KOLMATTA KAIPAAVAT HEINÄKUUSSA

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
on: Oli tuossa jokin aika sitten miehen kanssa puhetta, että on sellainen tunne, ettei tule tämä seuraavan lapsukaisen yritys olemaan helppoa, kun kuopus tuli niin helposti... Ja kun se ovis näytti silloin muutama kuukausi sitten negaa, niin oltiin varmoja, että jotain ongelmia tulee olemaan. No, nyt edelliset menkat olivat oudot. Tulivat myöhässä, ja kun normaalisti runsas vuoto kestää 6-7päivää, niin nyt kesti nippanappa 1,5 päivää... sanoin miehelle, että varmaan menkat jää kokonaan pois... Eilisiltana pesin sitten hampaita, ja ihmettelin, että miten oikeen sotken veden kanssa, kun rinnat olivat märkänä. Eipä se ollutkaan vettä, vaan MAITOA!!!! Ei mitään kirkasta nestettä vaan ihan maitoa! Nyt olen sitten hätäpäissäni koko aamun lukenut netistä asiasta. Eli kyse taitaa siis olla prolaktiinin liikaerityksestä. Tämän hormoonin liikaeritys jättää menkat pois ja auheuttaa lapsettomuutta, koska munarakkula ei kypsy kunnolla, eikä siis ole ovulaatiotakaan!!! On ollut niin surullinen olo koko aamun. Soitin jo itku kurkussa miehellekin, että meille ei varmasti tule enää vauvaa!! (vaikka tiedän, että kyseiseen ongelmaan on olemassa lääkitys) Päätin, että jos seuraavat kuukautiset jäävät pois, enkä bongaa ovista tästäkään kierrosta, niin menen heti yksityiselle ja haluan päästä verikokeisiin, että tuon hormoonin määrä selviää...
Anteeksi moinen purkaus, mutta tuli vaan niin paha mieli, ja kaikki vanhat tunteet esikoisen yrityksen ajoilta palasivat niin elävästi mieleen... :/

Mutta sellaista tänne...
-netta-
 
Tervetuloa netta23! :flower:

Mä olen alkanut tosissani pohtimaan tuota imetyksen lopettamista... Toisaalta en yhtään haluaisi ja lapsi on varmasti täysin sitä vastaan. Mutta tarkoitus olisi loppuvuodesta palata töihin ja pakkohan tuo neiti on saada nukkumaan muutenkin kun tissin kanssa. :ashamed: On vaan niin onnistunut imetys takana, että tuntuu pahalta, mutta järjellä kun ajattelee, niin aika alkaa kohta olemaan.

Jospa se kiertokin siitä sitten tasaantuisi samalla...
 
Huldasharks hmm, samaa mäkin pohdin; pitäs alkaa kans pistää imetys loppusuoralle, ku nyt kuitenki kuopus puol vuotta.. :| varmaan uus raskautuminen helpottuis samalla, ku luin jostain et imetys saattaa estää ovuloinnin.. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja äizikkä:
Huldasharks hmm, samaa mäkin pohdin; pitäs alkaa kans pistää imetys loppusuoralle, ku nyt kuitenki kuopus puol vuotta.. :| varmaan uus raskautuminen helpottuis samalla, ku luin jostain et imetys saattaa estää ovuloinnin.. :/
Täällä tuo nuorimmainen täyttää vuoden ensi viikolla.
 
Taustalla vielä hetki... hiljalleen siirryn varmaan taas aktiivisiin. Vielä ei ole sen aika... PAITSI kun nyt sanoin näin niin jokohan sitä ens yönä täällä taas roikutaan :LOL:

Olen pitänyt täysin taukoa myös näiltä foorumeilta. Lueskellut olen harvakseltaan. On tehnyt tosiaan hyvää meille ja minulle. Takasin tulen, varmasti aika piankin :p

Nolo juttu, mutta en ehtinyt vielä lukea tätä ketjuakaan kun huomasin "poisto-uhkauksen" etusivulla ja tuli kiire kirjoittaa. Moikka toisiaan kaikille! Pian taas tavataan!

-gammi
 
helppiä :attn: Oon ihan pyörällä päästäni! Sain tummaakin tummemman ovisplussan tänään eikä oo ku kp 11 tai 12 ?? eilen tuli vähän rusehtavaa limasta vuotoa ja tänään tuli oikeen kunnon ovislimat. Tästä syystä aattelinki tehä testin.
Se mitä tässä nyt ihmettelenki on se että normisti mulla kierto on min.33 päivää ja max.40+ eli tästä on tulossa tosi lyhyt kierto sillä mun luteaali vaihe on 11-12 pv :/
Ei kai auta ku oottaa ukkoa kotio ;D
 
Päivää!

Pikasesti vaan ilmoittamassa, että eilen ne menkat sitte illalla kuitenki alkoivat, eli tänään sitte menossa kp2/27-30 =)

Nyt oli kierto ton lyhimmän mukaan, eli liian myöhään oltiin viime kierrossa liikkeellä- tietääpä nyt sitte alotella aikasemmin tällä kertaa :D

J.t
 
Päivää!

