* Kolmatta kaipaavien TAMMIKUU *

  • Viestiketjun aloittaja Sunflower11
  • Ensimmäinen viesti
Elmaleena :hug:

Onnea morebabies!

Täällä tänään kp10 ja jos kierto on taas sen noin 25-26 päivää niin nyt alkaa varmaankin olee ne tärppipäivät sitten. Ovista en meinaa testailla, täytyy vaan yrittää pitää välit lämpiminä miehen kanssa ja ihan lämmintä on ollutkin nyt vaan just tällä viikolla on kiirettä ja yhteinen aika aika kortilla joten katotaan. Olen yrittänyt olla stressaamatta tai muutenkaan kauheesti miettiä tätä koko ajan. Ja testiä en tee ennen kuin sit kp26 aikasintaan.
 
sunflower mitä sun kierrolle kuuluu? Voisko olla tärppi tullut vai miltä vaikuttaa?

Tsemppiä oviksen bongailijoille ja hyödyntäjille b:)

elmaleenalle :hug:

ON: jos en olisi vuotanut melkein viikkoa kuin seula, voisin kuvitella olevani nyt raskaana. Olisko tää nyt taas joku ovisteluyritys sitten vaan. Tikut junnaa jossain matkan varrella, joten testailua ei pääse harrastamaan. Jos ei ovista näy kp25 mennessä, taidan suosiolla aloittaa terot. Jotenkin tuntuu että vasen munis kipuilee nyt enemmän, mikä ei kyllä vois olla mahdollista kun siltä puolelta ultrattiin ovulaatio viime kierrossa. Kroppa on siis sekaisin kuin seinäkello. Ja tuhruttaako, no kyllä vain, vereslimaa jokaisella veskikäynnillä. Eli sen puoleen on turha toivoakaan ovuloivansa vähään aikaan, kp11 jo menossa.
 
Sunflower11
pikkuinen12: nyt olis kp 25/24-35 ilmeisesti ja dpo 6 ilmeisestikin varmaan +- 1pvä. Ainakin tutut menkkakivut alkoi joten oletan viimeistään viikon päästä alkavan.. jos tavallisen mukaan menee, eli luteaalivaihe 8-9päivää niin silloin ne alkais pe-la.
 
sunflower: lisää vaan plussanneisiin, ainahan sieltä pääsee pois tai joutuu.

pikkuinen: kuulostaapa omituiselta toi sun tilanne. Toivottavasti tuo tilanne selviää piakkoin, kun pääsette lääkäriin!

yritin tänään soittaa meidän lapsettomuuslääkärille, mutta lomalla vielä tämänkin viikon. Olisin halunnut, että joku asiantuntija kertoo mulle onko syytä huoleen noiden viikkojen suhteen eli voiko vaan olla kiinnittynyt niiiiin myöhään. Kävin tänään normilääkärissä, kun flunssa ollut kohta 2 kk:tta ja yritin siltä kysellä niin sanoi suoraan ettei osaa vastata, samoin kuin siskoni joka on lääkäri. Ajattelin nyt vaan yrittää unohtaa koko raskauden ja varaan ultran n rv 9+5 aikoihin milloin sykkeet viimeksi loppui. Siinä saa sitten varmaan paremmin mitattua ja saa sitä oikeaa laskettua aikaa selville ja np-ultraa varattua.
 
Olipas nopeaa, tilasin sen digin eilen, niin se tuli jo tänään :) Huomenna tai ylihuomenna voisin sen korkata, jos uskallan..


morebabies: Vau, onnea! Ihana yllätys! Toivotaan kovasti että pieni pysyisi kyydissä loppun asti. On kyllä varmasti hermoja raastavaa odotella seuraavaa ultraa, teräshermoja ja tsemppejä täältä toivottelen!

Maijamehi: Mukava että sait nyt selvyyden raskauden kestoon =) Ja onnittelut vielä kertaalleen!

