jo vauvan saaneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piimäkuuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piimäkuuri

Vieras
Moi!

Te, jotka olette onnellisesti jo vauvanne saaneet, joskus on tuolla odotus-puolella ollut puhetta piimäkuurista synnytyksen käynnistämisessä. Silloin ei oikein kokemuksia tullut. Niinpä pyydän armaat sisaret, kertokaahan, jos tiedätte, onko jollain onnistunut, kuinka paljon sitä juodaan ja onko niin, ettei mitään syödä koko vrk:n vai kauanko sitä hörpitään? Ja milloinsitten alkoi tapahtua jos alkoi?

Kiitos ja kumarrus

nim. epätoivoinen rv 40

Joo en oo kuullu minäkään tosta koskaan..
Ei muuta kun pitkiä kävelylenkkejä ja kaikkee sellasta ""rasittavaa tekemistä"".
En siis tarkoita, että pitäs hullun lailla alkaa rehkiä.
Ymmärrät varmaan mitä yritän sanoa.. :)

Ei ole piimästä täälläkään tietoakaan, mutta kolme ässää olivat kyllä käytössä eli siivous, sauna ja seksi, vaikkakin saunan virkaa toimitti lähinnä kuuma kylpy ja siivouskin taisi olla pikemminkin pölyjen pyyhkimistä...

Säännöllliset supistukset alkoivat melkein heti sen viimeisen ässän jälkeen ja poika syntyi seuraavana päivänä. Vaikka eihän se seksikään oikeasti kai mitään auta, ellei paikat ole jo sellaisessa kunnossa, että synnytys muutenkin käynnistyisi hetkenä minä hyvänsä.

En ole minäkään piimäkuurista kuullut... Seksi auttaa sillälailla, että siemenneste haurastuttaa kalvoja, eli saattaa käynnistää synytyksen kun lapsivesi tulee.

Samaa piti kyselemäni munkin.Olen useamman päivän syönyt aamupalan,ilman sitä en pärjää ja koko päivän juonut piimää,noin 1,5 l.Illalla niin julmetunmoinen nälkä että olen syönyt.Jostain luin että pitäis koko perhanan päivä sitä piimää litkiä....

Mulla on kyllä niinä päivinä kun olen ton puolitoista litraa juonut,on supistellut aika kipeestikin ja silloin aina toivon että oisin koko päivän jaksanut.Mulla ei kauhee kiire vielä ole,mutta kohdunsuu on pehmee ja kanava 1 cm jäljellä ja suu auko parille sormelle.Viikkoja 38.

Uskon että toi piimäkuuri perustuu jotenkin elimistön happamuuteen,se jotenkin vaikuttais käynnistymiseen.Joku kätilö sitä oli neuvonut,näin muistan lukeneeni.Vaan kiva jos jollakulla olis parempaakin tietoa.

Jos seksiä harrastais pari kolme päivää tiuhempaan tahtiin ja yhdistäis ton piimän siihen ja illaksi saunan,mahtaiskos toimia????

Kokeile ihmeessä,kyllä sitä piimääkin tulee juotua kun nälkä on,mulla menis kai 2-3 l päivässä jos koko päivän malttaisin juoda.Otan viikonlopun jälkeen,ma ton em.jutun kans käyttöön jos ei tärppää nyt viikonloppuna!!!!

Onnea sulle ap.käynnistymiseen!!!

Ei toimi seksi, sauna eikä mäkijuoksu. Vauva tulee ulos kun se aika on. Äidit monesti yhdistävät nämä tekijät synnytykseen eli kun vaikka pesevät ikkunoita ja synnytys alkaa, he luulevat sen johtuvat ikkunoiden pesusta.

Itse olen kokeillut seksin ja saunan ja silti meni 11 pv yli!!

Hei join eilen 3 litraa piimää,enkä mitään muuta.Iltapäivällä alkoi tippuun lapsivettä ja tänään aamulla tuli enemmän.Nyt teen lähtöä synnärille,että kai se piimä toimii!!Rv kohta 39!!

Älkäähän tosiaan kiirehtikö, vaikka tuntuu ettei vauva synny ""koskaan""! Vasta kun laskettu aika on ollutta ja mennyttä niin voi kokeilla vippaskonsteja. Vauva tulee kun on valmis, rv 38-39 jotkut ovat vielä liian pieniä ulkomaailmaa varten.

Ja haloo, onko mitään järkeä olla koko päivän syömättä jos kerran toivoo synnytyksen alkavan?! Siellä jos koskaan tarvitaan kaikki mahdollinen energia!

Lykkyä pyttyyn toivottaa rv 41+5 laitokselle lähtenyt (ilman vippaskonsteja)

No,sen enempiä arvostelematta,onhan näillä palstoilla kyselty risiiniöljystä sun muista.Tuskinpa jollain piimän juonnilla oikeesti voi olla merkitystä.Kai synnytyksetkin aloitettais moisella luomukonstilla jos siinä olisi perää.

Toisekseen,vauva luetaan täysaikaiseksi 38-42 viikoilla.
Oma syntyi yliaikaisena,mutta eipä haitannut minua-vaan ymmärrän siinä mielessä että olisin toki itse halunnut päättää jos päättää olis voinut,milloin synnytys käynnistyy.Eli miehen 30 vee juhlat olisin halunnut vietettävän muualla kuin synnytyssalissa!!!
Ehkä olisin piimää hörppinyt viikkoa aiemmin,jos olisin tiennyt/kuullut/uskonut sen voimaan!!!!! =)

Niin, vauva lasketaan täysaikaiseksi itse asiassa jo rv 37 alkaen, jos en ole ymmärtänyt ihan väärin.

Kuitenkin monella niin aikaisin syntyneellä on käynnistymisvaikeuksia, eritoten pienen painonsa takia. Useat vauvat ovat siinä vaiheessa reilusti alle 3-kiloisia. Tosin on niitä yli 4-kiloisiakin syntynyt niillä viikoilla... =)

Yhteistyössä