Ai hitto, täällähän ois ollut "oikea" ketju. Mä en aiemmin muka löytänyt tällaista mistään :ashamed: Mä hätäilin... :$
Muokataas: mulla on siis kaksi lasta vuoden ja kuukauden ikäerolla
(en mene suosittelemaan)
-04 ja -05 syntyneet.
Itse olen vuosimallia -80 oleva hyypiö
Mies ei syty. Minä kuumeilen, elämäni ENSIMMÄISTÄ kertaa. Nuo muksut tuli ilman kuumeiluja, se ikäänkuin oli päätös että nyt on iha sopiva aika tulla lapsi. Ja tuli, toinen vielä ylläriksi päälle
Mutta hyvä niin. :heart: Eipä pois vaihtaisi. Ensimmäistä kahdesta vuodesta esikon syntymän jälkeen, ei ole juurikaan muistikuvia. No, mulla oli kaksi vauvaa. Molemmat täysin autettavia. Vanhempi alkoi vasta kävelemään (ja kiipeämään) sen jälkeen kun nuorempi syntyi.
Mustasukkaisuutta ei ollut alkuun, mutta sitten kun toinenkin alkoi äheltämään lattialla eli n. 4-6kk ikäisenä, niin VOI TAIVAS... :/
Molemmat lapset on olleet vauvana aika lailla kitivitisiöitä. Vanhemmalla atooppiset jutut ja allergiat ja neljä ekaa kuukautta en nukkunut voi sanoa ei yhtään, senkään jälkeen pari tuntia yössä yhteensä.. Toiselle ei tullut atopiaa (kuten toivoinkin, mitä tahansa muuta kuin tätä..)
No nuoremmalle tuli sitten korvakierre. Jälleen, ei unta... :headwall: No pitää varoa mitä toivoo.
Nyt kun nuorempi sanoi vauvasuhteen irti eli sanoi ettei ole äidin vauva enää, vaan on pieni poika, SE iski. Eli tää kuume. Siis ekaa kertaa. Olen noviisi
Ja jokaisella tietysti on vauva, tai se maha.
APUAAA!!!!!!!!!!!