Kokoajan itsari mielessä! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en tiedä mitä tehdä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensinnäkin haista sinä pitkä v***u! Sunko käskystä tappaisin itteni? Tuutko sä sit hoitamaan mun eläimet ja huolehditko niistä niiden elämän loppuun saakka??

No niin .. defenssit päällä, et sinä mitään itsaria ajattele. Olet hyvin turvallisilla vesillä. Tosissaan olevat tekevät itsarin eivätkä valita.

Et sä voi mulle sanoo että joo et tee itsaria koska kirjottelet siitä netissä. Ehkä tämmösissä asioissa ei kannattais yleistää, etenkään kun et edes tunne!

Huomaat varmaan itsekkin miten typeriä neuvoja täältä saat? Muutos lähtee sinusta itsestäsi ja tunnut olevan sen verran älykäs, että osaat löytää parhaat, itsellesi sopivat, ratkaisut.

Toivon sinulle kaikkea hyvää.

Menneisyydessä on paljonkii asioita joita en oo koskaan käsitellyt. Eikä niistä voi puhua esim sisarusten tmv kanssa, koska siskokii vaihtaa samantien puheenaihetta, joten sama olla hiljaa. Ja kaikki muutkii vaan syyttelee eräästäkin asiasta, vaikka mä olin siinä se kärsinyt osapuoli... Nuorisopuolelta kun oli pari vuotta sitten terapeutti, ni sen kanssa nimenomaan juteltiin niistä lapsuudessa tapahtuneista asioista, mut sen jälkeen se vaihtui aikuispuolelle ja siellä ku kysyivät että mistä haluaa puhua ja sanoi että menneisyydessä tapahtuneista jutuista, ni terapeutti tiuskaisi että hän ei niistä juttele! No se terapeutti oli muutenkii täys mätä.
Tänään oli pitkästä aikaa vähän parempi päivä.
Sepä oli mukava kuulla! Niksi huominenkin ei voisi olla? Mun mielestä maailmassa on niin paljon mielenkiintoisia asioita--- eikö ne pidä yllä uteliaisuutta?
Telkkariohjelmista täytyy valkata ennakkoon, ettei mene parhaat ohi, kun huonoja ohjelmia on niin paljon... Mut kaikki muuttuu koko ajan, teki tai oli tekemättä. Ei kukaan voi sitä uteliaisuutta toisen päähän laittaa eikä varsinkaan sitä löytämisen iloa - vaikka kaikki asiat ei oliskaan iloisia. Mut se fosfaattijuttu on ihan tosi, ylearkistossa on. Siinä on tapahtunut suorastaan laittomuuksia ja siksi täällä porukka suuttuu siitä. Kukaan ei tee mitään ennen vuotta 2018 - tuskin senkään jälkeen.
Katsohan.... ---ei liity aiheeseen, mutta tiettyjä uutisia täytyy seurata:-)

Niin, eipä sulla ap ole oikeastaan kuin 3 vaihtoehtoa.
Voit jatkaa tuolla ruikutuksen ja itsesäälin tiellä masentuneena ja elämän valuessa hukkaan, voit tappaa itsesi, tai voit parantua.
Mikäs näistä kiinnostelisi eniten?
Jos parantuminen, kaikki lähtee siitä että lopetat tuon itsesäälin ja ruikutuksen kun viuviuyhyyy kaikki on niin vaikeeta ja voi minua raukkaa kun itsari kokoajan mielessä pyörii.
Sinä taistelet, teet töitä sen eteen että paranet ja lopetat tuon valituksen.
Monilla muillakin on ollut vaikeaa, mutta ovat tehneet päätöksen ennemmin yrittää kuin tappaa itsensä.
Jos se itsari pyörii mielessä, niin ohjaa ajatuksesi muualle.
Se on vain ajatus ja voit vaihtaa sen toisiin.
Jos se on pakkoajatus, anna olla ja mennä ja ole välittämättä siitä.
Tiedosta että se on vaaraton pakkoajatus, sinun ei tarvitse sitä totella tai siitä välittää.