Kokkolalaiset hoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hennuli2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt meillä nukuttiin koko yö, ihanaa =) Neiti on ollut tänä aamuna vähän kränä, saa nähdä onks isi tartuttanut flunssan vai pukkaako hampaita. Autonkin pesin eilen ja kohta puolin ollaan mökille lähdössä, että se siitä puhtaasta autosta sitten. :wave: :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 10:36 hennis harmaana kirjoitti:
Hennulii ootko vielä "kokonaisena"? =) ;) huomenta tänneki! =)
Joo mitäs tässä,pääsiänen vielä niin ei viitti lähtee.Munat osittain syömättä ;)
Vointi hyvä,alkaahan tää vähä jo kyllästyttää mutta justus meni 10pv yli että ei hoppua. Sivouksia täs vähä tehny ja sen sellasta.ulkoilemaan nytte ... =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 09:12 smurffiina kirjoitti:
Carla!!!!!Oletko tulossa 9.4 Myllyrantaan??????Siitä vaan et olen sit 16.4 tulossa KOkkolaan!!!!!! :wave: :wave: :wave: :wave:

Toi Myllyranta oli mulle uutta, taitaa jäädä väliin kun pitäis ottaa muksut mukaan kun ukko on aamuvuorossa silloin. Tottakai, ainahan tuo on viikonloput töissä, en yhtään tykkää viisivuorohommista. :/ Olen ehdottanut hälle päivävuoroon siirtymistä jotta meilläkin olis normaalia perhe-elämää pyhisin.
16.4:kö se oli kun olit tulossa? Mä odottelin yhteydenottoa ennen tän kuun 16 päivää....ihmettelin vähän kun ei mitään kuulunut.
Onko sulla mun kännykkänumero?

Hellou tänne, onpas hiljaista. Onks kaikki linnottautunut ulos kun on niin komea keväpäivä taas ollut. Me käytiin neitin kans kaupungilla pyörimässä, ostettiin neitille kumpparit niin pääsee vesilätäkköihin hyppiin =)

Vieläkös lastenvaatekutsu on voimassa Iicca ja ketäs sinne on tulossa? Oliks se ensi viikolla vai milloin (muisti pätkii) ;)

Juu kutsut on vielä voimassa eli vielä kerran torstaina 7.4. klo 18 ja on lingon&blåbär, kun joku sitä tossa kyseli.

Jokos ollaan saatu uus vauva palstalle vai vieläkö odotellaan? :)

Ihan hirveitä vierotus oireita ollu ku oon ollu 2 viikkoa äitillä käymässa enkä oo päässy yhtään nettiin! Aaarrgh! En päässy ees kirjastossa käymään kun meijän neiti sairasti sitten vesirokon ja tosi pahan sellasen. Raukka oli ihan yltä päältä näppylöillä... :( mutta nyt alkaa oleen jo parempi. =)

Niitten vaatekutsujen virallista listaa en oikeestaan tiiä, kun oon kutsunu mukaan meijän äiti-lapsikerhon mammat ja muutaman muun mamma ja muutenki vaan kaverin. Mutta totta kai kaikki olette edelleen tervetulleita. Mielellään vaan jos ilmotellaan otteko tulossa vai ei ni tiiän ees suunnilleen paljonko kaikkeen sitten leivon... ;) jos nyt kerkeen/viittin leipoo... ;)

Mitenkäs muitten pääsiäiset? Meillä meni (taas kerran) yli syönnin puolelle niin ku aina ku koko suvun voimin syödään. :kieh:

No mutta jos tässä menis laittaan neitiä nukkuma kuntoon ku alkaa taas tuo meno olla sen verran vauhdikasta että nyt väsyttäis.... =)

Iltaa tai yötä tännekkin. Kävinpäs tuossa talkoissa ja vasta nyt kotiuduin ja ei vielä väsytäkkään pahemmin joten koneella siis =) Isäntä kyllä oli saanut ihan ajallaan neitin nukkuun joten ois syytä mennä nukkuun kun aamulla aikainen herätys \|O

