*** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

TORSTAI 30.9.2010


:popcorn: kp 31-> ...

Nipsu87 ............................ kp 54/?? ....................... yk 1 -XX -XX
Harmaana ......................... kp 44/27-31 ................. yk 1 -07 -09
Manzu ............................... kp 44/31-37 ................ yk 9 -07 -09
Mymosa ............................ kp 43/?? .... dpo 32 ....... yk 7 -04 -07
Huldasharks ..................... kp 33/40-44 .. dpo 7 .... yk 4 -96 -09
punkku ............................. kp 32/?? ........................ yk 1 -04 -05


:popcorn: kp 21-30

Santtu81 ........................... kp 30/28 ........................ yk 1 -04 -06
Minnarun .......................... kp 29/31 ........................ yk 2 -04 -06
smurffiina84 ..................... kp 29/32 ........................ yk 3 -03 -05
VauvaHai .......................... kp 29/28......................... yk 1 -07 -09
PieniTytönTylleröinen ....... kp 27/28 ........................ yk ? -04 -08
Jessi75 .............................. kp 26/28 ........................ yk 1 -05 -08
sporty ............................... kp 23/28-32 .................. yk 5 -XX -XX
KHJ ................................... kp 23/25-28 ................... yk 1 -03 -06
Mimse ............................... kp 22/28 ........................ yk 2 -02 -04


:popcorn: kp 11-20

Miuski00 ........................... kp 20/28 ........................ yk ? -02 -07
Kolmatta vailla .................. kp 18/29-30 .................. yk 4 -05 -06
Barbamama35 ................... kp 16/xx ........................ yk ? -00 -02
Pyyter-2 ............................ kp 16/?? ......................... yk 3 -07 -10
Ninnuski ........................... kp 15/ 26-28 ................. yk 7 -07 -09
Rixutin .............................. kp 13/28 ........................ yk 4 -06 -09
Niisku-Rouva ................... kp 12/30-32 .................. yk 2 -XX -XX
HelinäKeiju10 ................... kp 12/?? .......................... yk 2 -06 -08
Tails ................................. kp 12/29-33 ................... yk 3 -04 -07


:popcorn: kp 1-10

JudeD ................................ kp 8/28-30 ..................... yk 1 -05 -07
Muumi82 .......................... kp 7/28 ........................... yk 1 -06 -08
m0308 .............................. kp 7/31 ........................... yk 2 -03 -08


:popcorn: kp XX

Sandemar .......................... kp xx/xx ....................... yk 0 -01 -03





Taustalla, tulkaa pian takaisin....
Niina22
Calumet
Orwokki
Criminal Mind
Taikawiitta
Nindez80
Pompo79




Vuoden 2010 plussat - Tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan jokaiselle!

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel, Keffeli, yk 4, Varpu30, yk 3,mussu81, yk 5, miisuliisa, yk 2, Neppi, yk 1, Tarkse, yk 5, MamaDeDos, yk 1, vauvahaaveilija85, yk 2, kääkkis, yk 2, Barbamama35, yk 1, commander77 yk 3, memmiliini, BansQu yk 2, Sssalla yk 14, Gammi, Liro yk 1, Mistä mä tiedän yk 2, Minttis81, MoilasenH, Lime26 yk 4, Milas yk 2, netta23 yk 1, äizikkä yk 4, J.T, Jadey yk 1, Dyyni yk 1, Nepula yk 1, leena77 yk 6, Mama-84 yk 3, MyrskyMaija YK 2, Halinappi yk ?, Äiti88 yk 3

:kiss: ja TARRASUKKIA!



-ONNEA!


:attn:
LUKUOHJEITA:

kp ?/?? kierron meneillään oleva päivä ja kierron pituus
dpo: days past ovulation eli suomeksi ovulaation jälkeiset päivät ;)
yk: yrityskierto
Vuosiluvut perässä: punaisella merkityt vuodet tarkoittavat tyttöä ja sinisellä on merkitty pojat. Jos vuodet ovat violetilla, ei ole kyseinen henkilö syystä taikka toisesta ilmoittanut sukupuolta.
XX- merkintää käytämme epäselvissä tilanteissa tai kun ei toinen ole mitään ilmoittanut kiertopäiviinsä.






