Viikkoon en ole ehtinyt täällä pyörähtää, niin sillä välin on tullut hurjasti plussia!
ONNEA,
Liro, Lime26, minttis81, mistä mä tiedän ja moilasenH!!!! :flower:
Tervetuloa täältäkin uusille!
Kovasti on tekstiä tullut, ja mukava päästä "pitkästä" aikaa lukemaan. Viikko on ollut niin työ painotteinen, ja muu aika on mennyt vieraita viihdyttäessä, että en ole edes koko konetta ehtinyt avata. Kuume ei ole kyllä yhtään helpottanut, päin vastoin!
En ole kummaltakaan tytöltä ns. tiennyt, että olen raskaana. (kun toisethan vain tietävät ennen testin tekoa..) Nyt kuitenkin on aika voimakas tunne, että voisi vaikka ollakin tärpännyt.
Rinnat ovat olleet jokusen päivän kipeät, ja aamuisin on ollut kuvottava olo, joka luultavasti kyllä johtuu tästä kuumuudesta... Nyt mennään kp 23/28-30 ja dpo 7. Ihan tolkuttomasti polttelisi jo päästä testaamaan...
Mutta nyt jos ei ole tärpännyt, niin sitten en kyllä tunne kroppaani yhtään, enkä osaa tulkita sitä... :headwall:
Miehellä on kaksi siskoa. Toinen kertoi saavansa helmikuussa toisen lapsensa, ja toinen kertoi saavansa helmikuussa esikoisen. Tuli jotenkin vielä enenmmän sellainen olo, että minäkin haluan olla raskaana!!! No, ei se auta kuin vielä odotella jokunen päivä, ainakin viikko...
Oli jotain puhetta menkoista imetyksen jälkeen. Itse olen imettänyt molempia 5kk, ja esikoisen ollessa 6viikkoa alkoivat menkat, ja kuopuksen ollessa 8kk... Hiukan erilailla...
Tiedän, että r-testi kannattaa tehdä vasta aikaisintaa kuukautisten alkamis päivänä, mutta onko kellään tietoa/kokemusta, että milloin aikaisintaan testi voisi jo jotain näyttää? On jotenkin NIIN malttamaton olo nyt... Onkohan tuo apteekin raskaustesti kuinka herkkä...?
Tuntuu ettei kyllä taas ole järjen häivääkään tässä kuumeilussa, omallla kohdallani...
Mutta hellettä vain kaikille jälleen! B)
Ja toivottavasti pian kuuluu lisää iloisia uutisia!!
-netta-