Pettunia: Toivottavasti ovis tuli. Minkä merkkisiä testejä sinulla on? Minulla esim davidin liuskat ja puikot toimi hyvin, mutta nuo kasetit taisivat olla susia kun eivät selkeätä plussaa tullut. Minä en uskoisi että virtsan vahvuus voisi niin paljoa vääristää tulosta, että muuttaisi negan positiiviseksi. Toivotaan parasta =)

Elmaleena: Voi surku :( Iso :hug: ja tsempitykset alkaneeseen kiertoon!

pikkuinen: Voi kumpa kroppasi alkaisi pikaisesti toimimaan :hug: Tuo tuhruttelu on kyllä tosi ikävää! Onneksi sait ne terot kuitenkin jo, ettet joudu kärsimään enää mega pitkistä kierroista.
 
kiitos tsempityksistä :flower: kyllä tähän alkaa kuulkaa jo tottumaan että toi mun alakerta elää ihan omaa elämäänsä tuolla. Alaselkä ollut tänään tosi kipeä ja munasarjat tuikkii vuoronperään. Voiskin ajatella että on ovis tulossa mutta ei näillä mun kierroilla ja vuodoilla.

Luin ihan hirveitä uutisia kun kävin kurkkaamassa odotuspuolta. Itku tuli vaikken helpolla vieraiden ihmisten kuulumisiin reagoikaan. Santulta on otettu onnellinen odotus pois :'( Jos käyt Santtu täällä kurkkimassa niin kahmalokaupalla voimia sulle, tulethan takaisin meidän kanssa kuumeilemaan kun siltä alkaa taas tuntumaan? :hug:

Mä en jaksa enää käsittää tämän pinon epäonnea. Liian rankkoja taipaleita joutuu moni täällä kulkemaan.
 
Voi kurjuus potenssiin sata tuota Santun juttua. Ei voi uskoa todeksi.

Ja Elmaleenallakin harmin paikka. Ei voi verrata, mutta koskee se pienikin harmi.

Sulla on pikkuinen kyllä aika paljon kipuja ja vuotoja. Hyvä, että pääsette hoitoihin niin varmasti varmistellaan, ettei ole mitään vakavampaa häikkää. Toivotaan tietysti, että kaikki on hyvin ja mahdollisimman pienillä avuilla pääsette onnelliseen odotukseen.

Moonchaser, mun ovis tikut on muistaakseni sofi one step -merkkisiä. Eipä tässä tosiaan auta muu kuin toivoa, että se oli oikea plussa. Mulla taitaa kyllä olla aika paljon ovuloimattomia kiertoja. Tämän kierron katson ja sitten lähden hakemaan apuja. Tutulle lapsettomuuslääkärille on tarkoitus aikaa varata. Onhan meilläkin noita yrityskiertoja jo runsaasti ja lisäksi mulla tulee pian ikä vastaan.

Sunflower, onneksi nuo menkkakivut voi liittyä myös raskauteen. Kumpa......
 
Huh heijaa mikä päivä! Täällä neitoset sairastavat vesirokkoa toista päivää ja näppyjä pienemmällä on ihan hirmuisen paljon. Eipä ole paljon muuta ehtiny miettiäkään.
Kp tosiaan 32/30, eli jännitystä ilmassa. Tuntemuksia ei suuntaan eikä toiseen, täytynee ruveta ylihuomenna testaileen mikäli tätiä ei kuulu. Onnea raskautuneille! Nyt hyvän kirjan kimppuun ja nukkuileen...
 
Sunflower11
Pettunia: Mulla vaan ei koskaan :( noissa kemiallisissa kierroissa on puuttunut kokonaan menkkaoireet ja tiedän aika tarkalleen et menkat alkaa kun menkkajomot alkaa.. No, eipä tuu eläteltyä toiveita turhia..
 
Niinhän se on Sun, että itse sitä parhaiten tietää omista oireista missä mennään. Mullakin tietynlaisen pms-kiukun ilmeneminen viikko ennen tätiä on selvä merkki. Surutyön teen jo silloin ja tädin tullessa jo nokka kohti uutta.
 
Kiitos lohdutuksista, nokka pystyssä kohti uutta yritystä. Kyllähän tuota ikääkin alkaa olla sen verran, että ihme olisikin ollut jos kerrasta olisi tärpännyt. Tai no kerrasta ja kerrasta, mutta ekasta kierrosta. ;)

Plussasäteitä ja -tuulia teille muille piinailijoille!


