KOLMATTA KAIPAAVAT HEINÄKUUSSA

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
mymosa
SUNNUNTAI 11.7.2010



Niina22..................................kp 53/28(?)...............................yk 1

Orwokki.................................kp 39/40...................................yk 13
mymosa.................................kp 38/28...................................yk 5
Calumet.................................kp 38/30-36..............................yk 0
Huldasharks...........................kp 35/?.....................................yk 2

äizikkä.....................................kp28/28................................yk 3
mistä mä tiedän......................kp 27/32-34...........................yk 2
J.t............................................kp 26/27-30...........................yk 1
Minttis81.................................kp 25/28-38...........................yk 9

Miuski00................................kp 21/28-35...........................yk ?
Taikawiitta.............................kp 15/28................................yk ?
leena77.................................kp 15/24-29............................yk 4
Ninnuski................................kp 13/28...................................yk 4
Lime26..................................kp 12/26-29.............................yk 4
Milas......................................kp 10/24-28.............................yk 2
Äiti88.....................................kp 10/??..................................yk 1
kekkis....................................kp 9/31-38.............................yk 6
sporty....................................kp 8/28-32..............................yk 3
PieniTytönTylleröinen.............kp??/??.................................yk2
ZiiliZeija.................................kp ??/??................................yk 0



Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
maini76
Rhiannon
mimonmami
UuTeEnNoUsUUn
gammi
Shamandalie
Marble
Manzu
satukirjan sankari
Laurelias
PoitsujenÄippä
frutti
tääl taas
Mädchen
höperö75




Haamut







Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel sekä:

Keffeli, yk 4
Varpu30, yk 3
mussu81, yk 5
miisuliisa, yk 2
Neppi, yk 1
Tarkse, yk 5
HelinäKeiju10, yk 1
MamaDeDos, yk 1
vauvahaaveilija85, yk 2
kääkkis, yk 2
Barbamama35, yk 1
commander77 yk 3
memmiliini
BansQu yk 2
Sssalla yk14



Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!



[/quote]
[/quote]






[/quote]

 
mymosa
Ei tartte tulla valittaa jos on päivitys mennyt vikaan, kun kukaan ei nähtävästi ole torstain jälkeen tuota päivitellyt :LOL:

Viikonlopun riennoista palauduttu ja menkat on tiessään. Testattava vissiin huomenna jollain muulla kuin noilla rk:n testeillä.
 
mymosa
Mulla on kanssa tuota väsymystä (voisin nukkua koko ajan), äklöttää ja tissit on entistä painavemmat. Mutta varmaan vain kuvittelen.. testit kerta kertoo muuta.

Mutta oikeesti vois hetkeks lopettaa nää helteet.
 
kp 28/28 elikkä mymosa, huldasharks; sama mulla ei tätiä; mut ei plussaakaan.. en tiiä, mitä aattelisin.. mua taas itkettää; ja oon tosi ärtysä, niinku aikasemmin raskauksissa.. :eek: oon kans hyvin rikastanu raskaustesti yhtiöitä: neljä negaa, pari hailakkaa haamua.. :( pitäs vaan malttaa pari päivää.. :(
 
Milas
Mulla myös nää helteet tekee ällötysolon, kahvikaan ei maistu niin kuin yleensä. Mutta teille toivoisin kyllä ihan raskaudesta johtuvaa ällötystä. Jospa se plussa sieltä vielä kuitenkin tulis. Ja äizikkä sulla on jo haamuja, hei nyt peukut pystyyn oikein kunnolla =) Jotain siellä sun kehossa on meneillään, muuten ei haamuja tulisi B)
 
mymosa
Hmm.. tekeekö one-stepin puikkotesti viivanpaikkaa? tietääkö kukaan? tai sitten mä näen omiani.. :headwall: Mutta tuossa äsken testin tein ja aivan varmasti siinä on vain hiukan silmiin erottuva toinenkin viiva.. En nyt saanut edes kuvaa tallennettua, niissä se viiva ei kunnolla näy. Ja tuntuu, että oma silmäkin osaa ettiä sen viivan ja kuvittelee sen siihen.
Eikä mulla ole ketään kelle näyttäisin.

Joo mutta ei auta kuin käydä apteekissa hakemassa toinen testi. En varmaan uskalla niitä terojakaan nyt aloitella, ennenkuin saan selvän negan tai sitten selvän plussan.
 
MAANANTAI 12.7.2010



Niina22..................................kp 54/28(?)...............................yk 1

Orwokki.................................kp 40/40...................................yk 13
mymosa.................................kp 39/28...................................yk 5
Calumet.................................kp 39/30-36..............................yk 0
Huldasharks...........................kp 36/?.....................................yk 2

äizikkä....................................kp 29/28................................yk 3
mistä mä tiedän......................kp 28/32-34...........................yk 2
J.t............................................kp 27/27-30...........................yk 1
Minttis81.................................kp 26/28-38...........................yk 9

Miuski00................................kp 22/28-35...........................yk ?
Taikawiitta.............................kp 16/28................................yk ?
leena77.................................kp 16/24-29............................yk 4
Ninnuski................................kp 14/28...................................yk 4
Lime26..................................kp 13/26-29.............................yk 4
Milas......................................kp 11/24-28.............................yk 2
Äiti88.....................................kp 11/??..................................yk 1
kekkis....................................kp 10/31-38.............................yk 6
sporty....................................kp 9/28-32..............................yk 3
PieniTytönTylleröinen.............kp??/??.................................yk2
ZiiliZeija.................................kp ??/??................................yk 0



Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
maini76
Rhiannon
mimonmami
UuTeEnNoUsUUn
gammi
Shamandalie
Marble
Manzu
satukirjan sankari
Laurelias
PoitsujenÄippä
frutti
tääl taas
Mädchen
höperö75




Haamut







Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel sekä:

Keffeli, yk 4
Varpu30, yk 3
mussu81, yk 5
miisuliisa, yk 2
Neppi, yk 1
Tarkse, yk 5
HelinäKeiju10, yk 1
MamaDeDos, yk 1
vauvahaaveilija85, yk 2
kääkkis, yk 2
Barbamama35, yk 1
commander77 yk 3
memmiliini
BansQu yk 2
Sssalla yk14



Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!



[/quote]
[/quote]






 
Alkuperäinen kirjoittaja mymosa:
Hmm.. tekeekö one-stepin puikkotesti viivanpaikkaa? tietääkö kukaan? tai sitten mä näen omiani.. :headwall: Mutta tuossa äsken testin tein ja aivan varmasti siinä on vain hiukan silmiin erottuva toinenkin viiva.. En nyt saanut edes kuvaa tallennettua, niissä se viiva ei kunnolla näy. Ja tuntuu, että oma silmäkin osaa ettiä sen viivan ja kuvittelee sen siihen.
Eikä mulla ole ketään kelle näyttäisin.

Joo mutta ei auta kuin käydä apteekissa hakemassa toinen testi. En varmaan uskalla niitä terojakaan nyt aloitella, ennenkuin saan selvän negan tai sitten selvän plussan.
Jaa'a... Tilasin just noita one-stepin LIUSKA-testejä. Toivottavasti eivät tee tuota samaa. Joo, sulla vaan näyttää plussaa, sovitaanko niin? :D

Hae apteekista clearbluen digi ja tee se huomenna?
 
mymosa


laitoin nyt kuitenkin kuvan, niin voitte pudottaa mut maanpinnalle.. ei siinä mitään näy tuolleen kuvassa :LOL:

Tuolla ois vielä yksi liuska testi jäljellä, mutta ne ei ole antanut edes viivanpaikkaa ennen tätä puikkoa.. :headwall:
 
mymosa
Voinhan mä koettaa, toi mun kamera vaan ei ole mikään superhyvä ottamaan lähikuvia..

