Kokeneet kirppismyyjät, neuvoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jutta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jutta

Vieras
Mulla on pöytä ensi viikolla. Muutama kysymys:

Meneekö talvivaatteet vielä? Ostaako moni niitä jo vallmiiksi? Entäs kesävaatteet?

Miten pakkaisin nuppipalapelit, niin että näkee että palat ovat tallessa ja kaikki kasassa? Paljonko näille hintaa?

Miten hintalappu lastenkirjoihin kiinni?

Paljon pyytäisi vauvojen koon pussilakanoista ja lakanoista?

Meneekö talvivaatteet vielä? Ostaako moni niitä jo vallmiiksi? Entäs kesävaatteet? Menee, ainakin minä sain myytyä. Kesävaatteitakin rupeaa jo pikkuhiljaa menemään.

Miten pakkaisin nuppipalapelit, niin että näkee että palat ovat tallessa ja kaikki kasassa? Paljonko näille hintaa? Muovipussiin ja pari euroa hinnaksi.

Miten hintalappu lastenkirjoihin kiinni? Teipillä

Paljon pyytäisi vauvojen koon pussilakanoista ja lakanoista?muumeista pyysin 4 euroa ja menivät heti.

Nuppipalapelit voi laittaa tiukasti kelmuun.

Talvivaatteita en enää henk.koht. osta ellei tule vasttaann joku tosi kiva ja halpa mikä on pakko saada.

Kirjoihin liimaan sisälle kanteen hintalapun ellei ole sellainen kiiltävä kantinen kirja mikä ei sitten repeä kun hintalapun ottaa pois.

Alkuperäinen kirjoittaja sellofaani:
mun kokemuksen mukaan kausivaatteet menee vain sillä kaudella, eli harva ostelee toppavaatteita kesällä kirpparilta :/

Mä itse ostan, jos näen sopivaa, huolimatta kaudesta. Mietin vaan, moniko muu ennakoi...

Nythän ei vielä ole kesä, mutta talvi on lopuillaan (etelä-Suomessa).

Minä kyllä voisin ostaa ensi talveksikin, jos hyvää tavaraa hyvään hintaa tulee eteen. Nuppipalapelit pakkaisin kelmuun. Kirjan hintalapun pistäisin parilla teipillä kanteen. Lakanoista pyytäisin 3-7 euroa kunnon mukaan

Kiitoksia avuista! Haalarit laitan edulliseen hintaan, koska ovat selkeästi jo jollekin kakkkoshaalareita. On kulumaa polvissa jne. Osa kosteussuojettuja parempia merkkejä (Jonathan, Rasavil, Remu, reimatec), osa lassietechiä. Laitan ihan jotain max 5 e hintaa. yhdessä paikka polvessa ja laitan 2 e sille (paikka oli pakko laittaa ekalla viikolla, kun kiikkui puussa ja tuli palkeenkieli).