Kolmannen kerran tapahtui omituinen juttu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UniQuePopPy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun veli ei uskalla enää lukea Tenavat-sarjiksia, eikä katsoa niitä piirrettyjäkään.
Aina joku kuoli, eikä se ollut edes välttämättä vanhus, vaan nuorempaakin sakkia. Nämä ovat outoja sattumia...

Ei se ehkä ihan sattumaa ole, kyllä Korkein tätä elämää ohjailee. Joku syntyy, toisen pitää kuolla. Niin meilläkin on käynyt, neljän ensimmäisen raskausmahan kanssa olen ollut sukulaisvanhuksen hautajaisissa (onneksi viimeisen kanssa ei tarvinnut, oli ongelmia muutenkin niin paljon)

[QUOTE="vieras";26908738]Ei se ehkä ihan sattumaa ole, kyllä Korkein tätä elämää ohjailee. Joku syntyy, toisen pitää kuolla. Niin meilläkin on käynyt, neljän ensimmäisen raskausmahan kanssa olen ollut sukulaisvanhuksen hautajaisissa (onneksi viimeisen kanssa ei tarvinnut, oli ongelmia muutenkin niin paljon)[/QUOTE]

Niin, voi olla niinkin, että kun Jumala näkee, että tuon ja tuon vanhuksen on nyt määrä seuraavaksi kuolla, niin Hän antaa samoihin aikoihin vauvan sukuun lohduttamaan siinä menetyksen surussa. Vaikka tietty aina ei ole raskausaika sille äidille helppo jos kuollut vanhus on ollut läheinen...mutta ehkä se suru ei vaikuta aina vauvaan siellä mahassa?
Ilo ja suru vuorottelevat elämässä.

Tai, sitten kaikki on vaan on yhteensattumia.

[QUOTE="Huh";26908707]Ollaksesi uskovainen olet oudon taikauskoinen ja peloteltavissa. Sanoudu irti tuollaisesta paskasta, noista tyhmistä peloista ja taikuuksien pohtimisesta.[/QUOTE]

no onpas kauheaa taikauskoa ja taikuuksia, totesimpa vain että aika jännä yhteensattuma. Että kun alkaa tarkemmin miettimään, niin karmiva. EIpä tuollaiset asiat käy kuin ihan hetkellisesti mielessä.

Yhteistyössä