kokemusta erotuesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksin(kö)?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksin(kö)?

Vieras
Onks kellään kokemusta vertaistuesta erotilanteessa?
Musta tuntuu että ajatukset vaan kiertää kehää kun niitä itsekseen miettii... Mietin just että olis kiva jutella eroasioista muutenkin kuin netissä ;) Onks teillä kellään kokemuksia tosta Eroneuvosta joka on taas tänään? Sinne vois mennä jutteleen erojutuista toisten ja ammattityyppien kanssa. Vois ehkä tuoda uusia ajatuksia. Mä mietin koko ajan että mitä tehdä, kun ollaan ehkä eroamassa, kun riitoja on taas ollu, ja musta tuntuu että oon ihan yksin lasten kanssa. Pelottaa että lapset kärsii, tai siis kyllähän ne huomaa että jotain outoa on. Niin että onks teillä kokemusta vertaistuesta?

Itse heivasin ukon pihalle 3 viikkoa sitten parin kuukauden seurustelun jälkeen kun ei vaan niin paljon napannut, mies kyllä välitti eikä hänessä muutenkaan mitään "vikaavikaa".
Nyt kauhukseni huomasin kmenkkojen olevan myöhässä, vaikka ehkäisyä koko ajan käytettykin!

Olen siis 30v sinkku eikä minulla ole lapsia, joten nyt mietityttää kovin että jos satun olemaan raskaana eikä vaan menkat myöhässä niin pitäisinkö lapsen? Olisiko se oikein? En ole mikään lastenvihaaja ja talousasiatkin ovat ihan kunnossa. Tarvitseeko nykyaikana olla mies rinnalla kun lisääntyy?!? Mielipiteitä, kiitos :)

Kappas, en ajatellutkaan, mutta juu, voihan sen taloudelliseksi tueksikin tulkita :)
Ajattelin kyllä tällaista henkistä tukea (vaikka eihän se rahallinenkaan haittaisi ;) ) Kelasin kyllä mennä tänään tai huomenna sinne neuvoon. Kaikki pk-seudun samassa tilanteessa olevat sinne!

Ja Mary, mun mielestä ei tarvitse olla parisuhteessa ollakseen äiti!! Toinen asia on tietty sit se, että sillä lapsella on oikeus kumpaankin vanhempaan. Mutta kyllähän se onnistuu, vaikkei vanhemmat oliskaan yhdessä, kunhan vanhemmat ovat lasta koskevissa asioissa "aikuisia" ja ajattelevat sen parasta ja pysyvät kumpikin sen elämässä! Niin että ei se lapsen pitäminen mitenkään väärin olisi, ehkä pikemminkin päinvastoin! Vaikka itsehän oman tilanteensa tietää parhaiten. Tsemppiä!

Yhteistyössä