Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

mymosa
Meillä tulee helmikuussa vuosi yritystä.. Yksityiseltä varmaan sais helpommin clomeja avuksi..

Jos onni käy ja saan vapaata, enkä ite sairastu niin pakko viim. lauantaina testailla.. tietää viettääkö myöhäisiä synttäreitä tyttöin kaa vai ei..
 
Kerran vielä: jospa :heart:

on. meillä tosiaan on sairasteltu eilen sitten poikani aloitti oksentamisen ja se oli kuin kauhuelokuvasta se oli niin poikki et oksenteli selälleen kramppasi jne. enhän minä sitten oikein osannu nukkua... no onneks on niinn pikkuinen esikoululainen et pystyi ottamaan mahan päälle nukkumaan itse oli puoli-istuvasti ni sain edes vähän nukutus...pojalla on muutenkin just se 20 kg painoa ni tuommoinen tauti ottaa sillä niin kamalan koville.... ois saanu tulla miuhunkin miulla olis mistä lähteä... no nyt koetan täällä kasata itseni ja uusi elämä alkakoon...=)
 
Plussarikasta uutta vuotta kaikille minultakin!

Kauniina Päivänä Tuut: Tervetuloa, minullakin on 10 vuotias ja sitten 9 vuotiaskin ja haaveissa kolmas :)

Tänne ei kuulu vauvarintamalta mitään uutta; ei ovista, ei tätiä, ei raskautta...tosin kierukan poistosta vain vähän aikaa mutta odottavan aika on pitkä :) Toivottavasti JOTAIN tapahtuisi pian, ihan sama mitä. Aikaani olen kuluttanut aloittavalla messevän villasukkien neulomisprojektin eli tehtailen kaikenlaisia lasten ja vauvojen sukkia kun ne on niiiiin suloisia, hih. Viime vuonna neuloin läjän pipoja joten oli joululahjat valmiina hyvissä ajoin jo, tänä vuonna siis sukkavuosi.

Way to go, painonpudottajat!! Itse pudotin 7 kg syksyn aikana yksinkertaisesti aloittamalla lasten kanssa karaten harrastamisen. On tosi hauskaa ja rankkaa yhdessäoloa tyttöjen kanssa ja paljon uusia kavereita. Ei kyllä millään malttaisi näin pyhien jälkeen lopettaa mässäilyä mutta onneksi taas pian alkaa reenit :)

:wave:
 
Lämmöt on ainakin laskenut takas normaaliksi.. ainakin nyt alkuillasta kun mittasin. Nii ja muutenkin menkkamaista oloa havaittavissa, eli enköhän ole taas vaan keksinyt nämäkin oireet :ashamed:
Tosin paha olo on vieläkin...
 
Parempaa tätä vuotta kaikille :hug:
Täällä vaihteeks Kp 1 ja yk 5... Päätin ottaa eilen serkkuni häiden, sekä oman pettymykseni kunniaksi oikeen kunnolla ja nyt on sitte mitä mahtavin olo! :x
 
Mulla pärähti nyt ovistestiin kaksi tasan samanlaista viivaa :heart:
En tietenkään usko ihan samalla tavalla siihen kun r-testiin, mutta mä en oo saanut noin tummaa viivaa noihin testeihin edes silloin kun oon ovista testaillut... Tuun viel huomenna vahvistamaan saako mut siirtää vihdoinkin plussanneisiin. Ihan uskomatonta! Voikohan olla edes totta?!
 
Tädin yllättämille :hug:

Meillä ollaan oltu sairastupalaisia. Nuorimmaisella on korvatulehdus ja itsekin olen ollut hirmuisessa flunssassa. Nyt alkaa onneksi hieman helpottamaan.

