koko elämä pilalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:( Osaatko sanoa jotain syytä tuohon oloon, vai onko yleistä masennusta? Oletko lääkärille käynyt puhumassa? Tai jollekin, esim. psykiatrinen sairaanhoitaja terv.keskuksessa?
Toivotaan että olisi valoa tunnelin päässä..

Mitään ei ole vielä menetetty, kun kerran jaksat tänne tulla pahan olosi kertomaan. Eli toivoa vielä on. Tuon tunteen koin silloin, kun lapseni kuoli, mutta jostain kummasta sitä vain voimia sai jatkaa.

Jokaisella ihmisellä on välillä mieli maassa ja tuntuu, ettei ole mitään syytä enää tehdä mitään, mutta ne olotilat menee ohi ja uusi päivä valkenee parempana. Elämä on täynnä pieniä asioita joista onni koostuu. Ne pitää vain löytää.

Tottakai tuossa tilanteessa saat apua ihan mistä vain. Aina on vaihtoehtona mikä vain muu kuin esim itsemurha. Soitappa nyt HETI omalääkärin ajanvaraukseen niin saat asiat järjestyyn. :hug: Kun saat asiat järjestyyn huomaat miten huippu päätös oli nousta pimeästä. :flower:
Apua saa lapsien hoitoon/kasvatukseen, velkaneuvontaa on, mielenterveyden hoitona jne. Omalääkäri ohjaa eteenpäin kun kunnolla kerrot missä mennään.

väsynyt rämpimään

perhe on, mutta jotenkin tunnen itseni siinä ulkopuoliseksi
lapsia on, mutta niillekään en osaa olla oikeanlainen äiti
talous on kiikun kaakun, mutta toimeen tullaan

itsemurhaa on turha pelätä, oon niin saamaton vessula, ettei musta siihen ole

Olin itse kauan tuossa samassa jamassa, mutta sain sitten maselääkityksen. Ois pitänyt jo 10 vuotta sitten hakea lääkitys...mutta olen niin lääkevastainen.
Luulenpa, että mulla elämä rupea voittamaan. Suosittelen!

pistä valoa(kynttilöitä vaik illlanhämyyn),koita miettiä asioita mitkä on hyvin ja älä ajattele elämää pitkälle vaan huomiseen;tää ilta jne.etappeina.päivä kerrallaan ja jos sulla on joku mukava lääkäri/terkka niin soita hänelle.Ei ole häpeä saada vetoapua :hug: Ansaitset iloa myös.

ja ne jututtaa sua ei sun tarvi miettiä mitä kerrot :) vastaat vain rehellisesti.
ps.tiedän miltä tuntuu kun kaikki on mustaa :hug:

Sairastin nuoruuden anoreksiaa ja esikon jälkeen synnytysmasista joka nyt pukkaa toisenkin kans.......... (sokeridietti masentaa ja lakko,hormonit....) mut nyt tiedän tapella vastaan =)

Jumalalla on suunnitelma juuri sinun elämäsi varalle, hakeudu siis kristillisen seurakunnan yhteyteen, kysele vaikka Alfa-kurssia tai muuta "aloittelijoille" sopivaa. On paljon matalan kynnyksen seurakuntien ryhmiä ja tilaisuuksiakin. Lue raamattua, rukoile, löydät ELÄVÄN Jumalan, jonka läsnäolon voit tuntea ja saat johdatusta.

Yhteistyössä