KOKEMUSTA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PIIMÄKUURI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PIIMÄKUURI

Vieras
Moi!

Täällä oli aiemminkin puhetta piimäkuurista synnytyksen käynnistämisessä. Silloin ei oikein kokemuksia tullut. Niinpä pyydän armaat sisaret, kertokaahan, jos tiedätte, onko jollain onnistunut, kuinka paljon sitä juodaan ja onko niin, ettei mitään syödä koko vrk:n vai kauanko sitä hörpitään? Ja milloinsitten alkoi tapahtua jos alkoi?

Kiitos ja kumarrus

nim. epätoivoinen rv 40

Synnytysvalmennuksessa kerrottiin juuri, että nykyään länsimaisten naisten keskimääräinen raskausaika kestää 41 viikkoa. Ei kannata lähteä itse käynnistelemään synnytystä. Kyllä vauva tietää, milloin sen on paras aika tulla pois.

Siis itselläni käynnistyi synnytys kun olin kyseisellä piimäpaastolla. En tietenkään ole varma käynnistyikö juuri piimäkuurin ansiosta mutta uskon itse siihen niin sehän riittää!!! =)
Eli Olin yhden päivän syömättä täysin ja join vain piimää. Ostin yhteensä kolme litraa piimää mutta sitä jäi vähän joten luulen kolme litraa riittävän.
Seuraavana päivänä söin normaalisti ja illalla alkoivat supistukset ja yöllä lähdin synnyttämään. Poika syntyi seuraavana päivänä.
Joten suosittelen kyllä kokeilemaan jos tykkäät piimästä.
Ja se piti vielä sanoman että poika syntyi siis rv 39+4. Ja mulla on edelliset lapset syntyneet vasta kun on synnytys käynnistetty sairaalassa lääkkeellä joten senkin takia uskon syvästi piimäkuurin auttaneen!!!
Eikun kokeilemaan!!! =)