Tervehdys!
Pittäähän sitä tätäkin pinoa nostella pikku hiljaa ylemmäs kun meinaa hukkua tuonne toiselle sivulle. Näkkyypi olevan edellinen viesti kirjotettu mun synttäripäivänä...
Mihinkäs on kaikki Kokkolan suunnan äiteet karanneet??? Ihmettelen vaan kun sillon siellä Hesen tapaamisessa oli niin paljon äitejä ja nyt sitten ei porukkaa oo ollu tapaamisissa eikä täällä kirjottelemassakaan, hukkako perinyt..? Onko se sitten siitä kiinni missä tapaamisen järkkää ettei kaikki "uskaltaudu" paikalle. Nooh anyway, se jätskijuttu kuulosti kyllä kivalta mutta en kyllä yhtään tiiä missä se jädekiska sijaitsee...
Olin eilen näitten rakkaitten lapsosteni kanssa Henniksen luona käymässä. Meijän tyty on kova puklimaan ja eiköhän se puklannu niin että justiin sattu Henniksen tyttö olemaan alla ja puklut läsähti suoraan päälaelle... Arvatkaa naurattiko, mua nauratti ihan toffona!!!
Ihana aurinkoinen ilma taas ulkona, haravoimaan ei pääse vielä tänäänkään kun on ohjelmassa siivousta, ehkä huomenna sitten. Uskokaatte tai ette mutta minä tykkään haravoinnista, monet kun inhoaa sitä yli kaiken. Mulla alkaa näin keväisin kauheesti syyhyämään tuo multasormi ja sillä innolla saa pihat siistiin kuntoon haravoiden.
Ei tässä tämän kummempia jorinoita tällä kertaa, lähen tässä vähä laittamaan suuhuni jotain.
Palataan asiaan ja tulkaahan muutkin mammat kommentoimaan jottain!!
:wave: :wave: