Kolmas pyörä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Parihki n23&m26
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Parihki n23&m26

Vieras
Nyt kaivattaisiin vinkkejä miten löytäisimme naisen joukkoomme nauttimaan estottomasta seksistä.. Mies on 189cm 88kg 18cm vaalea, nainen 165cm 63kg dd-kupin kiinteät rinnat ja tumma. Meillä olisi toiveena avoin seksin suhteen oleva povekas bi-henkinen ja eroottinen nainen.. Me emme seurustele keskenämme emmekä muidenkaan kanssa vaan meillä on ns vakipanosuhde.. Vinkkejä tai halukkaita?

Kyllä toki, oon pari kertaa päässyt kolmanneks pyöräks. Ensimmäisellä kerralla pari oli mun ikänen (25v) ja toisella kerralla olin noin viisikymppisen parin kanssa. Muuten todella kiihottavaa puuhaa mutta kummallakaan kerralla mies ei ollut bi-henkinen jota itse bi-miehenä oisin toivonu. Mutta kummallakin kerralla nainen oli erittäin tyytyväinen... ;)

Jopas on kummaa kun sit pelleillään.. Me olemme ihan tosimielellä liikkeessä ja kysymässä neuvoja.. kai täällä jotkut ovat tämänkin kivan kokeneet..? Vinkkejä..?

Olen törmännyt partnerini kanssa samaan ongelmaan kanssanne. Naista ei löydy leikkeihin, miehiähän olisi kolmanneksi pyöräksi tarjolla vaikka kuinka. Siispä olemme tehneet kompromissin ja olleet sitten 4:n kimpassa muutamien parien kanssa. Ihan ok on sekin.

Hmm.. kyllähän tuokin vaihtoehdolta kuulostaa.. mutta uskoisin että ahkera yrittäminen palkitaan.. kyllä me ainakin tovin etsimme vielä ihan naista.. Kuten sanoit, sen olemme huomanneet että miehiä olisi tarjolla pilvin pimein.. Muutamassa chatissakin olemme vierailleet naisia jututtamassa, mutta jossain vaiheessa sitten heistä ei kuulukaan mitään sähköpostitteluun esim. kun on ehditty.. Mutta lippu korkealla täytyy olla.. Kyllä me uskomme että samanhenkinen nainen vielä löytyy kun täälläkin päässä.. Mutta kiitos ensimmäisestä asiallisesta viestistä tässä ketjussa ;)

Pääsääntöisestihän täällä pyörii kaikenlaisia ääliöitä. Toivotan teille suuresti onnea etsimiseenne! Toivottavasti löydätte sopivan. Itse tulisin muuten mielelläni teille kolmanneksi, mutta ikäeroa on sen verran runsaasti, että unohdestaan sen puolesta. Neljän kimppaahan voi harrastaa myös niin, että toisen parin mies vain katselee. Ei osallistu itse aktiin. Moniahan (minuakin) katselukin kiihottaa ja voi tuntua vieraasta naisestanne ""turvallisemmalta"" jos mukana on kuitenkin oma mies.

Oletko ansku rovaniemeltä? Jos olet siisti ja vaitiolotaitoinen niin kelpaisit meillekkin kylään. Ite 29 180/70 17cm ja avovaimo 170/59 b80 tumma ja tietenkin tulinen. Kerro itsestäsi.

Mukavaa että huomioit.. mutta me olemme molemmat sinkkuja ja haluaisimme ehdottomasti sinkkutytön mukaan.. olemme pahoillamme.. Muuten kyllä kiinnostaisi kovasti ;)

Yhteistyössä