OVULAATIO- JA RASKAUSTESTIT HELPOSTI NETISTÄ:


Mammaksi.fi - Raskaustestit, ovulaatiotestit, kondomit
Yliopiston verkkoapteekki - Suomen suurin verkkoapteekki | nettiapteekki kosmetiikka vitamiini
Raskaustesti ja ovulaatiotesti verkkokauppa | Testikauppa.fi
Verkkoapteekki.fi
Raskaustestit ja ovulaatiotestit edullisesti verkosta
Raskaustestit ja ovulaatiotestit | Raskauskeiju.fi
Suomen kotitesti

 
Viimeksi muokattu:
Se olis nyt uusi pino, meinasin muuttaa vain vanhan otsikon, mutta eikös me sovittu, että uudet tuulet pääsevät puhaltamaan plussia tähän kuuhun joten vanhan pitää siis mennä :) ja ei se näkyis tuolla listauksessa vaan sitten vasta, kun avaa elokuisen ketjun...pyh...ei olis ollutkaan näppärää :popcorn:

Tails: Muutettu on nyt, mä en illalla jaksanut tonne räpellellä enää mitään, kun ajattelin tämän kuun kunniaksi laittaa kuntoon. Ja myönnän: unohdin sitä ennen sen tehdä : /

Barbamama35: Tehdään näin ja osannottoni menetyksenne tähden! :hug:

mymosa
: Tänksis! Tuo zemppaa :) Saas nähdä milloin me porukalla rynnätään tonne odottajiin....mä voin siellä jatkaa sitten "hommiani" :D

Jadey
: Oot mahdoton, sinne vaan pinoon mukaan ja sanot ettet ole ennen ultraa ihan varma la:sta :) Me yritetään kovasti tulla sun seuraksi ;)

) : (: Olen niin pallo, että tuntuu olevan 2 mahaa joten pakko olla 2 napaakin sitten :LOL: Kun vaan pierettäis nyt kunnolla ja sais muutenkin mahan toimimaan.... :/
Eilen sain lekurista uudet särkylääkkeet. Miten ollakaan, kun piti saada panacodia jota voi käyttää vaikka olisi raskaana niin sain sellaista jota ei ehdottomasti saa käyttää viimeisellä kolmanneksella ja imettäessä eikä suositella ekan ja tokan kolmanneksenkaan kanssa.... eikä suositella JOS YRITTÄÄ raskautta tai on lapsettomuushoidoissa/tutkimuksissa.... eli JEAH! :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos uudesta ketjusta!!

Barbamama, otan osaa suruunne :hug:

(.) Jännää polttelua ja vihlontaa alavatsalla ja selässä. En osaa nyt yhtään sanoa, mikä päivä ovulaatio on/on ollut, kun niin epäselviä oireita. Loppuuko ne vihlonnat, kun ovis on ohi? En muista enää... Ahkerasti viime päivät on siemennetty :D itse en olisi enää eilen jaksanut, mutta mies puhui mut ympäri, haluaa vauvan, ihana :heart:

Syystuulet puhaltakoon plussa-aallon yllemme!!
 
Voitteko kuvitella... aamu pissalle mennessä tein ekaks pyyhkäisy tarkistuksen että alanko kuppiin ottamaan näytettä, puhdas paperi tuloksena kuppiin näyte ja pyyhkäisy ja siinä sitten olikin vuotoa !!!!!!!! No siitä turhautuneena heitin näytteen pönttöön ja sen jälkeen ei taas ole mitään tullu siteeseen eikä pyyhkäistessä :confused: ?!?.

Tuo miun kp 2 ei ehkä ole vielä paikkaansa pitävä vois melkein joko nostaa takaisin ylös tai sitten laittaa kyssärillä ?!? en oikein itse tiedä mitä ajatella. Jotenkin odotan vain sen kunnon vuodon alkua :(

Ihana uusi lista uusi kuukausi ja uudet kujeet.
 
Barbamamalle isot halit :hug:

Jadey:lle hyvää matkaa odottajien puolelle, yritetään päästä perässä! :wave:

Miuskille kiitos listan päivittämisestä :flower: :kiss: Lisäätkö mulle tuonne kp: perään vielä 40-44 päivää? Siis olisi kierto. Noi olis kaksi viimeistä kiertoa mulla...

Ovistelijoille nyt vaan pullat uuniin! Ja isot halit meille, joilla menkat alkoivat!
 
Barbamama35 tervetuloa takaisin kolmatta kaipaaviin, rankan ratkaisun olette joutuneet tekemään :hug:

Voi Minnarun kylläpäs nyt pidät meitä jännityksessä :)

Kiitos Miuski00 :lle jälleen pinon pystyttämisestä!!!

Itsellä kyllä sekavat tunteet tämän kierron suhteen... kellään ei varmaankaan ollut ajatuksia siitä olisiko tuo eilinen veripyyhky voinut olla kiinnittymisvuotoa vaikka olemattomasta oviksesta olisi kulunut vasta 5 vrk... Nyt vain odottelen sitten syyskuun puolivälille niitä menkkoja kuuluvaksi...
Kun vaan on tuo kuume niin kova niin sitä vaan herättelee toiveita mistä tahansa "poikkeavasta" kehon toiminnasta...

Aurinkoista syyskuuta kaikille kolmatta kaipaaville!!! =)
 
Mie oon töissä.... kunhan pääsen töistä ja jos vuoto ei tässä nyt sit kummemmin ala.
Pakko ravata vessassa varmistelemassa ei tule mitään ni ei... tällaista ei kyllä ole koskaan ollu. Miulla vielä kuukautiset alkaa sellaisella rusehtavalla vuodolla ja siitä sitten kunnon vuoto mut nyt on ollu ihan reilusti punaista ja liman sekaista.... :rolleyes:

Varmaan mukava lukea näin yksityiskohtaisesti näitä tarinoita mut jotenkin pyörii itsellä koko ajan mielessä ja teille tästä on niin ihana vautua kun tää on meidän yhteinen juttu.

Mimse sitähän minäkin pelkään että tää harras toive aiheutta näitä oireita keho on sitten ihmeellinen =)
 
mymosa
:confused::confused::confused: liuskatestin viivat alkaa kai?? haalistua ja diginäyttää negaa.. Taidan säästää nuo liuskat ensi kiertoon ja tehdä vielä nuo 2 jäljellä olevaa digitestiä. En tiiä mitä ajatella.. joko en tosiaan ovuloi tai sitten se oli niin aikasin.. masentaa..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mymosa
tai testiviiva on edelleen tosi vahva, mutta ehkä himpun vaaleampi kuin kontrolliviiva, ei osaa sanoa kun pakkoo sen tuonne toiseen laitaan.. en enää tilaa noita testejä..vaikka edellinen kierto menikin yhdellä selvällä ovis+ ja sitten haaleni selvästi..
 
Testi nro: kaksi tehty ja negahan sieltä josko se täti kaartaa paikalle :stick:

Tuossa luin jostain että kierron ensimmäinen päivä lasketaan vasta kunnon vuodosta joten sitten miulla olis kp 31 vielä tänään. Onko kellä kokemusta noista marketin testeistä, siinä kyllä luvataan että se on herkkä mut huomenna miulla kuukautiset vasta olis myöhässä 31 päivän kierron mukaan mut hassut on nämä vuodot ollu.

Onpas meillä huonoja testejä kun ne plussat ei meinaa kunnolla tulla esiin.