-Elmaleena-
 
Tein sen digin tänään, ja sain odotetun raskaana 3+ tuloksen :) Eipä se hirveästi stressiä poistanut, mutta ehkä pikkuisen. Eipä tämä tulos takaa kuin sen, että tähän asti hcg on noussut hyvin. Mutta nyt ei voi muuta kuin odotella mitä tuleman pitää. Toivottavasti saisin pitää tämän loppuun asti.

sunflower: Voih :( Mutta muistuttaisin, että minä olin oikeasti varma etten ole raskaana juuri menkkoja enteilevien muniskipujen takia ja tietenkin siksi koska luulin etten edes ovuloinut. Eikä edes vaistoni sanonut mitään, vaikka edellisestä keskenmenneestä "tiesin" jo dpo4, että olen raskaana. Joskus sitä kuitenkin saattaa erehtyä, toivon kovasti sitä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkuinen12
Moonchaser onnea digituloksesta, nyt toivotaan että saisit pysytellä tiukasti plussanneiden puolella :)


Meille posti toi vinon pinon testejä, sekä r että o =)
Jos vielä raskaaksi tuun, testailen varmaan ekat 10 viikkoa eri testeillä ihan vaan siitä ilosta että näkee ne kauan kaivatut 2 viivasta siinä.
 
Sunflower, kiitokset uudesta pinosta! pidän täällä sormet ristissä, jospa kuitenkin...

Morebabies, melkonen (ja ihana) yllätys! nyt vaan tarrautumisvoimia pienelle!

ON: kierto 8/25 ja tein ovistikun. Ja samaa mieltä olen kuin Pikkuinen; ihanaa saada kaksi viivaa tikkuun, vaikka eihän se nyt mitään merkitsekään:) Jatkan oviksen bongailua, saas nähdä ny.

Moonchaser =) onnittelut plussasta!
 
Pakko tunkea nokkaansa tänne sen verran, että Sunflower mä pidän täällä myös peukkuja, että sittenkin tää ois se plussa-aika! Mä olin ennen plussaa varma, että menkat alkaa ja kolisten, oli niin kovat kivut. Harvoin joudun etukäteen ottamaan särkylääkettä, mutta silloin joutui. Sormet ja varpaat ristissä toivon, että sinäkin siirryt kolmatta odottaviin!

Onnea plussista ja plussa-onnea niille, jotka vielä kahta viivaa metsästävät!


Heja ja Toukka 6+1
 
Wau! Morebabiesille onnittelut! :flower: Toivottavasti kaikki menee hyvin, ja teillekin vihdoin suotaisiin onnea suurten surujen jälkeen.

Santulle taas :hug:. Sanoja ei oikein ole. Niin pahalta tuntuu teidän puolesta. :'(

Omaa napaa: Tänään menossa oletettavasti DPO 4. Perjantaina sain ekan ovisplussan, lauantaina vielä tummemman. Sunnuntai-aamuna tuntui aika kovat ja selkeät oviskivut, joten melkoisella varmuudella olettaisin ovuloineeni silloin. Kieltämättä toiveet pääsivät taas karkaamaan pilviin, koska ainoa kerta jolloin olen tähän mennessä tuntenut yhtä selkeät oviskivut, on ollut se kierto jolloin plussasin. (Vaikka sehän menikin sitten heti kesken.) Halutkin olivat piiiiitkästä aikaa yhtä huipussa kuin joskus vastarakastuneina, joten tehokkaasti tuli ovis myös hyödynnettyä. ;)

Nyt sitten vain odotellaan. Ja niitä äitiysvaatteita tuli taas haalittua... :ashamed: Kaveri mainitsi ohimennen että on aikeissa viedä omansa pian kirpparille kun heidän lapsilukunsa on täynnä. Pitihän se päästä niitä sitten hypistelemään ja sovittelemaan, ja lopputulos oli, että suurin osa lähti matkaan. (Jälleen sama tekosyy: kun niin halvalla sai...) Kyllä tässä taas itsensä niin hölmöksi tuntee. Nyt niitä äitiysvaatteita alkaa oikeasti olla jo vähän enemmän kuin oikeasti tarvitsisikaan.

Uusille vielä meikäläisenkin puolesta tervetuloa! :wave:
 
Liljankukalle ja sunflowerille plussaonnea! :heart: Päästään kohta ihailemaan punaisia testiviivoja :)

ON: täälläkin ihaillaan punaista. Ja sitä tulee aika rutkasti tuolta alakerran puolelta. Kp13. Ei niin paljon että menkoiksi laskisin muttei niin vähää että pitäisin tuhrunakaan. Aika huolellisen v-tutuksen saa aikaan. Vasen munasarja jomottaa, alaselkää särkee ja vähän on menkkakipuakin alapäässä.

