Koko päivän olen ajannut autolla:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Kävin lasten ja äidin kanssa vaikka missä, Naantalissa varma 2kerta, Raisiossa, sitten jossain ihmee paikoissa, Turussa, kahviloissa, Kaarinassa, miestä morjenstamassa, Skansissa shoppailemassa kivoja juttuja löysin (vaatteet, sisustus juttuja, Pentikista kaikenlaista:p), ravintolassa syömässä, Paraisilla, sekä leffa vuokramassa.....
Oli hauska, ei enää edes niin paljon pelottaa tää ajaaminen:)

• Tykkää
Reactions: rops
[QUOTE="Tiu";25435375]Hyvähyvä..ajamalla paljon pelko häviää ja ajovarnuus ja -taito kasvaa![/QUOTE]

Nyt kun 3s kerta ajaan ilman opettaja, tuntu jo siltä kun ajaannut jo monta kuukautta yksin:D. En edes tärise ollenkaan, vaan jopa on kiva. Välillä vaan voi jotain pieni pelko olla

Kiva juttu! Onhan se mukavaa kun pääsee liikkumaan paikasta toiseen näppärästi. Minä tykkään autolla ajamisesta. Rentoudun auton ratissa ja se on ainut paikka kun saan keskittyä vaan musiikin kuuntelemiseen ja muksut on hiljaa ja kiinni takapenkillä :D

Hyvä, hyvä. Jatka ajamista vain. Siinä ratin takana saat sitä kokemusta nopeasti. Harmittaa etten ole koskaan sitä ajokorttia hankkinut. Eikä sitä enää tässä nelikymppisenä viitsikään. Kuulostaa aika turhalle.

Hyvä, hyvä. Jatka ajamista vain. Siinä ratin takana saat sitä kokemusta nopeasti. Harmittaa etten ole koskaan sitä ajokorttia hankkinut. Eikä sitä enää tässä nelikymppisenä viitsikään. Kuulostaa aika turhalle.

MIKS turhalle? Oot vielä nuori. Mun äiti on 63 ja menee autokouluun:), mä pidän jopa oma äiti suht nuorena, varma kun hän näyttää aika nuorekkalta ja käyttäydy siltä

[QUOTE="vieras";25435536]miten leikki-ikäiset lapsesi jaksavat olla koko päivän auton kyydissä, shoppailemassa, ravintolassa jne? eivätkö he väsy ja pitkästy?[/QUOTE]

Ei ne väsy, hyvin treenattu ja samanlaiset kun äitikin. Jos ne väsyy ne huuta että väsyttää, paitsi valitettavasti sellaista ei heitä väsyttää

MIKS turhalle? Oot vielä nuori. Mun äiti on 63 ja menee autokouluun:), mä pidän jopa oma äiti suht nuorena, varma kun hän näyttää aika nuorekkalta ja käyttäydy siltä

Ehkä se on enemmän sitten kysymys uskaltamisesta ja ajasta. Ei tiedä missä välissä sitä ennättäisi ja kun on vielä niin arka noiden ajopelien kanssa. Kiitos Milanna rohkaisusta. Minä jätän asian varmaan hautumaan. Ehkä se rohkeus jostain sieltä tulee vielä minullekin.

Ehkä se on enemmän sitten kysymys uskaltamisesta ja ajasta. Ei tiedä missä välissä sitä ennättäisi ja kun on vielä niin arka noiden ajopelien kanssa. Kiitos Milanna rohkaisusta. Minä jätän asian varmaan hautumaan. Ehkä se rohkeus jostain sieltä tulee vielä minullekin.

Mä en olisi ikinä mennyt jos mies ei olisi pakottanut, mä ajattelin aina ettei minusta mitään kuskia tulee, enkä oppi ikinä ajamaan metriakaan. Nyt ajaan satoja kiilometria päivässä:D. Älä oikeasti pelkää siitä, sanon suoraan pelko on turhaa, niin minunkin pelko oli, varovaisesti vaan, ei se vaikea oo ja sä oppit vielä hyvin. Voi olla vielä ralli kuski susta tulee;)