Nyt jos ei täti kaarra kunnolla ni seuraava testi olis sitten perjantaina. En muista mitä kiertopäiviä aikaisemmilla testasin. Pojasta tuli tosi vahva viiva ja oksensin jo pari päivää ennen testausta tytöltä taas tuli oikein hempeän vaaleanpunainen viiva lähes haamua muistuttava.... pirskatti kun en muista !
Lähden kaivamaan kyllä niiden neuvolakortit jos sieltä vastaus löytyis.
 
Kiitti Miuski00 ku päivitit taas listan, oot ihana:heart:. Ja höhlä lekuri siulla, ku määräs tommosia lääkkeitä:(, pyyä vaihtamaan ne.

Ja mymosalle:hug:. Etköhän sie ovuloi kuitenkin, toivotaan, et olis ollu aikasemmin ja ois tärpänny.

Minnarun ei muuta ku uutta testiä kehiin perjantaina, piän peukkuja et ois sillo plussa:heart:.

Rixuttimella on ihana mies:heart:! Taitaa miehellä olla kans vauvakuume tai onkin näköjään:). Mistä tollasia miehinä löytää?!=). Ei omassanikaa oo mitään vikaa ja haluu kans vauvan, mut ei hössötä tuolleen.

Omaa napaa: Päiviä lasketaan, mut eletään kuitenkin päivä kerrallaan. Viikonloppuna on esikoisen 3 vee synttärit:heart:, joten tää loppuviikko menee niitä valmistellessa ja ens viikolla alkaa zumbakin ja on kerhot, joten päivät menevät varmaan sukkelaan enkä huomaakaan, ku voin jo testata:D. Jännityksellä odotan, et miten käy, tärppääkö vai tuleeko täti kylään. Nyt on jo selvästi kuivempi kausi, et ovis tais olla viikonloppuna. Eikä niitä miun tilaamia ovistestejä oo näkyny. En tiiä mihin ovat jääneet:confused:.

Hyvää syyskuun alkua ja toivottavasti tää ois meiän kuukausi!
 
Lueskelen kohta muiden kuulumisia tarkemmin. Sen verran mun kohdalle voi päivittää, että (valitettavasti) menkat alkoivat lauantaina ja kierron pituudeksi tuli 29 päivää. Mulle voisi laittaa listaan kp5/29-30, yk 2. Ihan iisisti mennään tämäkin kierto, koitan olla ajattelematta asiaa liikaa. Tärppää jos tärppää. :whistle:
 
Muiski: Kiitos uudesta pinosta.

Barbamama: tervetuloa ja :hug: tapahtuneen johdosta. Toivottavasti seuraavalla kerralla kaikki sujuu hyvin.

Myrskymaija: pahoittelut tädistä.

(.): Vuodot onneksi loppuneet ja toivon todella että seuraavat vuodot ois ne kuukautiset!!! Pääsis sitten yrittämään tosissaan.
 
:hug: kaikille sitä tarvitseville.... mä taidan nyt jäädä vaan taustalle odottelemaan tutkimuksia ja tuloksia jne..... veren vuoto jatkuu edelleen. menkat oli sillon 11.8-19.8. ovis 24.8 ja siitä alko vuoto uudestaan. ihan kirkasta liman sekaista verta tulee vain vessas käydes ja pyyhkies, siteeseen ei tuu ollenkaan. mahaa jomottaa noin 85 % päivästä. papaa ei nyt sitten saada otettua vuodon takia ja uudet kuukautiset pitäis alkaa 7.9. että ei täs kierros montaa vuodotonta päivää oo ollu. oviksen aikoihin kyllä heilutettiin melkeen joka päivä peittoja. noh, mutta kuitenki...... palailen taas kun asiat vähän selvenee................... hyvää syksyn jatkoa ja plussa tuulia kaikille :heart:
 
Miuski00: Kiitti uudesta pinosta! Uusi kuu ja uudet pupuilut menoillaan! ;)

Minnarun: Hymyilytti tuo sun lause: "Onpas meillä huonoja testejä kun ne plussat ei meinaa kunnolla tulla esiin." Ja voisin yhtyä tähän, että saataiskohan me rahat takas, kun ei ne toiminut oikealla tavalla? :D