Iicca: mä voisin tulla torstaina kutsuillesi mutta ilmoittelen vielä lähempänä. Ja ajoohjetta sitten kyllä tarvin. Mites on onks lapsetkin kutsuttu vai jätänkös isin hoiviin? Miten muut? Olen niin hörhönä noihin lastenvaatteisiin :p

Tervehdys tähänkin pinoon! :wave:

On se vaan niin ihanaa kun aurinko paistaa päivästä päivään ja kesä lähenee... B)

Minä jätän myöskin tulematta seuraavaan tapaamiseen, koska joutuisin tulemaan molempien lasten kanssa ja pitemmän päälle tulee aika raskas reissu. Katotaanpas sitte seuraavaa jos sitä sinne pääsis.

Meillä meni pääsiäinen ihan tässä kotosalla, vuoropäivinä käytiin omien kavereitten kanssa viihteellä, isäntä kävi Raahessa saunomassa ja minä olin ihan vaan tässä Kalajoella (Hennis oli myöskin ;) )

Mitähän sitä vielä... Meillä neitillä ollu nyt pikkunuhaa ja rohinaa, eilen käytettiin lekurilla ja keuhkoputkentulehdushan sieltä sitten löyty... :/ Ittelläni kuuri loppu just ku taas oli se angiina päälläns, hiivatisti jo jännittää ku 11. pv ois nielurisaleikkaukseen meno, oon kuullu siitä niin paljon kaikkee mieltä alentavaa että hirvittää ihan tosissaan... :o

Mutta nyt täytyy lähtee kunnostamaan kotia kun neitikkä vielä nukkuupi. :wave: :wave:

Heips tännekin! =)

Minäkin voisin piipahtaa, tosin tarviin sit kans ohjeita... Taitaa kyllä olla pikavisiitti kun tyttö yleensä nukkuu 19 aikoihin, ja tarvii äitiä silloin... :heart: No, me asutaan aikas lähellä.

Meille ei ihmeitä kuulu, tyttö on maistellut vähän perunaa ja porkkanaa, ei mitenkään kauhean innostuneesti. :p Pääsiäinen meni nopsaan, purettiin terassin lattiaa (kun jalat meni läpi :p ) Nyt kaivelen komeroita, olis kirppispöytä varattuna ens viikolle. Ei kukaan "tarvis" paria akvaariota? ;) Meillä ei enää aika riitä hoitaa niitä. :( On kyllä hienot, harmittaa...
Niin, ja miehen salibandyjoukkue (no, se on joukkueenjohtaja, ei pelaa) nousi ykkösdivariin!! :D :D :D Älyttömän hieno juttu!

Palaillaan... taitaa tytöllä olla vaipassa jotain :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2005 klo 09:59 SnowFairy kirjoitti:
Heips tännekin! =)

Minäkin voisin piipahtaa, tosin tarviin sit kans ohjeita... Taitaa kyllä olla pikavisiitti kun tyttö yleensä nukkuu 19 aikoihin, ja tarvii äitiä silloin... :heart: No, me asutaan aikas lähellä.

Meille ei ihmeitä kuulu, tyttö on maistellut vähän perunaa ja porkkanaa, ei mitenkään kauhean innostuneesti. :p Pääsiäinen meni nopsaan, purettiin terassin lattiaa (kun jalat meni läpi :p ) Nyt kaivelen komeroita, olis kirppispöytä varattuna ens viikolle. Ei kukaan "tarvis" paria akvaariota? ;) Meillä ei enää aika riitä hoitaa niitä. :( On kyllä hienot, harmittaa...
Niin, ja miehen salibandyjoukkue (no, se on joukkueenjohtaja, ei pelaa) nousi ykkösdivariin!! :D :D :D Älyttömän hieno juttu!

