V
vierailija
Vieras
Saimme eilen ekan kuivausrumpumme. Olen nyt kuivannut sillä pyyhkeitä ja lakanoita, ihanan pehmoista pyykkiä tulee ja voi jestas tuota nukkamäärää mikä jää sihtiin :,D
Mutta nyt aloin pesemään vaatteita ja katselin että suunnilleen jokaisessa henkkamaukankin paidassa on "ei kuivuria" lappu :/ Eikö niitä oikeasti uskalla laittaa? Kyseessä ihan peruspaitoja jne, puuvillaa/ sekoitekankaita.
Entäs rintaliivit, voiko laittaa? Pesupussissa vai ilman? Hupparit jossa vetoketjuja/hupun nyöreissä ne kovat pallukat? Onko niistä muuta haittaa kuin se kolina.... Printtipaidat, meneekö piloille?
Muuta huomioitavaa?
Kun käytän pisintä ohjelmaa (3 h), pyykki on mielestäni täysin kuivaa. Kun käytän "kaappikuiva" ohjelmaa, jonka kesto on 2,5 h, pyykki jää paikoin ehkä hieman nihkeäksi, ei nyt kuitenkaan missään nimessä märäksi. Voiko sen kuitenkin viikata kaappiin?
Kiitos kaikille jotka viitsii vastata.
Mutta nyt aloin pesemään vaatteita ja katselin että suunnilleen jokaisessa henkkamaukankin paidassa on "ei kuivuria" lappu :/ Eikö niitä oikeasti uskalla laittaa? Kyseessä ihan peruspaitoja jne, puuvillaa/ sekoitekankaita.
Entäs rintaliivit, voiko laittaa? Pesupussissa vai ilman? Hupparit jossa vetoketjuja/hupun nyöreissä ne kovat pallukat? Onko niistä muuta haittaa kuin se kolina.... Printtipaidat, meneekö piloille?
Muuta huomioitavaa?
Kun käytän pisintä ohjelmaa (3 h), pyykki on mielestäni täysin kuivaa. Kun käytän "kaappikuiva" ohjelmaa, jonka kesto on 2,5 h, pyykki jää paikoin ehkä hieman nihkeäksi, ei nyt kuitenkaan missään nimessä märäksi. Voiko sen kuitenkin viikata kaappiin?
Kiitos kaikille jotka viitsii vastata.