[QUOTE="zzz";28723635]Kannattais ehkä miettä tota asiaa pikkusen pidempään ennenkuin tekee mitään ratkaisuja. Itse suosittelisin, että pitäisit pari vuotta taukoa. Kävisit välillä töissä ja panostaisit vähän omaankin hyvinvointiin ja lapset vähän kasvaisi, olisi isompi edes vähän omatoiminen jos vauva sitten tulisi. Saisit raha-asioita parempaan kuntoon jos olisit välillä töissä ja äitiyspäivärahakin olis varmasti parempi. Samoin jaksaisit sitä kotiäitiarkea paremmin jos olisit ollut välillä töissä tuulettumassa. Itse olen samassa tilaneessa ja vauvakuume on kova. Esikoinen on 3v ja kuopus 10kk mutta yllä on luetelteltuna omat perusteet sille, että seuraavaa ei ole pariin vuoteen tulossa. Enkä kyllä mitenkään jaksaisikaan kolmen pienen kanssa vaan täytyy nyt pitää vähän taukoa tässä välissä, että lapset kasvaa. Jokainen tekee niinkuin parhaakseen näkee ja tietää mikä itselle ja omalle perheelleen on parasta. Tee vaikka plus ja miinus lista ylös paperille ja listaa kaikki mahdolliset asiat siihen, se varmaan auttaa päätöksenteossa.[/QUOTE]
Olen ajatellut ruveta perhepäivähoitajaksi eli ei siinä hermot ainakaan saa sen enempää levätä, saatika omaa aikaa tulla lisää.