Kolmården

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

matkaan

Vieras
Oltaisiin lähdössä 1v 4kk lapsen kanssa laivalla Tukholmaan ja tarkoituksena olisi mennä Kolmårdeniin. Ajateltiin olla 2-3 yötä Tukholmassa. Te joilla on kokemusta Kolmårdenista niin onko liian raskas reissu lapselle edestakainen matka yhden päivän aikana sinne tukholmasta vai kannattaako jäädä kolmårdeniin yhdeksi yöksi? Mitä muita paikkoja tukholmassa olisi, jossa voisi käydä tuon ikäisen lapsen kanssa? Ja kuinka ootte menny tukholmasta tuonne Kolmårdeniin? Kokemuksia ja vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan! :)

minä jäisin yhdeksi yöksi sinne. mä olin 13 kun siellä olin ja silloinkin oli raskas reissu, oltiin siellä yötä. tukhlomassa on ainakin ihana huvipuisto grönalund..käykää kattelemassa vaikka :)

Me lähdetään maanataina Tukholmaan ja tiistina mennään kolmårdeniin. Pojalla ikää 1v 5kk. Otettiin pakettimatka Kolmårdeniin. Tuskin tulee liian rankka reissu.
Tässä tuosta pakettimatkasta lisää. http://www.stromma.se/sv/Sightseeing/Stockholm/Turer-pa-land1/Kolmarden/

kiitos, tuo pakettimatka kuulostaa kätevältä! Meinaatteko mennä jossain muualla käymään tukholmassa? tiedätkö muita paikkoja jossa voisi käydä tuon ikäisen lapsen kanssa? Hyvää matkaa teille! :)

Yhteistyössä