Ei tuosta enää kuvaa saa, kuivunut niin viiva haalistunut..
Noh kävin ostaa first singnal kasetin ja katotaan parin päivän päästä mitä se näyttää..
 
mä kans oottelen huomiseen aamuun et teen seuraavan testin.. kp29/28, oon saanu siis jo pari haamuu, mut niillä liuskatesteillä, hmm mahtaakohan niist olla mihinkään?? siis huomenna teen ihan semmosen plus/miinus testin aamusta; siis luulis jo näkyvän?? :headwall: :headwall: :headwall: sitä ennen; täytyy yrittää pysyy nahoissaan.. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja äizikkä:
mä kans oottelen huomiseen aamuun et teen seuraavan testin.. kp29/28, oon saanu siis jo pari haamuu, mut niillä liuskatesteillä, hmm mahtaakohan niist olla mihinkään?? siis huomenna teen ihan semmosen plus/miinus testin aamusta; siis luulis jo näkyvän?? :headwall: :headwall: :headwall: sitä ennen; täytyy yrittää pysyy nahoissaan.. :(
Jos oot saanu jo haamuja, niin osta ihmeessä se digitesti.

Mulla semmonen on kaapissa odottamassa sitä ekaa oikeaa haamua, ellei sitten joskus pamahda suoraan vahva viiva.... :saint:
 
mymosa
Minäkään en viitsinyt tuhlata 18e digitestiin.. kun toi voi olla ihan hyvin vain silmänharha ja viivanpaikka.
Sitäpaitsi jollain kierolla tavalla mä tykkään noista viivojen arvailuista :LOL:
 
Helteistä päivää! Täällähän on monella jännät paikat :D

Oltiin tänään nauttimassa kesäpäivästä rannalla pojan ja kummipojan kanssa. Pojat läiskytteli vedessä ja minä visusti puun alla varjossa sitte kattelin touhuja. Hauskaa oli. Turhan harvoin tulee lähdettyä, vaikka ihan kivan matkan päässä on hyviä uimapaikkoja.

ON: Eilen illalla istuin vessassa lähes koko futiksen finaalimatsin. En tiiä mikä mahtoi iskeä. Kukaan muu ei vatsaansa valittanut, eli ei ainakaan ruuasta kai tullut. Siinä vessassa rampatessa tuli paperiinkin aavistus tuhrua, mutta ei ne menkat ainakaan vielä oo alkanut. No onha tässä vielä aikaa, kun kierto on tytön syntymän jälkeen ollu jtn 26-31 päivän välillä. Yleensä kyllä 27-28 päivää. Odotellaan.

Lupasin miehellekkin, että testaan vasta perjantaina, jos ei sihen mennessä oo alkanut, kun tyttöä tehdessä tuli ostettua testi poikineen sen reilun vuoden aikana :saint:

Mutta ihanaa kesäpäivän jatkoa kaikille :wave:



J.t
 
B) B) B) KUUMAAAA!!! :p

Ihana shoppailu-kesäloma-päivä vietetty ystävättären kanssa s-joella! Löysin KAKSI ihanaa leninkiä, sellaista kellohame tyylisiä! Tosi nättejä ja naisellisia ja saa mut näyttämään vähän hoikemmalta... :LOL:
Siinä mieles en nyt just haluaisi että masu kasvais... :D
No ei vaite, mulla on jännät hetket menos. Selkee ovis bongattu juhannuksena, ja simpat tallessa 4 päivältä alkaen jo ovista edeltävältä päivältä... :p hehe
Hermot ei kestä odottelua, kun mies meinas että testaisin vasta lähempänä vkonloppua, koska silloi luvassa rockperry festarit täällä vaasassa ja todellakin ollaan menossa! Se että voinko ottaa alkomahoolia niin ehkä toivottavasti en... ;)
B)

ONNEA plusanneille!

