Kolmas, neljäs jne. vauva hankitaan, kun raskaana on niin ihanaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OMG
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, miksi se on kamalaa, jos sen vauvan tekee siksi, että on ihanaa olla raskaana ja synnytyskin upea kokemus.
Sen mä ymmärränkin, et se ei oo ihan ok, jos valmiiksi tietää, ettei jaksa. Mutta muuten.

meillä kolmas lapsi tuli koska me halusimme vielä yhden lapsen.. =) minua taas ärsyttää se että jos 2 tai 3 ekaa lasta on samaa sukupuolta niin niitä lapsia hankitaan lisää vaan sen takia että saatais se toisen sukupuolen edustaja.. :headwall:

Mä voisin synnyttää ja sitten hoitaa lapset,mutta tämä odottaminen ei ole herkkua kylläkään,ei ollenkaan...8:tta kertaa kuitenkin tässä tilassa voi kun aika liitäisi sinne synnytykseen ja sen jälkeiseen aikaan....Voi kun joku odottais mun puolesta,mä voisin sitten synnyttää=)

Raskaana oleminen ihanaa?!? Siis jatkuva oksentelu(2-12krt päivä) pyörtyily,ripuli,huippaus,jatkuva päänsärky, nivus ja vatsakivut on ihanaa?!
Syöminenkin täytyy miettiä sen mukaan mikä on helpoin oksentaa ulos. Raskaana olemisessa tosin paino tippuu kyllä reilusti, se on ainut plus, vaikka sitäkään ei kyllä alunperin ollut kun 3 kiloa ylimääräistä. Eipä oo enää! Nyt on jo tippunut se 10kg.
Muuten tää on yhtä kidutusta. Ainut mikä saa pysyy järjissään on toivo siitä että joku päivä tää on ohi ja odotettu pienokainen on todella meidän sylissä. Jos ei mieheni kanssa haluttais lasta näin kovasti niin en ikinä suostuis olee hetkeäkään raskaana.
Ja Tästä kun vaan selvitään niin jää kyllä todellakin ainoaksi lapseksi.

en pidä raskaanaolosta yhtään, vihaan synnytyksen jälkeistä aikaa enkä tykkää yhtään vauvoista. onneksi se aika on niin lyhyt. pidän lapsista oikein kovasti ja onneksi se aika on pitkä.

En mä niin paljon raskaanaolemista rakasta että sen takia lisää lapsia haluaisin, syyt on ihan muualla :) Sitä paitsi mä en odota mitenkään innolla just sitä vauva-aikaa vaan sitä kun se vauva alkaa kasvaa ihanaksi pieneksi taaperoksi joka osaa jo itse hurjan paljon juttuja ja on niin suloinen väkkärä juostessaan ympyrää kissan perässä :heart:

Olen inhonnut raskaana olo aikoja, vaikka odotukseni ovat olleet ns. todella helppoja. Enkä kyllä mielellään synnyttäisikään, koska ne supparit on ihan hirveitä.. nautin töistäni, enkä halua sieltä olla pois, mutta vauvan mä vielä kuitenkin haluan.

Yhteistyössä