Omaa napaa: Ovis ois tässä ovella kolkuttelemassa ihan näinä päivinä.. en tosin ole tikuttanut.. ihan mututuntumalla mennään.. ja muistissa se että ovis tulee noin 2viikon päästä menkkojen alkamisesta.. oonkohan ihan hakoteillä? :confused: Juu, no mut eka kierros greippimehun litkimises ja vitamiinien syönnis.. että katotaan onko noissa mitään tehoa.. joku mainitsi akupunktiostakin.. kuulemma vois auttaa.. tiiä nyt noista poppaskonsteista.. Täällä ollaan ihan H-Moilasena.. sillä molemmat muksut saivat alkunsa jo yk1!! Ja ilman mitään poppaskonsteja. Huoh.

Mainitsin eilen miehelleni, että nyt loppu viikosta olis varmat päivät pupuilla.. siihen hän tokas, että tässähän treenautuu pian maratoonariksi.. mikäs siinä, lempilaji.. ;D Ja sit taputti vielä pepulle ja antoi pusun niskaan.. Juuh, huumoria vielä onneksi löytyy.. :D

Plussatuulia kaikille! Tämä on se meidän kuu, eiks juu!! :D
 
Viimeksi muokattu:
Jospa minäkin uskaltaudun ketjuun... 30 vuotta täynnä, lapset poika -04 ja tyttö-07. Joskus haaveilin neljästä lapsesta, näiden kahden jälkeen alkoi tuntua että max. 3 riittää. Mies on kuumeillut kolmatta jo pidempään, minä täällä se jarrutteleva osapuoli. Mutta nyt viime aikoina olen alkanut kuumetta potea. Toisena päivänä tuntuu siltä, että heti vaan ehkäisy pois ja yrittämään, sitten kun on hankala päivä muksujen kanssa, niin tuntuu ettei ikinä enää! Syksyn päälle on kuitenkin suunniteltu jättää ehkäisy pois ja aloittaa yritys. Mietityttää vain, että molempia lapsia kun aloin kuumeilla, niin olin heti valmis yrittämään, niin miksi nyt sitten asia niin kovasti välillä mietityttää?: / Kun todennäköisesti on meidän perheen viimeinen vauva (vannomatta paras;), niin onko nyt sitten oikea aika...
 
Taidan kaivaa tikut roskiksesta ja palauttaa kauppaan epäkuntoisina. Alkaa usko loppumaan et tää tästä enään plussaks muuttuis !

MUT KIERRON LASKEMISESTA, onko mulla nyt kp 31/29-31 kun sitä "vuotoa" ei ole tullut kuin ne kaksi pyyhkäisyä ?
 
Täällä odotellaan vuotojen alkua kun kierto on näköjään jo noin pitkällä. Hakee kierto näköjään paikkaansa edelleen. Nyt ei haittais vaikka ei nyt ihan heti tärppäis. Pääsin töihin ja olis siel kivaa keretä hetki oleen ennen äippälomalle jäämistä :) . Mutta yritystä emme lopeta. Vauva saa tulla sitkun on tullakseen :heart:

Kiitos uudesta listasta.
 
