KOLMATTA KAIPAAVAT HEINÄKUUSSA

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
mymosa
Miuskille tsemppaukset täältä. Varmasti hankala ja päätä sekoittava tilanne. :hug:

Meillä on taas ihan kauhea meno täällä mökissä. Helle väsyttää vielä kovasti ja heti aamusta kauheaa huutoa ja tappelua.. Vissiin järki lähtee kohta.
Eilen juostiin koko päivä maalla ja lapsissa tuo ei näy missään.. Tänään pidän siivouspäivän ja hermo menee jo nyt kun ovat sisällä.. Mitään ei totella ja selän kun kääntää niin jo ollaan niin tuhmia tekemässä. Kaiken tään järjestää yksin toi 3v. Tuo 6v nyt osaa jo olla ja on muutenkin niin kiltti.
Ai kauhee jos mahdollinen kolmas ois samaa luonnetta tuon pojan kanssa :LOL: Siinähän se riemu repeis, toivottavasti tuon uhmat ois laantunut siihen menessä.
 
Kiitos mymosa! :hug: tässä tarvittiinkin. Purkautumisen jälkeen mulle tulikin ihanasti uni...

Mitäs tänään.... no tahmea aamu, toinen nuoremmista(omista) nukkuu vielä ja toinen katsoo dvd:tä.... hyi mua, kun annan aamusta het tuijotella.... :ashamed: :whistle: mut saanpa hörppiä aamukupposen rauhassa.
 
:flower: plussanneille
:hug: sitä tarvitseville

Huono aamu. Nuorimmainen heräs jo 0.30 ja valvottiin noin puoli kolmeen, kun itki vaan. Annoin panadolia ja nukahtikin hetkeksi. Aamusta heti 38.6 kuumetta. Mies ja minä ollaan kans molemmat puolikuntoisia. Jotain sanomistakin tuli yöllä, kun väsyneenä tuli riideltyä. Hohhoijaa. |O
 
mymosa
Meillä usein lapset kattonut dvd:tä aamuisin, kun herätään niin, että lasten ohjelmat on jo mennyt (miksi ne muuten tulee lomalla niin perhanan aikaseen?). Saa itse nauttia aamupalan rauhassa ja lukea aamun lehden.. Ja näin siivouspäivänä nuo kattoo dvd:tä lähes koko päivän, eivät ole jaloissa sotkemassa heti :LOL:

Täytyy nyt koputtaa puuta :headwall: Mutta ovat leikkineet tosi nätisti aamupalan jälkeen, nää on niitä harvoja hetkiä kun 3v pojan ja 6v tytön leikit kohtaa ilman riitaa :) Vaikka tyttö onkin oikea poikatyttö ja leikkii mielellään taisteluleikkejä.. ainoa "tyttömäinen" juttu taitaa olla ponit ja littlepetsit. Toivoi eskarirepuksikin bagugania (vai miten lie kirjoitetaan)..

Sen verran piti kysyy teiltä joiden lasten isä on mukana kuvioissa, mutta erottu. Miten isä maksaa lasten juttuja? Meillä maksaa kela elarit, mutta isä itse ei maksa mitään lasten juttuja, ei edes silloin kun oltiin yhdessä. Mä olen ostanut ja hommannut kaiken. Ei ku osti joo, luistimet, nekin kaunokin vaikka pyysin hokkareita, että menisvät sitten pojallekin. Valittaa koko ajan kun ei ole rahaa pitää lapsia viikkoa luonaan, maksavat niin paljon ym. Sain kuulla olevani rahanahne toisten verorahoilla eläjä, kun käskin ostaa omaan autoon pojalle turvaistuimen enkä suostunut lainaamaan omassa autossa olevaa (hihnoilla kii).
Mietin vain, että onko muutkin noin hankalia? Mitään ei voi pyytää ostamaan, koska alkaa napisemaan kun maksaa ja sitten jos ostaa niin sieltä tulee täysin sitä mitä ei pyytänyt.
Esim. jos poika tartteis uudet kumpparit vuorettomana niin ostaa just ne vuorelliset tai saattaa jopa tulla lenkkarit. :kieh:
 
Viikkoon en ole ehtinyt täällä pyörähtää, niin sillä välin on tullut hurjasti plussia! :)
ONNEA, Liro, Lime26, minttis81, mistä mä tiedän ja moilasenH!!!! :flower:

Tervetuloa täältäkin uusille!

