Kokoajan supistelee, mutta ei nämä ole mistää kotoisin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 40
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 40

Vieras
rv 40 ja olen ollut jo kaks viikkoa kipee...
Voinko mä saada tähän jo vauhtia tähän hommaan ku mä en oikeesti enään jaksa!
Koko kehoa särkee. Alapää ja ''synnyttime'' on ku tulessa kokoajan.
Ja tuo vauvan pää painaa tuonne vasemmalle puolelle et menee jalka alkta vähän väliä.
Selkää särkee ja se säteilee jalkoihin ja päähän kipua kokoajan.

Mutta ku neuvolassa käyn niin kaikki ok. seurataan vielä.

paljon haleja sinne. Minä painin saman kohtalon kanssa. Supistukisia on mutta mitenkään ei edisty. Yöt menee valvoessa katsoen kelloa ja kytäten supistusten väliä mutta siinä kolmen neljän aikaan ne alkavat hiipua ja aamulla pitää silti jaksaa nousta ylös laittamaan isommat kouluun....... Moni ei ymmärrä kuinka paljon tälläinen voi vituttaa kun supistuksia on ollut jo monta viikkoa ja silti mitään ei tapahdu. Itse olen viettänyt jo yhden päivän sairaalassa kun oli kovia supistuksia ja siitä on jo viikko aikaa. silloin kohdunkaula hävisi puoleen senttiin ja aukesi 3 cm mutta siihen tyssäsi ja kotiin lähdettiin odottelemaan...........

Voimia sinulle myös rv40

Voi mä tiedän tunteen :hug: . Enpä osaa muuta vinkkiä antaa kuin että mä menin synnärille kun supisti tarpeeks säännöllisesti ja vaikka synnytys ei käynnistynytkään silloin, niin sille tielle jäin. Päivä osastolla ja seuraavana päivänä kalvojen puhkaisu =) . Että ehkä siellä synnärillä vois käydä vierailemassa ;)

Toivottavasti saat kohta pienokaisen syliisi :hug:

Kiitos...
Mä en vaan enään jaksa!!!! Ihan oikeesti mä en enään jaksa!!!!
Haluttais käydä jossain mutta pitää ottaa koko sakki matkaan ja en jaksa nostella enään tuota nuorinta!!!!
Mies tulee tänään kotiin joskus myöhään illalla.
Ja en kehtaa valittaa sukulaisille,ku ne ajattelee että mitä teet lapsia!
Ja anopilla on muutakin murhetta ku miniä.

Alkuperäinen kirjoittaja rv 39+4:
paljon haleja sinne. Minä painin saman kohtalon kanssa. Supistukisia on mutta mitenkään ei edisty. Yöt menee valvoessa katsoen kelloa ja kytäten supistusten väliä mutta siinä kolmen neljän aikaan ne alkavat hiipua ja aamulla pitää silti jaksaa nousta ylös laittamaan isommat kouluun....... Moni ei ymmärrä kuinka paljon tälläinen voi vituttaa kun supistuksia on ollut jo monta viikkoa ja silti mitään ei tapahdu. Itse olen viettänyt jo yhden päivän sairaalassa kun oli kovia supistuksia ja siitä on jo viikko aikaa. silloin kohdunkaula hävisi puoleen senttiin ja aukesi 3 cm mutta siihen tyssäsi ja kotiin lähdettiin odottelemaan...........

Voimia sinulle myös rv40

Voih. Et se sinäkään helpolla pääse.