Kokemuksia vuodosta, keskenmeno vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tylli85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tylli85

Uusi jäsen
06.11.2013
2
0
1
Mitähän tää nyt on.. Perjantaina alkoi vuoto, hieman myöhässä siitä kun olisi menkkojen pitänyt alkaa. Vuoto on ollut kuitenkin tosi niukkaa. Sunnuntaina tein negatiivisen testin, eilen ja tänään aamulla haalea positiivinen. Tänään myös tk:ssa positiivinen testi. Vuoto silti jatkuu ja kipuja on välillä, pieniä hyytymiäkin tullut pari kertaa. Mietin noita raskaustestejä että kuinka ne nyt näyttää plussaa kun sunnuntaina ei vaikka vuotoa oli jo silloin. Se siis tarkottais että raskaus etenee kun hcg kerta nousee mutta mietityttää silti toi vuoto.. Ajattelis että jos tää keskenmeno on niin ei olisi näyttänyt tänään enää plussaa kun ei sunnuntainakaan näyttänyt? Kokemuksia :)

Joko testasit uudelleen? Mikä tilanne?
Mulla on ikävä kyllä aina (kolme keskenmenoa takana) vuoto tiennyt huonoa. Mutta mitä olen täälläkin muissa ryhmissä lukenut se ei todellakaan sitä aina ole! Toivottavasti sullakin kyseessä oli vaan "normaali" alkuraskauden vuotelu ja kaikki on hyvin.

Verikoe otettiin keskiviikkona ja hcg oli 73 eli kyllä raskaana ainakin olin.. nyt ollut vuoto aika runsasta ja tullut lisää hyytymiä eli kyllä tää tais valitettavasti olla tässä :( Loppuviikosta otetaan vielä uudestaan hcg.

Yhteistyössä