Kovasti on tekstiä tullut, ja mukava päästä "pitkästä" aikaa lukemaan. Viikko on ollut niin työ painotteinen, ja muu aika on mennyt vieraita viihdyttäessä, että en ole edes koko konetta ehtinyt avata. Kuume ei ole kyllä yhtään helpottanut, päin vastoin!
En ole kummaltakaan tytöltä ns. tiennyt, että olen raskaana. (kun toisethan vain tietävät ennen testin tekoa..) Nyt kuitenkin on aika voimakas tunne, että voisi vaikka ollakin tärpännyt. :whistle: Rinnat ovat olleet jokusen päivän kipeät, ja aamuisin on ollut kuvottava olo, joka luultavasti kyllä johtuu tästä kuumuudesta... Nyt mennään kp 23/28-30 ja dpo 7. Ihan tolkuttomasti polttelisi jo päästä testaamaan... :D Mutta nyt jos ei ole tärpännyt, niin sitten en kyllä tunne kroppaani yhtään, enkä osaa tulkita sitä... :headwall:
Miehellä on kaksi siskoa. Toinen kertoi saavansa helmikuussa toisen lapsensa, ja toinen kertoi saavansa helmikuussa esikoisen. Tuli jotenkin vielä enenmmän sellainen olo, että minäkin haluan olla raskaana!!! No, ei se auta kuin vielä odotella jokunen päivä, ainakin viikko...

Oli jotain puhetta menkoista imetyksen jälkeen. Itse olen imettänyt molempia 5kk, ja esikoisen ollessa 6viikkoa alkoivat menkat, ja kuopuksen ollessa 8kk... Hiukan erilailla...

Tiedän, että r-testi kannattaa tehdä vasta aikaisintaa kuukautisten alkamis päivänä, mutta onko kellään tietoa/kokemusta, että milloin aikaisintaan testi voisi jo jotain näyttää? On jotenkin NIIN malttamaton olo nyt... Onkohan tuo apteekin raskaustesti kuinka herkkä...?
Tuntuu ettei kyllä taas ole järjen häivääkään tässä kuumeilussa, omallla kohdallani...

Mutta hellettä vain kaikille jälleen! B)
Ja toivottavasti pian kuuluu lisää iloisia uutisia!! :)

-netta-
 
mymosa
Joo tuo väri oli kyllä ihana, enää ei tosin noin kirkas. Aikana tuon saa "shokkiväreillä", mutta itse luovuin niistä sotkettuani kylppärin :whistle: Mahtaa vuokranantaja tykätä.. ei se paha ole, mutta meillä on tässä vuokrakämpäs muovitapetti kylppärissä ja kivasti tarras väri kii. No toivottavasti koko kerrostalo menee remppaan 2v päästä niin muutan sitten vasta pois :LOL:
 
Hip hei tänne taas!!!!!! Tosiaan täti tuli etuajassa viikonloppuna ja nyt siin on jo kp4!! :(
Näköjää vähä heittelee kierto koko ajan ja hakee lopullista paikkaansa!!!!!

Nii juu ja plussanneille hirmuisesti onnea!!! :heart: :flower:
 
Plussan saaneille onnittelut!!

Miuski00: mä skippaan tuon haasteen, mulla on periaatteena etten laita minkään näkösiä kuvia ittestäni nettiin. Facebookissakin mulla on vain yx iänkaikkisen vanha kuva itestäni.

Lueskelin läpi nuo ex-suhde tarinat, hatunnostoni teille kaikille, jotka ootte joutuneet olemaan yksinhuoltajia!! Mulla on ollu sama mies jo 10 v ja siitä puolet oltu naimisissa, totisesti toivon etten yh:ksi päätyisi koskaan... Mulla ei varmaan pää kestäis sitä elämää.
 
