Kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimmi

Vieras
Milloin olette alkaneet tekemään vatsalihaksia sektion jälkeen? Ja jos jollain on revennyt kohtu, niin onko sillä vaikutusta milloin saa ruveta lihaksia harjoittamaan?

mulla oli hätäsektion jälkeen masu tosi kipee pari kuukautta..ei oikee innostanu liikkua.
lenkillä kävin mut vatsalihaksia tein vasta 3-4 kkta operaation jälkeen..

Okei, kiitoksia. Mulla kasvo maha aika suhteettomiin mittoihin ja nyt tossa on tommonen kiva reppu edessä. :D Mutta sillä kohdunrepeemisellä tuskin on mitään tekemistä sitten näitten suositusten kanssa? siis että pidentäis sitä paranemis aikaa...? Oon kyllä kysyny lääkäriltä ja neuvolasta,mut en muista mitä sanoivat... Oon vissii ollu vähä muissa maailmoissa..

Roikkuvaa mahapussia ei saa vatsalihaksilla pienemmäksi. Toki vatsalihasten hyvästä kunnosta on aina muuten hyötyä, mutta reppu lähtee vain kirurgin veitsellä. Valitettavasti.

Minä kysyisin vielä uudestaan lääkäriltä tuosta kohdunrepeämästä. Tai soittaisin vaikka äitipolille ja kysyisin, ne näkevät siellä enemmän synnyttäjiä kaikenlaisilla lopputuloksilla kuin neuvolan lääkäri.

Mul ei oo roikkuvaa mahapussia, vaan tommonen aika kiintee maha, siis vähän ku maha oli alkuraskaudessa. Sitäkin oon ihmetelly just, ku kaverilla on se semmonen löysä kengurupussi ja mulla tämmönen kiinteempi.. En tiiä..

Mutta joo, pitää kysästä sieltä sitten vielä.. Jotenki tekee vaan pahaa ajatella tekevänsä vatsalihaksilla jotain ku on paikat revitty auki.. :/

Yhteistyössä