Kolmannesta kuumeilevat,mutta ei vielä ajankohtainen...

  • Viestiketjun aloittaja lady of the lake
  • Ensimmäinen viesti
Mitäs muille kuuluu? Minä olen ajatellut ett nyt on ukko saanu jo tarpeeks sulatella asiaa, että täytyy ruveta hiostaan nyt oikein kunnolla tätä vauva-asiaa :kieh: Ja josko sitten ihan alkukesästä alkais tjot ajatuksella.
Olettekos muuten muut kolmatta kuumeilevat töissä tässä välissä, vai aiotteko jäädä suoraan äippälomalle? Itsellä ois vakipaikka, mutta mietin että mahdanko saada saman rahan nyt vielä kolmannestakin, ennenkun kuopus täyttää 3?? Pitää vissiin kelaan soitella. Olis kiva jatkaa kotona oloa, tuntuis niin hölmöltä pistää pojat hoitoon vajaaks vuodeks ja sitten taas repiä pois sieltä.
Kauheaa tämä kuumeilu, nytkin on lähipiiriin tulossa keväällä 4 vauvaa ja minä joudun kateellisena niitä masuja katseleen.
 
Minä olen kans miettinyt tuota että saako saman ärahan myös 3. lapsesta vaik ei ole töissä välillä. Minä hyödyin tuosta asiasta silloin kun meidän kakkonen syntyi (la oli kk ennen kuin esikoinen täytti 3v.) Minähän meen töihin tammikuussa ja pakko olis vähän yrittää tienata ekaks.
 
lady of the lake
Olen työelämässä eli en osaa vastata tuohon ä-rahakysymykseen.Meillä on mies toiselle paikkakunnalla töissä koko ens talven ja suunnitelmissa muutenkin ilmeisesti nyt korkeintaan vasta ens kesänä aloittaa yrittäminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja C-tyttöjen äiti:
Mulla oli kuopuksen synnytys tosi nopea. Ehdin olla sairaalassa vajaan 20 min kun tyttö syntyi. Matkaa sairaalaan oli/on 150 km, niin ei paljon naurata. Mulla kans jäi pahamaku suuhun kätilöstä, sillä se pakotti minut suihkuun vaikka mulla oli koko ajan olo että lapsi tulee just eikä melkein. Viimeiset 5 cm aukesi 5 min.
Minä haaveilen että yrittämään alettaisiin mahdollisimman pian sillä molempia on yritetty kauan, esikoista 2 vuotta ja kuopusta vähän reilu 2 vuotta ennen kuin tärppäsi. Mutta varmoja meidän pitää molempien olla ennen kuin lähdetään yritämään!
Sulle kysymys että jännittääkö ehtiikö kolmannen kanssa sitten ollenkaan sairaalaan? Meillä kakkosen synnytyksen kesto oli kaksi tuntia josta sairaalassa olin noin puoli tuntia. Mun täytyy sanoa että kyllä jännittää ja erityisesti siitä matkasta sairaalaan on jäänyt vähän pelottavat muistot...(eli kun joka supistuksella tunsi että KIIRE ON)

Joo, meillä tytöt -00 ja -06 ja kovasti kolmannesta haaveillaa. ELI MIESKIN KUUMEILEE
:) Mutta jotenkin tuntuu että aika ei ole ihan vielä...mutta kohta :)
 
lady of the lake
Täällä kuumeillaan edelleen.Nyt on mies sitä mieltä, että ens vuoden puolella millon vaan alettas yrittämään.Meillä on tarkoitus lähteä kesällä ulkomaanreissulle vielä ja sen reissun mies haluaa vielä ennen synnytystä tehä.Sitte saa kuulemma vauva syntyä :)
Mulla vaan painaa kaikki käytännön jutut mieltä.Oon semmonen varman päälle eläjä ja nyt jostain iskenyt pelko että jos ei oliskaan varaa kolmanteen vaikka ei oo mitään ongelmia ollut näiden kahdenkaan kanssa pärjäämisessä.Tosin kolmannen lapsen kohdalla meillä tulee ajankohtaseksi asunnon vaihto ja ehkä autonkin...Onko muilla samoja mietteitä?!Vai oonko ainoa neurootikko :ashamed:
Molemmat työelämässä ja sinänsä vakaata mutta...
 
