*** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

MyrskyMaijalle plussatuulia uuteen kiertoon!

m0308:
Laitan sut taustailijoihin nyt. Toivottavasti saan siirtää sut PIAN takaisin "tavislistalle" :kiss:

Nindez80 Tervetuloa :flower: ja laitan sut nyt taustalle, kun sain sen kuvan, että taustalta vielä seuraat, mutta heti kun ilmoittelet vaan niin pääset listalle!

mymosa: Eihän sitä koskaan voi tietää mitä tuolla tapahtuu. ;) db db db

).(
: JUILII! :'( Meinasin pissiä tikkuun aamusta, mutta suuren taistelun ja itsehillinnän koettelun jälkeen päästinkin kaiken vaan sinne minne kuuluukin ja en avannut edes pakettia :LOL:
Se kun tuolla ON, mutta JÄRKI (joo sitä löytyy jopa) sanoo, että ei HALOO vielä nainen! Vasta ens viikolla.... HITTO, mulle tulee pitkä viikonloppu! Onneks olen lauantaina yhdistyksen pöydän takana messuilla, tosin jos tää olo on tällainen sieläkin niin voi vidu! Mulla siis ollut nyt pari pv järkky olo....

Mä sain muuten nyt tiedon, että pääsen puolen vuoden päästä verikokeisiin ellei ole mitään tärppiä tapahtunut. Otin siis vasta yhteyttä enkä sen tarkemmin kertonut yritysajasta jne, mutta sanoi, että yhteydenotosta yleensä vuosi menee, mutta mun kohdalla se voidaan puolittaa. Eli täällä ei siis ajatella sitä yrittämis aikaa mikä voi olla takana....mitä ???? ei kaikki soita, että me aloitetaan nyt yrittämään vauvaa eli pistäks listalle......aargh!

Viimeksi muokattu:
Joo lista on aivan mahtava siitä on aivan ihana seurailla :hug:

Miulla on nyt seitten se kp 1/31 :headwall:

Joten uusi kierto uudet kujeet... taitaa joutuu hommaamaan ne ovis tikut =) ja seuraavasta kierrosta en sitten testaa ennen kuin oikeasti päiät o täynnä enhän ?!?

Korjasin sun kp:t Minnarun ja :hug: kun noin piinataan. Mulle tuttua joten lasken tiputtelunkin ykköseksi jo.

Mä laitoin just uuniohrapuuroa tulemaan, kun sitä tekee mieli, mutta sitä ei saa jos ei itse tee. Mä just mietin, että mulla ei taida olla mitään virallista jonka laskisin r-oireeksi. PÖH siis.... väsyttää joo, mutta flunssan just pukkas, ällöttää joo, mutta flunnssan tosiaan pukkas....ilmaa joo, mutta kellä ei olis....tissit sivuista kipeät, mutta olen siirrellyt huonekaluja.... juilii joo, mutta niinhän aina ennen menkkoja ja pelkään taas, että pco alkaa nostaa liikaakin päätään eli olis kiva päästä gynel, mut ei niin ei....tosin jos yksityiselle menis..... eli PYHPÖHPAH!

mymosa: Mulla oli ovisplussan jälkeen ensin tosi haalea viiva ja se alkoi tummua siitä taas. Lähellä menkkoja oli jo tosi tummaa, melkein plussaa, muttei kuitenkaan. R-testit negaa ja menkat alkoivat. Mutta mulla ne tummui kanssa. Että ehkä se vaan pitäisi osata lopettaa testaaminen sen ekan vahvan plussan jälkeen. Mutta jännä, että digitesti oli nega. Mulla oli niin, että aamulla näytti melkein ovisplussaa ja iltapäivällä olikin jo plussa (digillä).

Huldis: Homma hoidettu :)

Mä olen mieli maassa täällä. Juilinta laski kohonneen mielialan ihmeesti vai olisiko sittenkin tää flunssa, mutta kuitenkin. Jospa ihanainen uuniohrapuuro viittis nyt kypsyä niin saattais olla taas "hyvä ruoka - parempi mieli"...

mymosa
Miuski tervetuloa mielialakerhoon. Mä eilen lähin melkein itkien päiväkodilta, kun vein esikon eskariin ja kuopus siellä jo pihalla leikki yksin hiekkiksellä.. Tuli sellanen olo, että pitää heti juosta ja kaapa syliin :heart:

huldasharks pitäs tosiaan lopettaa siihen, mutta kun digitestit näyttää negaa niin aattelin jatkaa.. Jotenkin päässä sellanen iskostuma, että digi on luotettavampi kuin liuska.
No mutta toivotaan, että se ovis oli silloin ko10, ainakin kovin nippaili.

mymosa: Kiitos! Jotain ihme heittelyä on ollut nyt tällä viikolla. Parit itkukohtaukset on saatu lähes tyhjästä ja saamari miten raivostuin tuossa toissailtana meitin vanhimmalle, kun teki kuprun taas kerran... Eilen olin aamusta tööt, päivästä tööt, illasta tööt ja nukkumaan menin monta tuntia aikaisemmin kuin normisti. Olen kiukun laittanut väsyn piikkiin nyt. Mies ajattelee jotain ihan muuta ja itkettää, kun mietin miten pettyy jos kuvitelmansa eivät pidä kutiaan. Mies todella todella toivoo, että olisin raskaana nyt, kun hän huomaa kuulema sellaisia juttuja mitä kuopuksesta mulla oli....

