Kokemuksia Vinted sovelluksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissanpieru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse laitoin sinne vaatetta myyntiin ja kortin tiedot varastettiin. Onneksi kerkesin sulkea kortin ettei kerennyt isompaa vahinkoa käydä. Luotto ko. lafkaan meni täysin, olkaa varovaisia. Eivät tunnu ottavan vastuuta asioista.

Itse laitoin sinne vaatetta myyntiin ja kortin tiedot varastettiin. Onneksi kerkesin sulkea kortin ettei kerennyt isompaa vahinkoa käydä. Luotto ko. lafkaan meni täysin, olkaa varovaisia. Eivät tunnu ottavan vastuuta asioista.

Kuinka nopeasti reagoit? Mulle kävi samoin. Suljin kaikki 10 min sisään, mutta koska suljin pankkitilinkin, niin en nyt heti nää menikö rahat😬

Olen kuullut huijausviesteistä, mutta itselleni ei ole tullut. Luulen että iPhone on hankalampi huijareille. Olen myynyt neljässä kuussa yli 300 eurolla eri maihin ja ostanut jonkin verran. Kaikki on toiminut hyvin!

Asiakaspalvelu ei aidosti auta ongelmatilanteissa ja ostajan turva on olematon. Tilasin kalliin merkkituotteen, joka oli lopulta feikki ja Vintedille ei kelvannut mitkään todisteet asiasta, enkä siis saanut hyvitystä tai tehtyä palautusta.

Eli oisko täs bisnest oon nyt lukenut monesta verkkokaupasta tai kirpparist huonoo. Mut jos siis satsaisin asiakas palveluun ja mihin muuhun tarvisitte jeesiä?

Jeesiä tarvisi huijareiden kitkemiseen. Esimerkiksi Vinted ei noudata edes omia yhteisösääntöjään plus väärennöksien myyntiin ja sen sallimiseen pitäisi olla nollatoleranssi ihan lainkin puitteissa.

Tilasin mekon, mutta myyjä ei vastannut määräajassa niin rahat palautuivat tililleni. Laitoin viestiä ja sovin uudet kaupat. Zadaa palvelua olen käyttänyt enemmän. Tosi kätevä sekin!❤

Hyviä vaatteita olen onnistunut poimimaan. Jopa neljäsosahintaan uuttakin vaatetta.

Jeesiä tarvisi huijareiden kitkemiseen. Esimerkiksi Vinted ei noudata edes omia yhteisösääntöjään plus väärennöksien myyntiin ja sen sallimiseen pitäisi olla nollatoleranssi ihan lainkin puitteissa.
Kannattaa aina lukea arvostelut/kommentit/myyjän historia.👍

Uusimmat

Yhteistyössä