Kolmannen kerran tapahtui omituinen juttu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UniQuePopPy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

UniQuePopPy

Tunnettu jäsen
18.04.2012
2 289
128
63
Ei tässä uskalla näköjään hankkia lapsia enempää... :(

Joka kerta kun olen alkumetreillä raskaana, joku lähisukulainen kuolee.

-Odotin esikoista, raskausviikkoja oli n.9, kuoli minun pappa.

-Toisesta lapsesta tein pari vuotta sitten perjantaina positiivisen testin, lauantaina sain tietää että mummo on kuollut.

Nyt viime viikolla heräsi epäilyt kolmannesta raskaudesta, lauantaina saatiin tietää että miehen mummo on kuollut, tein sunnuntaina positiivisen testin...

Että sellasta, onko oikeasti pelkkää sattumaa, jo kolmas kerta!

En usko sattumaan, enkä kohtaloon tai korkeampiin voimiin. Tilastollinen todennäköisyys, että vanha ihminen kuolee on suuri ja suurempi vain ajan kuluessa. Maailmassa kuolee tuhansia ihmisiä päivässä, todennäköisyys, että tunnet jonkun heistä on kohtalaisen suuri myöskin. Ei sen kummempaa siinä taustalla.

• Tykkää
Reactions: Millenia ja Tepadj
En usko sattumaan, enkä kohtaloon tai korkeampiin voimiin. Tilastollinen todennäköisyys, että vanha ihminen kuolee on suuri ja suurempi vain ajan kuluessa. Maailmassa kuolee tuhansia ihmisiä päivässä, todennäköisyys, että tunnet jonkun heistä on kohtalaisen suuri myöskin. Ei sen kummempaa siinä taustalla.

Niin on se nyt aika outoa, että isovanhempia kuollut jo kolme ja aina samaan aikaankin. Mä tiesin jo oikeastaan tuosta miehen mummon kuolemasta että nyt on tärpännyt, se kävi heti mielessä... Karmivaa.

Eiköhän se oikeasti ole vain (ikävää) sattumaa. Meillä taas niin että pari viikkoa ennen esikoisemme syntymää eräällä tuttavallamme todettiin vakava sairaus. Hän kuoli pari viikkoa ennen kuopuksemme syntymää..

Mulla on käynyt melkein samoin. Mun täti kuoli, ja seuraavassa kuussa huomasin odottavani esikoistani. Miehen isä kuoli ja seuraavassa kuussa aloin odottamaan tätä meidän toista lasta.

[QUOTE="vieras";26907126]Eiköhän se oikeasti ole vain (ikävää) sattumaa. Meillä taas niin että pari viikkoa ennen esikoisemme syntymää eräällä tuttavallamme todettiin vakava sairaus. Hän kuoli pari viikkoa ennen kuopuksemme syntymää..[/QUOTE]

:(

Myös meillä on kahden lapsen kohdalla kuollut ukulainen, hyvin lähellä mun lapsen syntymää. Ja sit kummisetänikin kuoli kun olin raskaana - se raskaus tosin pätyi keskenmenoon...

Mä tein positiivisen raskaustestin ja jotenkin vain tuli sellainen olo että nyt se Muori kuolee, äidin äiti oli pitkään
Ollut huonokuntoinen ja tuolloin koko kevään keikkunut toinen jalka haudassa. Pari päivää tuosta testistä kului kun äitini soitti Muorin kuolleen.

jos noin alkaa ajatteleen niin mulla lapset 04 , 06, 10 ja 12 ja meillä on kuollut minun/miehen isovanhempia öö... ku nyt muistas... 07, 08 ja 11 muistaakseni... kertaakaan en ole ollut raskaana juuri sillon... yksinkertasesti heillä tuli ikä ja sairaudet vastaan... nyt mun mummo 91 tai 92 muistaakseni ja dementoitunut... en yhtään ihmettelis jos kuolisi... ikäjakauma vain sattuu olemaan sellanen, että toisesta päästä lähdetään.

Meillä on mennyt jo ainaki kahdessa polvessa samoin. kun mie ja sisarukseni olemme syntyneet on joku lähiduvusta kuollut. samoin minun kolmen lapseni kohdalla sekä sisareni lapsen synnyttyä.ikävää sattumaa mutta elämää kait se on. :/

Jäitä hattuun nyt! Ajatelkaapa vaikka sukuja, joissa on isoja perheitä. Siellähän potkisi porukka yhtenään tyhjää, jos jonkun kuolema olisi toisen syntymän edellytys.

Niin se kävi meilläkin. Mummoni kuoli ensin, josta parin kuukauden päästä, hänen tyttärensä, eli äitini ja siitä 1kk, niin sain tietää odottavani esikoistani. Ja ihan "vahingossa" sai alkunsa.

Yhteistyössä