Kolmas päivä tiukkaa vähähiilihydraattista dieettiä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Pari päivää kuulemma menee ennen kuin ketoosi lähtee käyntiin ja taitaa pitää paikkansa kun pari päivää sujui hyvin. Houkutukset tietty houkutti, muttei ollut isommin nälkä. Tänään on nälkä, voimaton olo, väsyttää. Rasva palaa kun energiaa ei oo.. Paino oli tänä aamuna 60.8 (170cm pitkä olen) Lähtö oli 62 ja neste poistui ekana kropasta eli pissalla on saanut käydä tiuhaan tahtiin.

Et oikeasti taida olla tosissasi kommenteissasi?

Kertokaas tietämättömälle ketoosista, kun aiemmin siihen pääsi pienellä kalorimäärällä (olisiko ollut alle 800kcal ) kun ei vielä karppauksesta puhuttu. Onko sama juttu kuin tuo hiilariton ketoosi? Joo, en ole karppaaja eikä ole suunnitelmissakaan lähiaikoina. Kunhan kyselen :D

Nyt se on ollut varmaan vielä 300-400 mut 200 olis se tavoitemäärä kunhan tottuu eikä tule repsahduksia.

200 on hyvä tavoitemäärä tavalliselle tallaajalle ja 300-400 on sellainen aktiivisen ihmisen määrä.

Naiset suomessa syövät hiilareita keskimäärin hieman vajaa 200 grammaa päivässä ja tämä on määränä erittäin hyvä.

Hm. olin aina kuvitellut fleurin olevan hoikka ja sievä ja erittäin laitettu... mutta onkin taviksen mitoissa. 60 kg... 5 kg enemmän kuin minä. tosin olen 3 cm lyhyempi. haluaisin itse laihduttaa 5 kg.

Jos sä tosiaan syöt 300-400 g päivässä hiilareita, niin et ole lähelläkään ketoosia ja nälkä johtuu juuri siitä. Pyri alkuun alle 40 g päivässä, sitten voi vähän löysätä (n. 50 g päivässä) kun saat ketoosin päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Niitä hyviäkin hiilareita saa olla tosi vähän, jos elimistönsä haluaa ketoosiin. Paljonko sulla se hiilarimäärä on?

Nyt se on ollut varmaan vielä 300-400 mut 200 olis se tavoitemäärä kunhan tottuu eikä tule repsahduksia.

ANTEEKS??? Puhutko grammoista????

Juu ei ole nämä vielä vhh-dieettiä, jos puhutaan 300-400 grammasta per päivä. Mulla oli raskauden aikana hyvähiilaridieetti, jossa söin n. 180 g /pv. Siis ketoosia ei tosissaankaan tavoiteltu. Ja minä olen siis ISO ihminen, joten normaalikokoiselle olis varmaan jo vaikea syödä tuon yli.. :)

Yhteistyössä