http://www.youtube.com/watch?v=olCcIo6UOQk&feature=related
 
Hyvää helteistä iltaa tänne! Vieläköhän mukaan mahtuisi yksi kolmatta nyyttiään kaipaava??
Meillä on jo ennestään pienet prinsessat 03/08 ja 05/09. Hurja kuume on piinannut jo lopputalvesta saakka, ja nyt mieskin on alkanut kuumeilemaan, joten yritys alkakoon! :D
Esikoinen ei saanut alkuaan omin avuin, ja kuopus tärppäsi heti ensimmäisestä yk:sta, joten saa nyt nähdä, että miten menee tällä kertaa. Ovista huvikseni tikutin muutama kuukausi sitten, mutta plussaa ei kuulunut. Pitänee tässä kuussa yrittää uudelleen, jos olisi parempi onni. "HIEMAN" malttamattomana tilasin jo tänään muutaman raskaustestin varalle, vaikka mennään vasta kp 7/28-30 ja yk 1. Katsoin aikaa sitten mainosta noista viikkonäyttöisistä testeistä, ja mietittiin miehen kanssa, että miten turhaa rahan haaskausta. Mutaa kuinkas ollakaan oli pakko tilata yksi tuollainen digitaalinen viikkonäytöllinen testi jemmaan!!! :LOL:
Mutta ajattelin, että jos tässä vaikka viimeistä kertaa raskaaksi tullaan (jos tullaan...) niin haluan kyllä tehdä itsekin tuollaisen "paremman" testin edes kerran elämässäni. Tosin ei ollut kyllä niin kallis kun olin luullut, jotain 11e...

Mymosalle on pakko kyllä sanoa, että olen kyllä näkevinäni ihan todella todella todella olemattoman viivan...? Tosin silmät voi tehdä tepposet. Nyt todella jännityksellä odotellaan mitä tulevat testit näyttävät! Jospa se siitä vahvistuisi... ;) toivottavasti!!

Mutta oikein leppoisaa helle viikon alkua!! B)
-netta-
 
helteistä iltaa!
kaikille vinkkinä että ei oikeesti kannta vielä tehä testiä kun menkat vasta sen muutaman päivän myöhässä kun se näyttää haamua useimmiten ja sit saa pähkäillä,kannattaa odottaa ainakin se viikko. niinkuin mulla kävi oli 3 päivää myöhässä ja sit tuli haalea haamu, ja sit seur.päivänä jo puhdas nega, eli koinpa tämänkin nyt eli nimeltään kemiallinen raskaus :|
Siinä se munasolu hipaisee vain kohdun seinämää ja siitä johtuen testi saattaa näyttää haamua,koska hcg arvoa kerkiää tulemaan.

mutta joo onnea kaikille yrittäjille! mulla alkoi itellä menkat nyt tänään, eli nyt on kp1/28.
 
mymosa
TIISTAI 13.7.2010



Niina22..................................kp 55/28(?)...............................yk 1

Orwokki.................................kp 41/40...................................yk 13
mymosa.................................kp 40/28...................................yk 5
Calumet.................................kp 40/30-36..............................yk 0
Huldasharks...........................kp 37/?.....................................yk 2

mistä mä tiedän......................kp 29/32-34...........................yk 2
J.t............................................kp 28/27-30...........................yk 1
Minttis81.................................kp 27/28-38...........................yk 9

Miuski00................................kp 23/28-35...........................yk ?
Taikawiitta.............................kp 17/28................................yk ?
leena77.................................kp 17/24-29............................yk 4
Ninnuski................................kp 15/28...................................yk 4
Lime26..................................kp 14/26-29.............................yk 4
Milas......................................kp 12/24-28.............................yk 2
Äiti88.....................................kp 12/??..................................yk 1
kekkis....................................kp 11/31-38.............................yk 6
sporty....................................kp 10/28-32..............................yk 3
netta23.................................kp 8/28-30................................yk 1
äizikkä....................................kp 2/28................................yk 4
PieniTytönTylleröinen.............kp 1/28.................................yk 3
ZiiliZeija.................................kp ??/??................................yk 0



Taustalla:

puupi
Kirppu81
pikku 3
maini76
Rhiannon
mimonmami
UuTeEnNoUsUUn
gammi
Shamandalie
Marble
Manzu
satukirjan sankari
Laurelias
PoitsujenÄippä
frutti
tääl taas
Mädchen
höperö75




Haamut







Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel sekä:

Keffeli, yk 4
Varpu30, yk 3
mussu81, yk 5
miisuliisa, yk 2
Neppi, yk 1
Tarkse, yk 5
HelinäKeiju10, yk 1
MamaDeDos, yk 1
vauvahaaveilija85, yk 2
kääkkis, yk 2
Barbamama35, yk 1
commander77 yk 3
memmiliini
BansQu yk 2
Sssalla yk14



Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!



[/quote]
[/quote]






[/quote]

 

Yhteistyössä