Tämä mamma on kyllä taas vauhissa näiden "raskausoireiden" kanssa. Rinnat siis olleet muutamana päivänä kipeät, ja etovaa oloa... Meille tuli iltapäivällä vieraita ja kun nousin kahvipöydästä, niin huippasi ihan kunnolla. Meni hetki ja laitoin maidon jääkaapin alahyllylle, nousin ylös ja taas... syönyt ja juonut olen hyvin.... No, sitten päätin äsken, että joutessani lueskelen noita alkuraskaus oire- palstoja. Siellä mainittiin, että lämmön nousu voi olla oire. No, eikun äkkiä mittari kainaloon, näyttää 37,1... ei kyllä ole mitenkään kipeä olo... :whistle: Sitten vielä tämä hiivan paholainen pärähti päälle...sekin kait voisi olla oire...?
Hulluksi taidan olla tulossa!!! Tiedän, että mielikuvitukseni on tosi vilkas, enkä uskallla kovin tuulettaa... :headwall:
Anteeksi jälleen omanapaisuus :ashamed: mutta hieman kuitenkin olen täpinöissäni... :p
Nyt jos täti tuleekin, niin sitten tämä mamma tippuu korkealta ja kovaa! Mutta, jospa sitten ensi kierrossa tajuaisi ottaa hieman rauhallisemmin tämän intoilun kanssa...

Leppoisaa loppu iltaa kaikille!!

-netta-
 
heippa kaikille! ja onnea plussanneille!
mä välillä tuun miettineeksi että nyt ei ehkä olisikaan oikea aika kolmannelle,tuntuu että onko koskaan,et josko nuo kaksi riittäisivät? mun mieli vaihtelee tässä asiassa hetkittäin :/

joo mulla on ollut tuo sama mies jo sen 7v, ja tänä aikana on syntynyt nuo pari prinsessaa.

voimia kóvasti teille kellä on tappelua exän kaa liittyen lapsen asioihin. meilläkin on ollut kyllä niitä hurjiakin hetkiä mutta tässä sitä vielä yhdessä ollaan ja mennään.

niin ja siis tämä kuukausi on ollut kyllä niiin kuivaa että! |O mutta nyt huomasin ekan kerran ovis limat :D mutta siis joo semmosta tänne!

 
mymosa
TORSTAI 29.7.2010



Taikawiitta.............................kp 33/28................................yk ?
Milas......................................kp 28/24-28.............................yk 2
Äiti88.....................................kp 28/??..................................yk 1

sporty....................................kp 26/28-32..............................yk 3
netta23.................................kp 24/28-30................................yk 1
smurffiina84...........................ko 22/30...................................yk 1

Rixutin....................................kp 19/??...................................yk 1
äizikkä....................................kp 18/28................................yk 4
PieniTytönTylleröinen..............kp 18/28.................................yk 3
J.t..........................................kp 18/27-30...........................yk 2

Miuski00................................kp 14/29....................................yk ?
Mimse....................................kp 14/28.................................yk 1
Pyyter-2.................................kp 14/??..................................yk 1
Huldasharks...........................kp 13/40-60...............................yk 3

Mymosa..................................kp 9/??.....................................yk 6
Orwokki.................................kp 8/40-50...............................yk 14
leena77.................................kp 6/24-29............................yk 5
Jadey.....................................kp 6/??................................yk 1
Ninnuski................................Kp 6/ 26-28.............................yk 5
Mama-84...............................kp 5/29-30.............................yk 2
ZiiliZeija.................................kp 5/??................................yk 1

HelinäKeiju10..........................kp ??/??.................................yk 0
Nepula....................................kp??/28-32...................................yk 0
Dyyni......................................kp ??/28.................................yk 1



Taustalla:

Niina22
Calumet




Haamut





Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel sekä:

Keffeli, yk 4
Varpu30, yk 3
mussu81, yk 5
miisuliisa, yk 2
Neppi, yk 1
Tarkse, yk 5
MamaDeDos, yk 1
vauvahaaveilija85, yk 2
kääkkis, yk 2
Barbamama35, yk 1
commander77 yk 3
memmiliini
BansQu yk 2
Sssalla yk 14
Gammi
Liro yk 1
Mistä mä tiedän yk 2
Minttis81
MoilasenH
Lime26 yk 4



Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!
LISTALAISET! Ne jotka eivät ilmoittele kuulumisiaan, siirretään kuun alussa TAUSTALLE ja siitä seuraavan kuun alussa pois, kts. yllä.

