottaa, että päästään oviksen aikoihin kunnolla yrittämään! Mutta tää vatsatauti syrjäytti kyllä vähän tota vauvakuumetta. Tuli välillä semmoinen olo, että ei tähän kyllä enää kolmatta jaksa:( Mutta kun normaaliin arkeen päästään niin eiköhän se kuume sieltä taas tosissaan palaa!
 
Heippa taas muutaman viikon hiljaiselon jälkeen. Lasten kanssa oltiin reissusta ja sieltä palattiin tämän viikon maanantaina. Jotenkin reissusta palautuminen on vienyt tämän viikon ja ei ole tullut tänne kirjoiteltua mitään tai edes luettua.

KoiKoi harmin paikka tuo sinun keskenmeno. Ja harmitus kaikille muillekin jotka lähtivät uuteen yritykseen.

Onnea teille jotka olette tänä aikana plussanneet.

ON sen verran, että en nyt tiedä miten tässä kierrossa kävi. Limat tuli ennen kuin olin kotona, mutta ne jatkuivat kuitenkin aina tämän viikon maanantaihin asti ja kyllähän meillä peitto heilu kun kotiin pääsin. Joten en nyt sitten tiedäkään menikö meillä sivusuun vai ei. Mutta sen näkeen sitten muutaman viikon päästä miten meidän kävi vai kävikö mitenkään. Jos ei nyt sitten käynytkään mitenkään niin sitten otan ovistestit käyttöön.
Niin ja miehen sisko sai tässä pienokaisen 1.päivä ja tänään käytiin häntä katsomassa. Kyllä hän oli sitten tavattoman suloinen ja pieni poika. He olivat kysyneet mieheltä lähtisimmekö pienokaisen kummiksi. Ja tottahan me lähdemme. Aivan ihana pieni mies! Toivon mukaan meilläkin on pian tuollainen samanlainen tuhisia.
 
vehnäntähkällä alkaakin olla jännät päivät. Tsemppiä sinne!

G2P2: Mitäs sinne kuuluu?

Pahoittelut täältäkin uuteen kiertoon joutuneille. No, eipähän kuivahda tämäkään pino, kun meitä yrittäjiä löytyy. Tietysti toivoisin, että kaikki plussattaisiin mahdollisimman pian, mutta suurimmalla osalla on yritystä niin vähän takana, että ei mitään hätään, vaikka vauvan hinku varmasti kaikilla on kova. Eihän me täällä muuten pyörittäisi. ;)

T-81: Onnittelut tulevalle kummille. Joskus ne kummilapset on helpompi kuin omat. :D Saa palautettua tarpeentullen. Heh, toivottavasti ymmärrät, mitä haen.

ON. Mulla heittää tunteet nyt ihan laidasta laitaan. Suurimmaksi osaksi olen ihme kyllä ihan hyvällä ja positiivisella meiningillä, että eteenpäin vaan elämässä. Pientä kireyttä on kuitenkin havaittavissa. Takaraivossa kai vähän jyskyttää kaksi seikkaa. Yksi, mulla on taustalla keskeytynyt keskenmeno ja pelkään, et tämäkin voi sellainen olla ja mitä siitä seuraa. Kaksi, mitä jos en tulekaan enää raskaaksi menestyksekkäästi? Välillä tekee mieli unohtaa koko homma, mutta ei kai tässä muu auta kuin tosissaan elellä eteenpäin ja katsoa mitä tuleman pitää. Ihanaa oli kuitenkin, kun miehen kanssa keskusteltiin keskenmenosta, niin hän oli heti sitä mieltä, että jatketaan vauvaprojektia. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Anu84 ja piikru!

Ja KoiKoille multakin pahoittelut!

Kummallista muuten, miten aivan tuntemattomien ihmisten elämässä tapahtuvat asiat voivat koskettaa niin paljon kuin teidän kaikkien kuulumiset. Milloin jännätään plussia, iloitaan niistä ja sitten toisaalta surraan noita ikävempiä juttuja. Aika hassua.

ON Viime viikolla ovisoireet, ihan tosi kipeä maha oli 3 päivää, että sitä kai se oli. Vähän mietin, että olisin vielä rynnännyt testejä ostamaan ja olisin varmistanut, että on juuri niitä oireita, mutta sovittiin ukon kanssa, että sitten jos ei ala tärpätä niin hommataan testejä. Sopivasti oli miehen viimeinen lomaviikko, niin kyllä ollaan nyt kaikkemme annettu... ;) Nyt siis kp 26, jännät viikot nyt tulossa. Alettiin puuhata asunnonvaihtoa, joten onpahan vähän muutakin ajateltavaa kuin vauva. Vauvauutisia tupsahtelee kyllä lähipiirissä nyt ihan urakalla, tahtoo kanssa!!!:heart:
 
Äippyli_81: toi on ihan totta, että sitä kummasti eläytyy toisten kiertoihin, vaikka ei edes oikeasti tunne.:)

Eltsiira: Plussia tosiaan kaivataan piristämään tätä pinoa! Tsemppiä sinne viikonloppuun, jospa sitten loppukuusta ois uutisia. ;)

OneMore?: Tervetuloa! Lisäsin sut listalle. Hyvä että tulee lisää porukkaa!
 