Palaillaan... taitaa tytöllä olla vaipassa jotain :p

Noista akvaarioista... Kysäsen vielä isännältäki että mitä tuumii mutta itte oisin kiinnostunu. Mitäs noissa tulis mukana ja minkäkokoset akvaariot sulla on. Laita vaikka yv:tä ja kerro noista lisää, oisin kiinnostunu.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2005 klo 12:30 hennuli harmailee kirjoitti:
kaikkia kuitenki kiinnostaa niin edelleen yhtenä palana..... \|O :whistle: :laugh:

Kyllä se sieltä tulee! :hug: mut tsemppiä odotellessa! :hug:

Tosi hienoo snowfairyn miehen joukkuueelle! Hyvä hyvä hyvä!!!! :flower:

Nii ja huomenta päivää vaan kaikille! =) Me ollaansaatu siivous tehtyä ja neitiki heräs sopivast just vast ku saatiin imuri takasin kaappiin. :D hyvä ajotus...

Aivan ihana ilma! Tää on vaan niin ihanaa kun kevät ja kesä tulee!!! =) =) =) Jos vaikka pääsis ihan kävelyllekki tänään! Tai siis sais ton isännänki innostumaan raittiistailmasta.. Luule kai saavansa jonkun raittiin ilman myrkytyksen tai jotain... :p

Juu ottakaa vaan muksut mukaan sinne kutsuille. Meillä on kuitenki neiti kotona ni olis sillekki sitten seuraa. =) Isäntä kyl on lähdös evakkoon... :p

Jaaha alkais kuulostamaan neitin ruoka ajalta... Jos menis vaikka lämmittämään pöperöt... ;)

Mä kans tein viikkosiivouksen tänään. Neitikin nukkui ulkona kokonaiset puolitoista (meidän neitille paljon) tuntia joten kerkesin hyvin siivota =) Kävin tuossa jo rääpimässä ekaa kertaa kukkapenkkiä, jotain nupun alkua siellä oli mutta ei tietoo mitä mutta kohtahan sen näkee ;) Olen aivan surkee hortonomi mutta täytyy opetella. Sisällä saan kukat kuoleen, saa nähdä miten ulkokukkien käy. Isäntä tulee töistä niin saa ottaa neitin hoiviin ja menen jatkaa rääpimistä. Neiti ei oikein tykännyt hommasta ja kerkes jo multaakin maistamaan.

Onnittelut SnowFairyn puolisolle :flower: Vielä yks sarjaporras kiivettävänä.... Laitoin sulle muuten tässä yks päivä yviestiä

Iicca, laita vain ajoohjetta tuleen vaikka yviestinä. Ajattelin että otan neitin sitten mukaan niin saa isäntäkin yhden vapaaillan kun olen itse ollut aika paljon menossa ilman neitiä.

Kuinkas paljon Hennulilla on nyt sitten mennyt yli? Tsemppiä odotukseen :hug:

Täytyy lähtee laittaan suuhun jotain että jaksaa sitten kyykkiä tuolla ulkona :wave: :wave: :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2005 klo 16:04 Saparo79 kirjoitti:

No eihän tää oo vasta ku viikon yli mutta hätäselle ihmiselle siinä on viikko liikaa!!! :laugh: :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2005 klo 17:03 hennuli harmailee kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2005 klo 16:04 Saparo79 kirjoitti:

No eihän tää oo vasta ku viikon yli mutta hätäselle ihmiselle siinä on viikko liikaa!!! :laugh: :laugh:

Sano mun sanoneen niin kyllä se sieltä ennen kesää tulla tupsahtaapi!!! ;) Ei vaitenkaan, ei saa leikkiä omalla hengellään, suutut pian niin että lähetät mun koneelle jonku virusmatosen.

On ihan kyllä tuoreessa muistissa tuo yliajalle meneminen, meijän neiti meni VAAN neljä päivää yli ja esikoinen syntyy lasketusta seuraavana päivänä. Eikä se yliajalle meno siinä mitään mutta se oma tuskanen olotila oli ihan sanoinkuvaamaton. Joten aidosti täällä symppistelen...

Ei muuta ku kovasti :hug: (haleja) ja kukkasia jo näin etukäteen syntyvälle vaavalle :flower: (jospa se nyt hoksais tulla ko aletaan jo kukilla lahjomaan ;) )...

Mutta :wave: vaan!!

Yhteistyössä