Mies on jostain syystä ihan varma että tässä kierrossa on tärpännyt. Silittelee masua ja puhelee, että siellä varmaan jo joku asustelee. Eilen itkin miehelle sitä, että hän on työmatkalla juuri seuraavan oviksen aikoihin. Mies vain totesi, että mitä sillä enää on väliä kun nyt on tärpännyt. Liikuttavaa sen positiivisuus. Minä en jaksa enää olla kovin positiivinen kun niin monen monituista kertaa olen jo pettynyt. Mutta kyllähän se pienoinen toive aina näin loppukierrosta alkaa nostaa päätään....
 
moi mimmit. Painonpudotuksesta: mulla ei oo kotona vaakaa joten täytyy mennä terveys aseman itse hoito pisteelle ja siellä käydä punnitsee itsensä.
Nyt on kyllä joka päivä ja joka toinen päivä oltu petipuuhissa noin viikko jospa se tästä. OOn kyllä yrittäny kaikki ajatukset siirtää pois raskautumisesta jotta en ajattele sitä niin kovasti ei tuu sitten pettymys jos täti tulee.. kuopukselle aloitettii antaa jo tavan maitoo kahden viikon päästä synttärit 1v niiin en tiiä johtuuko huutaminen siitä vai jostain muusta tätä huutoo on kyl ollu ennen ton maidon aloitustaki. sais jo alkaa hellittää on kumminmi jo 1v
 
mymosa
Vaa'alla käyty.. Ja samalla alan mittaa vyötäröä ja reittä, mutta niitä vaan kerran kuussa ja voin pitää niistä itse listaa..

Viimeksi kun todella pudotin painoa, en omistanut vaakaa ja mittailin vyötäröä, sainkin 11cm pois. Tulleet kyllä takaisin. Nyt karistan ne taas ja pysyvästi, vain yksiön vuokraaja on tervetullut syy pyöristämään kumpua ;)
 
Moikka vaan, ihan hävettää taasen kun en ole kirjoitellut:ashamed: Itse asiassa ihan pikaisesti olen käynyt vain lukemassakin, niin vaan hurahti aika ensin joulun, sitten lomaviikon ja sitten uuden vuoden pyörteissä! Minulle voi päivitellä kp1/26, niin taas täti kurvasi paikalle eli eikun yk 4 alulle. En oikeastaan edes korkealta tippunut, kun mitään r-oireitakaan ei ollut niin osasin odotella tätiä. Eikun uutta yritystä kehiin plussatuulia toivoen... Hyvää alkanutta vuotta kaikille ja tottakai niitä plussatuulia!! Pahoittelut tätin yllättämille:hug: ja onnittelut plussanneille:flower:
 
Pinosta: Kiitos barbamama, kun jaksat päivitellä listaa. Se on hyvä tuossa etusivulla. Samoin listan siivoukset kuulostavat hyviltä :) Tuossa raskautuneiden listassa ensimmäiset on jo vauvojakin kai saaneet..

Painonpudotuksessa taasen olis kiva vähän tietää, että millaisesta tilanteesta ihmiset lähtee :)
Jos ei painoa ja pituutta halua ilmoittaa, niin miten olisi painoindeksi?
Oma painoindeksini tämän aamun vaa'alla käynnin perusteella on 25,8. Esimerkiksi kiloklubin sivuilla on hyvä laskuri ja jos ei sivusto jo ole tuttu, suosittelen tutustumaan. Toimiva, ilmainen systeemi :) Kiloklubi
Mulle ei täysin toimi, yritän noudattaa suurinpiirtein vegaanista ruokavaliota, ja siellä aika huonosti muutenkin kasvisruokia.
Tavoitteena olisi pudottaa painoa 8kg. Ensin muutama kilo, jotta saan painoindeksin normipainon puolelle ja siitä sitten eteenpäin.
Toivon, että paino lähtee reippaasti putoamaan, kun palaan ruotuun ja täti menee matkoihinsa... Mulla ei varsinaisesti oo mitenkään pitkä pinna :D

Nokka kohti uutta kiertoa vaan, kaikki, joilla ei nyt tärpännyt! :cool:

Ja Kerran vielä, onpa jännää!! Hui! Tuu heti kertoo kuin kävi bd
 
kerran vielä:siulhan on jännät paikat...