OneMore? Tervetuloa kuumeilemaan mukaan! :)

Minä yritän päivittäin käydä kurkkimassa ketjun uutiset mutta jotenkin kirjoittelu aina jää, ei kyllä toisaalta ole kauheesti mitään raportoitavaa. Kp 24/28 menossa joten menkkojen pitäisi maanantaina alkaa. Jotenkin ristiriitainen olo kyllä, jännä miten sitä toisaalta niin kovasti haluaisi kolmatta mutta sitten taas se raskas vauva-arki ja työkuviot huolettaa. Mitenhän sitä oppisi olemaan stressaamatta tulevaa kun ei siitä kuitenkaan mitään hyötyä edes ole?!

Toivotaan tosiaan että plussauutisia saataisiin piristämään ketjua!! :)
 
mä laiskana kopsaan oman tekstini tuolta muista ketjuista kanssa.. mutta niin outo juttu :)


hola.. mulle tapahtu aamulla jotain tosi kummaa... meidän lastenhoitaja tuli niinku sovittu ja touhusin tuossa eteisessä kun hän yhtäkkiä kysäs, että oleksä raskaana? Olin ihan että mitäh? en tietääkseni.. (ei olla puhuttu asiasta kenellekään) ja siihen tokas vaan että iski sellaset vibat äsken ja sun silmistä näkee että taidat olla :O FREAKING ME OUT :D vaikka en mä pahitteeks laittais vaiks oisinkin :whistle:
 
Menipä kauan, kun kahlasin kaikkien kuulumiset läpi. Olen ollut koko kesän lomalla (7 vko), enkä ole päässyt palstailemaan. Nyt kuitenkin yritän palata taustalle huutelemaan.

Aluksi onnea kaikille plussanneille ja ei niin onnekkaille pahoittelut.

Ja sitten omaan napaan… Omassa mielessäni tosiaan on, että kolmannen yritys aloitetaan viimeistään syyskuussa. En ole vielä asiasta puhunut miehelleni. Loman aikana oli kyllä tarkoitus ottaa asia puheeksi. Loma meni kuitenkin siltä osin aivan pilalle, koska riitelimme jatkuvasti. Tai ei me mitään tapeltu, mutta semmosta pientä tiuskimista koko ajan. En tiedä mistä johtui. Olemme molemmat aika kiireisiä ihmisiä ja sitten kun ollaankin monta viikkoa 24/7 koko perheen kera, niin voi olla että se hiukka ahdisti. Vasta viimeisellä lomaviikolla oikeasti puhuttiin tuosta kireästä ilmapiiristä ja saatiin se selvitettyä. Onneksi selvitettiin, mutta siitä jäi vähän semmoinen olo, että kannattaako tässä nyt vielä jotain vauvaa ehdotella.

Eli on hiukka semmoinen olo, että ehkä ei vielä…. mutta heti kun näin ajattelen, niin tuntuu että sydäntä riipaisee. En halua odottaa vaan haluan sen kolmannen lapsen nyt. Vaikea selittää, mutta tuntuu, että jotain puuttuu.

Ehkä kuitenkin kerään rohkeuteni ja lähiviikkoina avaudun miehelleni. Kenelle sitä toiveensa voisi kertoa, jos ei miehelleen. Pahin pelkoni vaan on että hän ei vauvaa nyt halua.

Anteeksi avautuminen. Seurailen mielenkiinnolla teidän muiden kuumeiluja vielä ainakin siihen asti kunnes saan suuni auki.
 
Heippa, liittyisin mukaan kolmatta kuumeilemaan :) edelliset poika 6v ja tyttö 3,5 v.
Itse olen 25.. Juuri tyhjennysvuoto käynnissä ehkäisyrenkaasta että saa nähdä miten ovulaatio tulee :/ tilasin niitä david ovistikkuja mutta nyt olen lukenut että ne olisi huonoja :( täytyy katsoa jos digin ostaisi niinkuin monet ovat sillä varmistelleet!
 
mä oon varmaan outo kun en oo noihin ovistesteihin lähtenyt.. joskus vuosia sitten niitä koitin enkä saanut mtn muuta ku mielipahaa itselleni kun en sitte kai ikinä bongannu sitä ovista.. tässä pohdin että koskakohan olis aikasintaan järkevää tehdä apteekin testii :D kun en enää ees tiä koska ovis oli... nyt kp 18/27-28 :D
 

Yhteistyössä