Jotta listalla olisivat vain ns. aktiiviset kuumeilijat.




[/quote]





[/quote]

 
Mitenkäs nuo limailu jutut nyt oikein menikään...? Mulla siis ollut pitkään miltein kellontarkka 28 päivän kierto. Viime kierrossa kuitenkin menkat kaksi päivää myöhässä ja näimpä ajattelin, että uusi ykköspäivä on täten siirtynyt....

Eilen kuitenkin työpäivän aikana tuli ovislimat kuten normaalistikin, siis keskiviikkona (kun edelliskierto alkoi perjantaista, listaan olen siis tainut ilmoittaa hieman väärän kiertopäivän...)

Oiskohan nyt sit puolestaan luvassa lyhyempi kierto, palautuu siis keskiviikko-rytmiksi (kauhee jos näin pitkän ajan jälkeen pitäis opetella, et menkat alkaakin vasta pe eikä ke :D)

Puuhastelua on ollut taajaan, tosin ei sitten kuitenkaan eilen, limoista huolimatta :/ mutta toivottavasti ovat nuo miehen simpat sen verran elinkykyisiä, että siellä ovat valmiina odottelemassa :D

Vaikka kova raskaus/vauvakuume onkin, hieman myös pelottaa... eniten se, että etenkin tämä edellinen raskaus oli silkkaa pahoinvointia alusta loppuun asti...
 
eilen bongasin ekaa kertaa pitkään aikaan ovislimat.. :D mikä sit hyödynnettiin peiton alla pimeässä.. (siis mä luin noist limoista perhesuunnittelun sivuilta joku aika sitte.) sit mä rupesin miettii et voisko olla vast näin "myöhään" mulla ovis?? mut sit mä muistin ku kuopusta ootin; ultrassa mentiin pari päivää kehitystä taakse päin, koska vauva oli pari päivää pienempi.. elikkä siis eiköhän se meinaa että mun ovis sattuu tälleen melko loppu kierrossa?? :p
 
Milas
Mie en myöskään laista kuviani nettiin lainkaan joten en haasteeseen vastaa =)
Olen näköjään tuolla listan kärkipässää. Ei siis menkkoja vieläkään ja vähän ihmeissäni olen. Laskeskelin tuossa, että 27 pv kierto on ollut vain yhdesti reilun puolen vuoden aikana ja muut alle sen. Mutta koska mitään raskaustuntemuksiakaan ei ole niin eiköhän se kiusa tänään pärähdä paikalle. Eilen oli tissit kipeenä mut tänään vaan vatsassa menkkajuilinnat :/
Netta23 jospa et ihan kuvitteliskaan noita oireita, ehkäpä niille onkin syynsä =)
 
MInä en myöskään vastaa haasteeseen :D :D Naamakirjassa on yksi kuva itestä ja se saa riittää.

Yöllä heräsin tyttöä syöttämään ja jotenki mulla oli NIIN varma tunne siitä, että tästä kierrosta on tärpännyt.... :ashamed: En osaa sanoa miksi, mutta jotenkin se oli niin itsestäänselvää että raskaana ollaan. No kai sitä sitte viikon päästä tiputaan korkeelta :whistle: Yöllä teki hieman pahaa, tytöstäkin mulla oli yöpahoinvointia, ei muulloin. Mutta tosiaan jäi tämä oviksen hyödyntäminen kahteen kertaan (vaikka eihän se tarvi kun sen yhden kerran) niin järki sanoo, että malttia nyt.

Onnea kaikille plussanneille :flower:

J-t
 

Yhteistyössä