Viimeksi muokattu:
mymosa

No perhana onko tuo kp15 sit kuitenkin ovis+? vai alanko mä tulla hulluksi.. digitesti edelleen negaa ja teen tuon viimeisen vielä huomenna.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä en pysy hereillä!!!! Kolme kertaa jo simahtanut tän aamupäivän aikana.... siis voi vidu ja masu juilii

Ja menin sitten tuhlaamaan testin ja negahan sieltä tuli. Todella yllättävää eikös vaan :LOL::LOL::LOL: Olen niin tyhmä....

Viimeksi muokattu:
mymosa
Nuo on wondfon testejä ja tosiaan kaikki ihmettelyt on sattunut testiajan sisään.
Mulla oli silloin kp 11-12, enemmän kp11 tosi kovat nippailut ja repimiset tuolla oikealla puolella. Limoista en osaa sanoa, kun en niitä ole ikinä niin tarkkaillu. Sitten on lähinnä vain paleltanut (ja poskia kuumottanut), mutta luulen sen johtuvan enemmän tästä syksyn viileydestä.

Eilen illalla ja tänään on ollut sellasta lievää menkkamaista kipua, alaselässä ja alamahassa.

Mulla on kanssa noita wondfon testejä ja ovat siitä "kivoja", että tuota reipasta viivaa näkyy tulevan vaikkei olisikaan ovista. Mulla oli siis melkein juuri tuollaista ennen menkkoja kun tein ovistestejä ja r-testejä.

Ihan pikaseen käyn vain valittamassa omaa napaani.:ashamed:
Eli maanataina repäisevää kipua mahassa, eilen ja tänään nippailua. Mut onneks ei mitään isoja. :) Kai siellä jotain tapahtuu..
Pitäisiköhän tuo minun yk muuttaa 2, kun kyllä meillä jo yritys oli virallisesti aloitettu jo silloin ennen ekoja menkkoja? Nyt on siis eka yk menkkojen alkamisen jälkeen. Mut ei ole pakko muuttaa sitä listaan.. :)

Olin eilen sitten mennä vauvatarvikkeeseen ihailemaan vaunuja ja muita vauvajuttuja. :ashamed: Onneks en mennyt, olisivat varmaan vaan nauraneet mut pihalle. :D

IHANA mies mulla!!! Riensi hakemaan beroccaa, kun mainitsin, että tälle väsylle tarttee laittaa stoppi ja flunssa saada veke. Se vaan vilahti tosta ovesta ulos ja just ja just vastas, kun kysyin et mihin menossa, et hakemaan sitä beroccaa mulle :heart:

Hei taas!

Pahoittelen, että olen ollut niin poissaoleva viime aikoina. :ashamed: Oon vaan jotenkin tosi pihalla tän tilanteen kanssa. Kiitos teille vielä kaikesta tuesta! :flower:

Miuskille tosiaan mielettömästi kiitosta, kun jaksat hoitaa näitä sivuja! :flower:

Suuret osanotot Barbamaman perheen suruun! :'( :hug:

Olen siis lukenut kyllä juttuja täältä, mutta en ole kerennyt paneutumaan kirjoittelemaan tänne. Nytkin yritän jotain lasten hereillä ollessa raapustaa, mutta saattaa olla, että pian pitää mennä... Harmi, etten taaskaan muista lukemaani, kun en ikinä kerkeä samalla aikaa lukea ja kirjoitella. Pöh.

Täällä on kyllä monella potentiaalisia oireita ja jänniä päiviä! =) En millään malta odottaa, että saan lukea täältä plussa uutisia! :heart: Negan testaajat, älkää nyt niistä negoista mitenkään masentuko. Minusta täällä on ollut monta kuumeilijaa, jotka on testanneet plussan vasta joskus hyvin isoilla päivillä. Toivoa siis on niin kauan, kunnes ette näe punaista. :)

Oma napa on yhä yhtä mysteeriä. Mun sisällähän ei näkynyt mitään, joka viittaisi raskauteen, vaan enemmänkin näytti siltä, että koko elimistö olisi lamaantunut. Ei ole edes ovista odotettavissa, vaikka normaalisti sen pitäisi osua näihin hetkiin. Tässä mun tilanteessa voi mennä tovi, että asia selkenee. Nyt kyllä on todellakin ollut kyse PIINAPÄIVISTÄ! :stick: Tuolla listassahan mulla lukee, että olisi yk 2 ja kp jotain 13/28, mutta sen verta on nyt selvillä (kai), että yhä on yk 1 ja kp 54/28. :O:rolleyes: En siis tiedä onko noissakaan päivissä kylläkään mitään järkeä. En tiedä mitä mulle kannattaisi laittaa. Toi kp 13/28 on joka tapauksessa harhaanjohtava. Tai mua ei haittaa mitä listassa lukee, mutta jos Miuski vaikka keksit miten mut kantsis merkitä, niin siitä vaan! :) Toi kp 54/28 ja yk 1 pitää enemmän paikkansa tai sitten ?/28 yk 1 tai jotain sinne päin. Saa sen nykyiselleenkin jättää ihan hyvin! Mähän muuten kerroin täällä jo jokunen viikko sitten unista, kun ensin näin, että olin raskaana ja toisenä yönä näin keskenmenon... Tais sitten olla enneunia. : / Saas nähdä. Mutta siis joka tapauksessa tilanne vielä hyvin epäselvä.

Plussia, Plussia, Plussia Kaikille!!!!!!!!!! ++++++++++++++
:):heart:

Yhteistyössä