Tällä hetkellä oon aika varma etten tuu enää ikinä raskaaksi. Ihan sama mitä mömmöjä mulle meinataan polilla syöttää tai piikittää, en vaan jaksa raskauteen enää uskoa. Ei tällä kropalla, ei näillä vuodoilla.
 
SaNi tervetuloa:wave:

Tylsää, tylsää odottelua täällä, oviksesta ei tietoakaan. Mutta luultavasti onkin vasta joskus ensiviikolla. Lapset lähtivät mummolle yökylään eli laatuaikaa miehen kanssa luvassa, että nyt olis ollut kyllä hyvä hetki tärppipäiville... mutta jos ny sitten harjoituksen merkeissä :whistle:

Se hyvä puoli tässä kuumeilussa on, että työt ei stressaa lainkaan siihen malliin kuin aikaisemmin. Eilenkin kävi ilmi että töiden puolesta tulee tiukat pari viikkoa, mutta eipä haittaa! hyvä etten sanonut, että kuulkaas tässä on nyt vähän tärkeämpääkin mietittävää (kuten esim. kivistääkös munikseen lupaavasti....), kyllä ne duunihommat menee painollaan.

Hermoja Pikkuiselle! jospa kroppakin saa juonesta kiinni, kun päivä alkaa pidentymään. Ei tämmöinen jatkuva kaamos ja räntäsade tee kellekään hyvää.
 
Sunflower11
Tervetuloa Sa-Ni ja lisätty etusivulle :)

Kiitos kaikille tsempeistä :)
Mä kuitenkin valmistaudun jo rättipäiviin, huomenna tai lauantaina odotettavissa jos se luteaalivaihe on (ja varmasti onkin) edelleen 8-9 päivää vaan.
 
sunflower, nyt sitten vaan sinne neuvolaan lekuriaikaa hakemaan. Niin moni plussaa ennen yk20, toivon että tässä ryhmässä pätee sama homma, vaikka sitten pienin tai vähän suuremmin lääkäriavuin.

Täällä jo parempi mieli, miehen kanssa juteltu ja mieli kohentunut eilisestä vähän runsaammasta verivuodosta joka onneksi jäi yhteen veskireissuun. Tänään ei ole näkyny kuin aamulla vähän verta valkkarin joukossa. Jos hyvin käy, parin viikon päästä saattaisi tulla jo ovulaatio. O-testit negaa eikä mitään ovikseen liittyviä oireitakaan joten odottelua vielä hetki tiedossa.. Ja vaikkei ovista tuliskaan, ensi kuussa aletaan saamaan apuja tähän touhuun josko sitten luistaisi hommat paremmin. Mutta jos ovis tulee, aion hyödyntää sen niin maan perusteellisesti että saisi jättää väliin koko polikäynnin ;)
 
Tervetuloa SaNi =)

Ovistuulia Pikkuinen 12!

Juupajuu... Eipä tarvinnut testailla, menkat alkoivat muutama pv sitten. :'( Tuntuu vaan niin tympeeltä kun elämää eletään kahden viikon sykleissä--> menkkojen alusta ovikseen ja taas oviksesta jännäykseen alkaako uuden menkat vai ei. Pitäis varmaan ottaa uudelleen greippimehu käyttöön, jonka käytön aikana olen raskautunut molempina kertoina tytöiltä...
Edelleen vesirokko meillä jyllää, vieläkin kuumeessa lapset. Aamulla yritettiin käydä pikkusen jopa ulkona, vaan huominen taitaa kuluakkin sisätiloissa.

Täytyypä käpertyä lämpimään sänkyyn ukon kainaloon, ja naattia taas hetki hyvästä kirjasta. Mukavaa lauantai-iltaa kaikille! :heart:
 
Huoh... Valitettavan tuttua meikäläisellekin tuo parin viikon sykleissä eläminen. Onneksi viime päivinä on ollut niin paljon ohjelmaa, etten ihan joka hetki ole ehtinyt näitä juttuja päässäni pyörittelemään. Maanantaina koittaa taas arki, ja samalla kuukauden piinallisin viikko; testauspäivää edeltävä viikko potentiaalisten raskausoireiden tarkkailuineen.

Tässä kierrossa en ole jaksanut kokeilla mitään kikka kolmosia. Greippimehut ovat jääneet kaupan hyllylle, ja vitamiinien syöminenkin on unohtunut käytännössä kokonaan.
 

Yhteistyössä