kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rintapumpuista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rintapumpuista

Vieras
Niin lyhyesti vaan,että millaisia kokemuksia teillä on noista rintapumpuista, lähinnä kiinnostaa tietää Ainun käsi- ja sähkökäyttöisen eroista/paremmuudesta. Ja toisaalta Avent isis pumpusta. Mikä paras???

Mulla oli Ainun käsikäyttöinen rintapumppu, jota käytin aika paljon. Olin tyytyväinen. Sähkökäyttöinen on ihan varmasti helpompi vaihtoehto, mutta mulle ratkaisi hinta enkä ollut missään vaiheessa tyytymätön ostokseeni.

Ystävättäreni taas oli ehdottomasti sähkökäyttöisen kannalla.

Jos on ihan sama, mitä maksaa, niin sitten varmaan sähkökäyttöinen, mutta muuten kannattaa harkita tarkoin.

Itselläni on Ainun käsikäyttöinen eikä siitä ole pahaa sanottavaa. Tosin en tarvinnut sitä paljoakaan. Aventin yhdellä kädellä toimivasta pumpusta olen kuullut pelkästään hyvää.

Ainun käsikäyttöisellä ei herunut mulla yhtään mitään, vaikka maitoa tulikin vuolaasti. Suihkussa ja saunassa lypsin käsin tulehduksen uhatessa.

Kaveri kehuu kovasti aventin pumppua.

kaikki pumput oli kauheita. käsikäyttöisissä meni ranteet tajuttoman kipeeks, siinä markkinoiden ainoassa sähköpumpussa käytettävyys ihan p___stä. käytin tosi paljon, luovutin 14 litraa ja omat varastot päälle. lopetin luovuttamisen koska mies ei kestäny sen pumpun ääntä...

mut se oli siis ainut jota ylipäätään pysty käyttään. kaverillani joka myös paljon käyttää oli ainoa toimiva se sairaalasta vuokrattava.

jonkun pitää ruveta valmistaan hyviä pumppuja!!!

minulla itsellä on tuo ja olen ollut pumppuun tosi tyytyväinen! Jos maitoa tulee tosi paljon hankkisin varmaan sähkökäyttöisen, tuo käsin pumppaaminen ottaa kyllä jonkun verran ranteeseen...

Mulla Avent Isis ja olen ollut siihen tyytyväinen. Tosin olen pumppaillut aika vähän, lähinnä omia menoja varten vauvalle maitoa pakkaseen. Itse ostin aikanaan Aventin, koska moni sanoi ettei halvalla Ainun käsipumpulla tee mitään, itsellä siitä ei ole kokemusta. Moni on sanonut että toi Aventin käsipumppu on yhtä hyvä kuin Ainun sähköpumppu pumppausteholtaan, tietysti enemmän töitä joutuu tekemään eli jos joutuisin pumppailemaan paljon olisin varmaan ostanut ton sähkökäyttöisen. Sähköisiä saa muuten myös vuokrattua.

Itse ostin molemmat Ainun pumput. Molemmat olivat mielestäni aivan loistavia eikä rinnat tulleet juuri kipeiksi. Sähkökäyttöisessä on se etu, että voi imutehoa säädellä paremmin kuin käsikäyttöisessä. Käsikäyttöinen on sen puoleen taas hyvä, että sen voit ottaa mukaan mihin vain, myös sinne missä ei ole sähkömahdollisuutta. Itselläni tuo käsikäyttöinen oli mukana jopa häissä enkä ilman sitä olisi selvinnyt siitä päivästä. Sähkökäyttöinen vain pitää aika pahaa ääntä, joten iltaisin ja öisin pumppailin käsikäyttöisellä. Ovathan nuo kalliita, mutta mielestäni rahan arvoisia sijoituksia kun ne voi myöhemmin myydä pois..

Sain ystävältä Ainun käsikäyttöisen pumpun ja sillä ähelsin lähes 3 kuukautta kunnes meni hermot. Pumppaamiseen tarvotaan molemmat kädet, joten mitään muuta ei voi tehdä samaan aikaan. Pumppu myös herutti maitoa huonosti.

Kypsyin totaalisesti ja ostin Aventin pumpun. Sillä olen pumpannut nyt noin kuukauden ja mikä ihanuus! Toimii noin 20 kertaa paremmin kuin Ainun käsikäyttöinen. Avent on myös ergonomisempi käyttää ja tarvitaan vain yhtä kättä. Suosittelen ehdottomasti Aventia! Rahat eivät menneet hukkaan :)

Avent isis on paras. Saan sillä 5 min tissit tyhjiks ja ei käy käsiin. Totesin paremmaksi ku sairaalassa olleen sähkökäyttöisen pumpun. Ehdoton valinta jos maitoa pakkaantuu tisseihin liikaa. :))

Mulla on Ainun käsikäyttöinen ja oon ollut siihen tyytyväinen. Jotenkin oon vähän epäluulonen sähköllä toimiviin... tai siis ite en haluis sellasta käyttää, mut me ollaan niin erilaisia. :)

Meillä ollut käytössä ainun sähköpumppu. Olen ollut tyytyväinen ja sitä myös suosittelen. Kokemusta aventin pumpusta ei ole, mutta moni on kehunut sitä parhaimmaksi.

Avent Isis -käsipumpulla maito tulee helposti, eikä käsi väsy yhtään. Mulla vaan on viime aikoina ollut käsittämättömiä ongelmia Aventin pumpun kanssa. Jostain syystä painetta ei tule, eikä rinta imeydy kiinni silikoniosaan. Kaikki osat ovat ehjiä ja oikein koottu.

Kokeilin hätätilanteessa Chiccon käsipumppua. Olipa kamala! Käsi tuli hetkessä kipeäksi ja sain irti vain pari tippaa!

Yhteistyössä