Minä täytän kohta 26v ja meillä on 6-vuotiaat kaksoset, keskikokoinen koirakin löytyy. Pari vuotta leikitelty ajatuksella kolmosesta, ensin jätettiin ehkäisyvälineet pois 9/08 mutta ei viety hommaa loppuun saakka. Vasta yk10 eli viime kierrossa päätettiin ettei yhtään jarrutella. Edelleenkin mietin, haluanko aloittaa kaiken alusta jne. Mä oon valmistunut, teen pätkätöitä. Mies opiskelee ja käy töissä 2-4pv/vko. Asumme kerrostalossa (aso) 4h+k+s. Kyllä tänne vielä vauva mahtuisi mutta ahdasta tulisi olemaan. Autona on ollut ihan tavallinen 4-ovinen henkilöauto (VW Golf) eikä kauheesti farmari innostas, ja tosi harvoin me koko perheenä autossa ollaan että kyl tol pärjäis jatkossakin.
Mutta niiku onlydream sanoikin, asiat kyllä aina järjestyvät ja tilanteisiin sopeutuu. Mutta kyllä tää kolmonen jotenkin on semmonen etappi, et enemmän miettii. Pitkään meinasin että 2 lasta on hyvä, mutta mun tapauksessa takana on vaan yksi raskaus niin haluaisin raskausajan kokea vielä toisen kerran.. Mulla on kurjia juttuja muistoissa tuplaraskaudesta niin jotenkin toivon että saisin kokea normaalin "hyvän" raskauden vielä..