Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25211618:tehän ootte kun eri uskontojen edustajat tuon politiikkanne kanssa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25211618:tehän ootte kun eri uskontojen edustajat tuon politiikkanne kanssa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25211632:En meinaa valtakunnanoikeutta. Enkä jaksa keskustella fantsu-tasolla.
Toimitusministeriökin on todennäköisempi kuin uudet vaalit.
Höpö höpö. Äänestämättömyyskin voi olla kannanotto. Persujen äänestäminen on sitä vastoin silkkaa tyhmyyttä.
Höpö höpö. Äänestämättömyyskin voi olla kannanotto. Persujen äänestäminen on sitä vastoin silkkaa tyhmyyttä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25211693:Äänestämättä jättäminen on typeryyttä sekin. Parempi kannanotto on mennä äänestämään ja äänestää vaikka tyhjää (kuten minä ajattelin tehdä presidentinvaalin toisella kierroksella...)
Mutta kiitos ja hei kaikille. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25211693:Äänetämättä jättäminen on typeryyttä sekin. Parempi kannanotto on mennä äänestämään ja äänestää vaikka tyhjää (kuten minä ajattelin tehdä presidentinvaalin toisella kierroksella...)
Mutta kiitos ja hei kaikille. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25211680:Pakko mennä, kun ei teitä kestä.
Povaat jo vallankumousta. Huoooooh.
Höpöhöpö. Jaksaapas.
Miksei faktaa saisi linkittää tänne?
Iskeekö epätoivo ja elämän rankkuus päin näköä?
Mielummin minä luen näitä linkkejä, kuin näitä erittäin laadukkaita lässynlässynlää persfinni alakoululainen lässynlässyn rassisti lässyn suomalaisetkin raiskaa-viestejä.
Huomio palstan ohjeet!!! "Älä kopioi laajoja osia aikaisemmista viesteistä tai muista dokumenteista omaasi."
Sitä paitsi on aika huolestuttavaa, jos sinun ainoa tietolähteesi on tämä palsta ja sen "Linkittäjä".
Laajuus on suhteellinen käsite, joillekin se voi olla lause, toiselle kymmeniä sivuja sisältävä artikkeli.
Eikä todellakaan ole ainoa tietolähteeni, vaikka onkin uutisarvossaan aika paljon korkeammalla kuin nämä perussuomalaisia ja Timo Soinia ivaavat alatyyliset viestit