Moikka :wave:
Miuski : näin alkuun, ISO kiitos että jaksat päivitellä alituiseen ja tehdä sivusta näin hienon aina :flower:
Oon käynyt joka päivä pariinkin otteeseen tällä luestelemassa, mutten ole jaksanut kirjoitella, tai oikeemminkin luulisin et jos olisin kirjoittanut ni olis mennyt ihan valittamisen puolelle, niin jätin välistä.. Noh, nyt en kuitenkaan enää malttanut pysyä poissa, niin paljon kaikkea kommentoitavaa!
Barbamamalle :pahoittelut vaikeista ajoista kromosomipoikkeavuuden ympärillä. Me kävimme läpi saman ennen kumpaakaan nykyisistä lapsistamme. Joskin meillä ei juuri toivoa annettu lapsukaisen selviämiselle koska oli niin hurja niskaturvotus jne.. Eli sinänsä ei jouduttu paljoa miettimään vaihtoehtoja koska niitä ei juuri ollut. Rankkoja aikoja, onneksi takana päin. Kuitenkin mäkin täällä kolmannesta haaveilen. En tavallaan kuitenkaan ajattele itseäni kolmen äitinä, vaikkei päivääkään kulukkaan ettenkö pienokaistamme taivaassa ajattelisi :(
Mutta nykyään , 5 vuotta tapahtuman jälkeen sen pystyy jäsentämään päässään jotenkin siedettävällä tavalla.
Ja Nindez80 : tervetuloa! Mullakin on ollut haaveissa jo pitempään neljä lasta.. Lapsena haaveilin yhdeksästä :ashamed:
Minnarun : mun mielestä voisi ajatella että oot nyt tosiaan siinä 31/29-31 kerran tiputtelu on ollut noin pientä. Eikös sitä sanota että se on alkuaikana ihan normaaliakin kun normaalisti olisi silloin menkat?!? Näin muistelen kuulleeni joskus..
Smurffiinalle onnea uuden työn johdosta! =)
Jadeylle SUURET onnittelut plussasta!! Kumpa me muutkin päästäisiin pien perässä mukaan sinne odottaviin täältä haaveilevista..

Ja ON: elämäni ekat ovistikut ei ole tuottanut mulle mitään muuta kun harmaita hiuksia!!! Mulla ei niiden mukaan ole ollut tässä kuussa ovulaatiota ollenkaan :O
Ja siis sehän tarkoittaisi sitten sitä että noin 1,5vk ajan pöllyteltiin peittoja joka ilta turhaan!! Alkoi oikeesti jo tuntua niin työltä koko homma.. Ja ens kuussa sitten uusiksi jollei tässä kuussa tärpännyt.. tai miten olisi voinut tärpätä jollei kerran koko ovista edes ollut.. Voi räkä, sanon minä. No ei kait auta kun toivoa että ees ens kuussa ovulaation bongaisin. Yhtenä päivänä (joskus kp 10) tuli limaklimppi, muttei limailukaan kestänyt kun ton yhden klimpin ajan vaikka normaalisti on kestänyt ainakin pari päivää. Ja ovistestin tein jo kp9 ja myös kp10 mutta kummassakaan ei viivaa tullut.. eikä ole tullut tähän kp17 päivään mennessä ollenkaan :(
 
mymosa
Avautuminen alkaa..
Mä olen tyhmätyhmä tän päivän tuijotellut noita liuskoja, kp9 on selvästi nega, viiva ihan olematon, sitten kp10 tulee vahva jonka kaikki nähneet, yhtä lukuunottamatta, on tulkinnut sen plussaksi. Noh niinhän minäkin luulin, kun kp11 oli samaa haaleaa kuin kp9 eli nega. Olisi pitänyt lopettaa se testaaminen jo silloin. Mutta sitten taas kp12 oli yhtä tumma ja nyt on ollu kaikki.

Äh ja nyt katkes ajatus, kun kaveri tuli kampaajalle ;) leikkasin ja värjäsin, niinpä siinä sitten tällaset asiat unohtui.. Mut luin tuolta netistä, että ovis voi jäädä päälle ja se ei oo enää hyvä juttu.. mutta toisaalta digitestit on ollu negaa.. sitten taas mietin, että jos onkin tärpänny, mutta eihän se vielä mitenkään voi näkyä missään.
 
Mä vastaan ihan pikapikaa ja aamusta sitten ajatuksella eli omaa napaa....

Ihmeen veritippa tänään ilmestyi mun valkoisiin pikkareihin.... mä en tykkää :( Menkkamainen olo tulee ja menee ja nyt repii oikealta munasarjan kieppeiltä oikein ikävästi...

Kiitos kaikille positiivesta palautteesta koskien lista-emona oloani :) Arvatkaas vaan onko mulla nyt puhtia siihen ihan toisella tavalla?! No on! :heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä