Sellasta olen ajatellut ostaa, kun vaikuttaa aika koliikkiselta tuo meiän poika, nyt ikää 1kk ja 1vk.
Tiedustelisin vain että käykö ne ihan vastasyntyneestä saakka?
Onko se istuin osa sellainen että vauva ei joudu siinä istumaan?
Ja saako ihan huoletta antaa vauvan nukkua siinä päikkäreitä ym,
vai voiko siitä olla jotain haittaa sitten selälle, varsinkin jos se ei ole tarpeeksi makuu-asennossa?
Luulen että tollaisesta keinusta olis suuri apu meille, sais tehtyä kotitöitä, kun vauva on niin huono nukkumaan. varsinkin päikkäreitä
ei aina jaksa/voi/kannata syliin nukuttaa, ja huokasta syvään kun siirrettäessä omaan sänkyyn hetken päästä herää
Mut jos tollanen on ihan toimiva ja saa "käyttää" noinkin pienellä, niin täytyy penkoa jostain sellainen..
Kokemuksia? onko ollut minkälainen, ja onko lopulta tullut käytettyä?
ja minkä hintaisia ovat?
Tiedustelisin vain että käykö ne ihan vastasyntyneestä saakka?
Onko se istuin osa sellainen että vauva ei joudu siinä istumaan?
Ja saako ihan huoletta antaa vauvan nukkua siinä päikkäreitä ym,
vai voiko siitä olla jotain haittaa sitten selälle, varsinkin jos se ei ole tarpeeksi makuu-asennossa?
Luulen että tollaisesta keinusta olis suuri apu meille, sais tehtyä kotitöitä, kun vauva on niin huono nukkumaan. varsinkin päikkäreitä
ei aina jaksa/voi/kannata syliin nukuttaa, ja huokasta syvään kun siirrettäessä omaan sänkyyn hetken päästä herää
Mut jos tollanen on ihan toimiva ja saa "käyttää" noinkin pienellä, niin täytyy penkoa jostain sellainen..
Kokemuksia? onko ollut minkälainen, ja onko lopulta tullut käytettyä?
ja minkä hintaisia ovat?