Kokin töitä tarttis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Me4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Me4

Vieras
Oletteko alalla, tai tunnetteko jonkun joka tuntee jonkun. Onhan noitaa tuolla netissä paikkoja... Mut niissä voi olla sitte yllättäviä juttuja. Omistaja just vaihtunu ulkomaalaiseksi ja on annettu erilainen kuva hakijalle yms :(

Keskustassa. Työpaikka on muuten ihan kiva mutta palkkaan nähden liian kiireinen ja vaativa. Nyt olen hoitovapaalla ja kun kävin kääntymässä siellä niin entisestä porukasta kolme kymmenestä enää töissä. Ihan on arvostettu ravintola ja näyttää hyvältä papereissa.

Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Keskustassa. Työpaikka on muuten ihan kiva mutta palkkaan nähden liian kiireinen ja vaativa. Nyt olen hoitovapaalla ja kun kävin kääntymässä siellä niin entisestä porukasta kolme kymmenestä enää töissä. Ihan on arvostettu ravintola ja näyttää hyvältä papereissa.

Sepä se on alalla ongelma. Töitä saa tehdä todella liksansa eteen. Ja taidetaan olla näinä päivinä jo sillä matala palkka alalla... :( Vaikea olis suositella kenellekään "ura "valinnaksi. Aika paha kato on käyny teillä. se kertoo kyllä paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Mutta on se jo naurettavaa kun arvostetussa ravintolassa maksetaan vähemmän liksaa kuin joillakin huoltoasemilla.

Jos kerran töitä saa tehdä niin paljon kun pystyy, luulisi että siitä olisi vara myös maksaa! Ihan tyhmää. Huoltiksille nyt pystyy menee kuka vaan. Vähänkö on huono palkka?

Joopa. Ihan TESsin mukainen, mutta onhan se naurettavaa! Salipuolella palkka parempi, varsinkin vuorovastaavana. Mutta työ on mielestäni helpompaa ja kevyempää. Jos ei ole asiakkaita, ei ole töitä! Keittiöönhän se ei päde...

Mä olisin saanu puhuttua yhdessä paikassa palkakseni 11e/h. Tällä hetkellä tunti liksa on 11,74. Jotain ravintola päällikön liksan tasoa kaiketi. Koittanu olla omassa pienessä ravintolassamme kyllä vähän sellainen joka paikan höylä

Yhteistyössä