Meiltäkin siis löytyy kaksi lasta 1/04 ja 7/07.Kovasti haaveilen siitä että kolmas tulis sitten pienemmällä ikäerolla ;) mutta käykö elämä miten raskaaksi?Se vähän mietityttää...Vaikka viimeksikin synnytys oli aika rankka,vannoin ettei enää ikinä tänne mutta täällä vaan kovasti kuumeillaan,hullua varmaan :ashamed:
 
lady of the lake
Alkuperäinen kirjoittaja FLOP:
Meiltäkin siis löytyy kaksi lasta 1/04 ja 7/07.Kovasti haaveilen siitä että kolmas tulis sitten pienemmällä ikäerolla ;) mutta käykö elämä miten raskaaksi?Se vähän mietityttää...Vaikka viimeksikin synnytys oli aika rankka,vannoin ettei enää ikinä tänne mutta täällä vaan kovasti kuumeillaan,hullua varmaan :ashamed:
No mulla kanssa kuopuksen synnytys karmea ja vannoin olevan viimeisen synnytyksen...ja täälä sitä taas kuumeillaan :D
 
Heippa!
Kolmatta haaveillaan jo nyt vaikka kuopus on vasta 1kk täyttänyt =) Meillä on niin ihanat pienet tytöt, että haluttais lisää pieniä. Täytyy kuitenkin hetki odottaa vielä, että saa pienempääkin imetettyä jonkun aikaa. Ehkä ensi kesänä olisi ajankohtaista....
Onnea matkaan kaikille jotka alkavat yrittämään!

Terv. Swiss, mies ja tytöt -04 ja -07 :heart:
 
Tosta ikäerosta, meillä ikäeroa 1v 10kk ja siihen asti meni tosi hyvin kunnes kuopus lähti liikkeelle, isoveikka kaataa ja tönii kokoajan edelleen ja muutenkin vinguttaa veljeään jatkuvasti :headwall:
Mutta kai se on sitä normaalia veljesrakkautta.
Esikoinen lakkasi nukkumasta päikkäreitä samantien kun kuopus syntyi.
Muuten kyllä huomioi ja auttaa ja leikkiikin jopa.
Minua itseäni ei mitenkään vaivannut että oli kaksi vaippaikäistä ja vähän kanniskeltavanakin. Ja kuopus on ollut muuten kuin nukkumisten osalta helppo, alkoi konttaamaan 6kk ja käveli 9kk ja nyt 1v 2kk juoksee ja kiipeilee ja syö itse.
Että ei se niin rankkaa ollut kuin etukäteen luulin.
Nyt itse haluaisin hiukan pidemmän ikäeron että saan vähän huokaista tässä välissä :LOL:
 
En voi sanoa potevani vauvakuumetta, mutta tiedän sen kolmosen haluavani. Aikasemmasta avoliitosta kaksi lasta, poika 09/03 ja tyttö 02/05.
Nykyisen mieheni kanssa oltu kohta 1v kihloissa.. Alusta asti ollut selvää, että kolmas ja ensimmäinen yhteinen joskus tulee. Nyt sen jopa jo tiedän, että puolivuotta käytetään vielä ehkäisyä ja sitten vaan toivotaan. Alkuun mies oli sitä mieltä, että ensin pitäisi olla omat asunnot yms ja sitten kolmas, mutta kummasti on tässä ajan kanssa mieli muuttunut..
 
No nii elikkäs tänne liityn :LOL: Siis ennestään kaksi poikaa 05 ja 07 :) Ikäeroa 1v4kk noilla ja kolmatta jo kuumeilen. Tosin ollaan päätetty, että yritys alkaa v.2009 alusta. Haluan nyt pidemmän ikäeron kun noiden kahden välillä. Alku oli tosi rankka, kun oli kaksi noin pienellä ikäerolla. Haaveissa olisi 3-4 lasta :heart:

Onko muita jotka ovat ajatelleet aloittavansa yrityksen 2009?
 
Moikka kaikille!
Täällä olis 29 v äippä täältä Pohjos-Savosta! :wave:
Meillä on Pojat 0204 ja 0707! Ja vauvakuume on ollu melkeimpä siitä asti ku tämä toinen vauveli syntyi! :D
Pojilla on ikäeroa n 3½ vuotta, mutta oltas haluttu pienemmällä ikäerolla, toista vauvelia yritettiin 1½ vuotta! :(
Mies sano tuossa yks ilta , että eikö olis mukava jos tuolla lattialla olis 3 köllimässä :D eli meillä on molemmilla vauvakuume!
Sanoin että jos sit ku saisin 10 kg painosta pois niin vois sitä pikku 3:sta yrittää eli tässä joskus keväällä tai kesällä!
Mutta meidän tuurilla vaikka keväällä alotettas yritys nii vauva tulee ehkä joskus 2 vuojen päästä tai ei sittenkään!
Mutta toivossa on hyvä elää!!!! :)
Pojat nyt kohta 4 vuotta ja ihan just 5kk =)
 

Yhteistyössä