täällä odotellaan tätiä sapuvaksi tai sitten testaillan loppuviikosta jos ei tule vuotoja.
menkkajuilimista,rintojen arkuutta,vessassa juoksua ja tukkoisuutta,vihlaisuja ei ole ollut kuin iltaisin...saapi nähdä mitä tää meinaa..:)
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Painonpudotuksesta.. mä lähen siitä, että rutkasti olisi pudotettavaa.. indeksiä en tiiä, mutta 40kg jos lähtis niin olisin normaalipainon ylärajalla. Pituutta kun ei ole siunattu :D
 
Tsemppiä sairastuville! Täällä on perinteiset joululoman sairastelut myös käynnissä. Onneksi ei tällä kertaa mitään oksennustautia tms. vaan vain kuumeflunssaa molemmilla lapsilla. Toisaalta hyvä sairastaa näin lomalla, kun saavat varmasti tarpeeksi lepoa.

Kauniina Päivänä Tuut: Tervetuloa! Meillä on tuolla ensimmäisellä sivulla lista minne olen päivitellyt kiertopäiviä ym. Ollaan merkitty sinne lasten syntymävuodet ja sukupuolet. Haluatko kohdallesi nuo tiedot? Kuinka mones yrityskierto sinulla on menossa?

m0308: Voi ei! Tyhmä täti! :hug: Joko olet palautunut juhlinnasta? Ehkä se kuitenkin vähän helpotti ahdistusta vaikkei se jälkitila ole koskaan niin ihana... :x

Nindez80: Samoin halit tyhmästä tädistä :hug:

Karamelliapina: En halua tänne kovin tarkkaan painoja ja pituuksia tms. laittaa, mutta ylipainoinen olen eli pudotettavaa on valitettavan paljon. :ashamed: Lopullista tavoitetta en vielä tiedä itsekään. Kaikki riippuu paljolti siitä onnistuuko tämä raskautuminen, sillä siihen tyssää vähäksi aikaa painonpudotus. Asetin nyt alkuun itselleni tavoitteeksi pudottaa 6 kg hiihtolomaan mennessä (7vk aikaa). Jos silloin en ole raskaana, mietin taas seuraavan välitavoitteen. En halua asettaa liian korkeita tavotteita. Mieluummin sellainen, johon uskoisin pystyväni ja ehkä jopa ylittämään sen =)

Kerran vielä: Joko testasit? Täällä odotellaan kuumeisesti tuloksia =)

Omaa napaa... Ovulaatio iski taas ilmat pihalle ja vatsan sekaisin, vielä mukavasti kesken työpäivän. Olipa mukava yrittää peitellä sitä, kun teki mieli maata kaksin kerroin ja juosta vessaan... :x Aamulla lämpö oli vähän jo noussut ja siksi osasin tätä hieman odottaakin. Kivut tuntuvat vain kovenevan joka kierrolla. Toivottavasti ei tarvitse enää kovin montaa kiertoa kärvistellä ennen kuin tärppää. Nyt pitää koittaa keskittyä kaikkeen muuhun kuin tähän raskautumiseen, ettei tule taas liikaa odotuksia loppukierrossa ja masentavaa pettymistä tädin hyökätessä paikalle.
 
Painon pudotuksesta.. Mullakin olis pudotettavan sellaiset 40 kg:ashamed: Joskus silloin kun esikoinen oli pieni niin sain painoni normaaliks, mut tässä vuosien varrella on tullut kaikenlaisia juttuja joiden takia on paino päässyt nousemaan:( Eka tavoite olis kyllä saada painoa sen verran alas et luku olis kaksnumeroinen.
 
Kääk!! Mun oli pakko testata! Otin kuvankin, mutta en ossaa sitä tänne laittaa. Mun mielestä se on selkeä haamu. Päivällä testasin, ja pissa ollu rakossa ehkä kolme tuntia.:confused:
ÄÄK MIE EN TIIÄ MITEN PÄIN OISIN!! voiko tää olla totta!?
 
