Koko hiton päivä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ja JOKA ikinen päivä menee vain pohdiskeluun onko mieheni se kenen kanssa haluan viettää loppuelämäni.
olen tätä täällä vatvonut useammankin kerran ja tuntuu että menetän kohta järkeni tän asian kanssa.
meillä on siis yksi 3 vuotias poika ja lapsiakin haluaisin lisää mutta en tähän huonoon onnettomaan suhteeseen. toivon että asiat paranisi.
mieheni on aivan mahtava ihminen ja rakastaa minua ja poikaamme paljon.
hän ei haluaisi erota mutta itse en enää tiedä.

mitä tässä voi enää tehdä.

mies ei halua lähteä keskustelemaan mihinkään...

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Mikä siitä suhteesta tekee huonon? Mitä haluaisit lisää?

Siinä se on ongelma onkin.. olen kai vain kyllästynyt..
Mies on täydellinen mutta oma kiinnostukseni häntä kohtaan on lopahtanut. ennen kaipasin enemmän hellyyttä ja nykyään kaipaan vain omaa tilaa ja rauhaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
oletko jutellut asiasta miehen kanssa? Ei kannata tehdä isoja ratkaisuja, joita tulisit myöhemmin katumaan.

olen jutellut miehen kanssa, mutta joka kerta kun näen että mieheen alkaa sattumaan mun ajatukset kun hänen mielestään kaikki on hyvin, vedän sanojani takaisin. musta ei ole suoraan sanomaan hänelle, etten vain tiedä enää rakastanko.
tuota just pelkään että kadun myöhemmin :(

kiitos muuten kun vastasit viestiini...

tää on just tätä kun mikään ei riitä erotaan ja ollaan mukamas onnellisia yksin jep jep kannattaiskos hommata itelleen enemmän aktiviteetiä ni ehkä se oma kultakin siel alkais kiinnostaa enemmän kun ei aina ois niin liki ja ois muuta ajateltavaa hei arvostakaa ihmiset niitä perheitänne vähän enempi ettei kohta tarvii itkeä mistä sais miestä kun olen niin yksin!!

Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:
tää on just tätä kun mikään ei riitä erotaan ja ollaan mukamas onnellisia yksin jep jep kannattaiskos hommata itelleen enemmän aktiviteetiä ni ehkä se oma kultakin siel alkais kiinnostaa enemmän kun ei aina ois niin liki ja ois muuta ajateltavaa hei arvostakaa ihmiset niitä perheitänne vähän enempi ettei kohta tarvii itkeä mistä sais miestä kun olen niin yksin!!

aktiviteetteja on vähän vaikea hommata kun mies on päivät töissä ja opiskelee iltaisin. yhteistä aikaa ei juuri ole... saatika sitten rahaa kun talonrakennuskin on käynnissä.

Must kuitenki tuntuu et sul on periaattees ihan hyvä suhde, jota ei kannata lopettaa. Hakekaa yhdessä apua, uskon että teillä on vielä kaikki pelastettavissa. Mieti asioita joihin miehessä joskus rakastuit.