Pikasesti vaan ilmoittamassa, että eilen ne menkat sitte illalla kuitenki alkoivat, eli tänään sitte menossa kp2/27-30 ja yk2 =)

Nyt oli kierto ton lyhimmän mukaan, eli liian myöhään oltiin viime kierrossa liikkeellä- tietääpä nyt sitte alotella aikasemmin tällä kertaa :D

J.t
 
Täällä taas.
Tammitähden odotus päättyi viime viikon perjantaina. Ultrassa todettiin kuollut sikiö(vastasi viikkoja 7+3) Ja piti olla 12+. Pe alkoi vuoto ja kohtu tyhjeni. Maanantaina kävin naistenpolilla lääkärillä tarkistuksessa, kohtu tyhjä,alkanu pienentymään,vuoto niukkaa.
Tässä sitten vain odotellaan että vuoto loppuu kokonaan ja sitten menkat. Sen jälkeen alkaa uusi yritys.

Plussaonnea kaikille
 
KESKIVIIKKO 14.7.2010



Niina22..................................kp 56/28(?)...............................yk 1

Orwokki.................................kp 42/40...................................yk 13
mymosa.................................kp 41/28...................................yk 5
Calumet.................................kp 41/30-36..............................yk 0
Huldasharks...........................kp 38/?.....................................yk 2

mistä mä tiedän......................kp 30/32-34...........................yk 2
Minttis81.................................kp 28/28-38...........................yk 9
Miuski00................................kp 24/28-35...........................yk ?
Taikawiitta.............................kp 18/28................................yk ?

leena77.................................kp 18/24-29............................yk 4
Ninnuski................................kp 16/28...................................yk 4
Lime26..................................kp 15/26-29.............................yk 4
Milas......................................kp 13/24-28.............................yk 2
Äiti88.....................................kp 13/??..................................yk 1
kekkis....................................kp 12/31-38.............................yk 6
sporty....................................kp 11/28-32..............................yk 3

netta23.................................kp 9/28-30................................yk 1
äizikkä....................................kp 3/28................................yk 4
PieniTytönTylleröinen.............kp 3/28.................................yk 3
J.t.........................................kp 3/27-30...........................yk 2
ZiiliZeija.................................kp ??/??................................yk 0
HelinäKeiju10..........................kp ??/??.................................yk 0


Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
maini76
Rhiannon
mimonmami
UuTeEnNoUsUUn
gammi
Shamandalie
Marble
Manzu
satukirjan sankari
Laurelias
PoitsujenÄippä
frutti
tääl taas
Mädchen
höperö75




Haamut







Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel sekä:

Keffeli, yk 4
Varpu30, yk 3
mussu81, yk 5
miisuliisa, yk 2
Neppi, yk 1
Tarkse, yk 5
HelinäKeiju10, yk 1
MamaDeDos, yk 1
vauvahaaveilija85, yk 2
kääkkis, yk 2
Barbamama35, yk 1
commander77 yk 3
memmiliini
BansQu yk 2
Sssalla yk14



Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!



[/quote]
[/quote]






 
mymosa
Fertestin ovistikut maksaa n.21e ja siinä on 15tikkua. On mun mielestä ihan hyvät. Taidan kuitenkin ostaa vielä uuden satsin ja käyttää 2kk aikana..

Tikutus aloitetaan lyhimmän kierron mukaan ja siinä mukana on ne ohjeet. 28 kierrolla alotettais kp11 tikutus. Mutta voihan sitä tikuttaa milloin haluaa. Ite ainakin ajattelin, että tikutan ihan reilusti.

helinäkeijulle :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kekkis:
Onko normaalia että ovistesti näyttää kahtena peräkkäisenä päivänä vahvaa plussaa?
Mä olen käsittänyt, että se ensimmäinen vahva viiva on se mitä tuijotetaan. Ei siis katsota sen ekan jälkeen ollenkaan. Voi näyttää yhtä vahvaa tai olla näyttämättä, mutta ne ei tarkoita enää mitään. Korjatkaa jos olen väärässä. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Alkuperäinen kirjoittaja kekkis:
Onko normaalia että ovistesti näyttää kahtena peräkkäisenä päivänä vahvaa plussaa?
Mä olen käsittänyt, että se ensimmäinen vahva viiva on se mitä tuijotetaan. Ei siis katsota sen ekan jälkeen ollenkaan. Voi näyttää yhtä vahvaa tai olla näyttämättä, mutta ne ei tarkoita enää mitään. Korjatkaa jos olen väärässä. =)
Niinhän se taisikin olla :D on näemmä aika päässyt tekemään tehtäviään tuolla pääkopassa kun tuntuu kaikki tällaset unohtuneen, vaikka tokaa tehdessä olin juurtajaksain perillä ties mistä tuntemuksista ja testeistä :D
 

Yhteistyössä