Ei te ootte kaikki niin ihania! Mä tein äsken testin ja tulos oli: RASKAANA 2-3 viikkoa!! Vaikeaa uskoa todeksi, mutta ihan mahtava fiilis on. Ja pakko kertoa että ootte ollut mulle korvaamaton tuki ja turva kun oon päätä lyönyt seinään ja kun on oikeesti ollut sellainen olo et olis tehnyt mieli heittää hanskat tiskiin ja unohtaa koko homma. Kiitos siitä teille kaikille! Ja tulkaa pian perässä, ottakaa toisianne kädestä kiinni ni mä vedän teidät kaikki mukana tuonne odotuspuolelle. Tuun varmasti vielä teidän kuulumisia kurkkamaan, ootte mahtavia :heart:

Minut voi siis nyt siirtää plussanneisiin, toivottavasti kaikki menee hyvin eikä tarttis häntä koipien välissä palata enää kuumeilupuolelle. Ja myös painonpudotus taitaa jäädä johonkin myöhempään ajankohtaan eli myös sieltä mut voipi poistaa.

Ja Äpyli : Tee pian uusi testi, vaikka aamupissasta! Tuolla on odotuspuolella tuo Syyskuun sykkivät sydämet; meen sinne sua odottamaan =) Ja tietty teitä kaikkia muitakin.

T: Kerran vielä :wave:
 
KERRAN VIELÄ ja ÄPYLI onnea tuhannesti,täällä alkoi vollotus teidän uutiset luettuani,ihan outoa,oon tänään muutenkin katsellut ohjelmia ja itkenyt vaan. SIIS AIVAN MAHTAVAA! toivotan onnea odotukseen!:hug:

ÄPYLI; mä uskon sen olevan plussa,muuten ei näyttäs plussaa,muuten kuin ovisaikana..:)
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Onnea plussanneelle. Ja toivottavasti haamukin muuttuu plussaksi.

Voin sanoa, että kyllä ne testit voi näyttää väärää plussaakin. Itse sellaisen saaneena en kovin hurraa noille haamuille.. Enkä suosittele davidin 10 herkkyyttä kellekkään.
 
Kerran vielä: ONNEA ONNEA ONNEA :flower: ja paaaaljon tarrasukkia pienelle :heart:

Äpyli: Ihanaa =) Toivottavasti viiva vahvistuu. Koska meinaat testata uudestaan?

Jaahas... pääsenkin tekemään listalle tämän vuoden plussanneiden listan. Jee! :D
 
Onnea Äpyli ja kerran vielä :flower: Tämä pino tyhjenee näköjään hyvää vauhtia. Jännät paikat tulossa taas useammalle :popcorn:

Kiitos Barbamamalle uudesta pinosta. Minustakin etusivun päivitys on selkein.

Voi kun olisi jokin keino aloittaa kuukautiset, niin pääsisi itsekin jännäilemään. Vaikka toki ihmekin voi tapahtua ja pikkuinen tarttua ensimmäisestä ovulaatiosta :rolleyes: No joo, siihen en ehkä luottaisi. Mites te, jotka ette ole käyttäneet ehkäisyä synnytksen jälkeen, niin miten nopeasti kuukautiset ovat alkaneet/olette tulleet raskaaksi synnytyksen jäkeen?
 
Isot onnittelut Kerran vielä ja Äpyli! Kyllä minusta haamukin on plussa, kun on selkeä sellainen. Erikseen ne, joita saa suurennuslasilla tiirailla.

Nindez ja M0308 tsemppiä uuteen kiertoon.

Ja sitä samaa kaikille painonpudottajille. Hienoon projektiin olette ryhtymässä. Itse olin samassa tilenteessa vuosi sitten. Olo on nyt niin paljon ihanampi reilu kymmenen kiloa hoikempana ja normaalipainoisena. Henkistä työtä vaan kovasti sen eteen, että päätös pysyy ja muutos on lopun ikäinen. Se on todella palkitsevaa, kun kilot alkaa tippua.

Täällä ei sitten tarvinnutkaan heittää kirvestä kaivoon tämän kierron suhteen. Ovisplussa tikutettu tänään kp 17. Tai pitää nyt vielä huomenna testailla, vieläkö viiva vahvistuu. Taitaa tulla tästä vähän viimeaikaisia pidempi kierto. Tai jos ei kierto tällä kertaa loppuisi ollenkaan. Toivossa on hyvä elää.
 

Yhteistyössä