Helsingin Vekarakirppis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anni k.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anni k.

Vieras
Ilmeisesti aika uusi kirppis, onko joku käynyt? Onko kiva paikka, kokemuksia myyjänä/ostajana? :)

Olisi muutama laatikollinen hyvälaatuista ja siistiä lastenvaatetta ja leluja ja mietin, pitäisikö laittaa tuonne (ts. käykö siellä porukkaa oikeasti, kun aukioloajat näyttää olevan aika lyhyet...) vai kenties laittaa ihan taviskirppikselle. Käykö siellä hyvin kauppa?

Minulla oli keväällä siellä pöytä kaksi viikkoa. Suht hyvin teki tavara kauppansa, mutta aika paljon sain tuoda tavaraa takaisin kotiinkin. Minua myös ihmetyttivät nuo lyhyet aukioloajat, oli aina tosi hankalaa ehtiä sinne pistämään pöytää kuosiin.

Minulla oli keväällä siellä pöytä kaksi viikkoa. Suht hyvin teki tavara kauppansa, mutta aika paljon sain tuoda tavaraa takaisin kotiinkin. Minua myös ihmetyttivät nuo lyhyet aukioloajat, oli aina tosi hankalaa ehtiä sinne pistämään pöytää kuosiin.

Kiva, kun vastasit. :) Mulle nuo ajat onneksi sopii kyllä töiden puolesta, kun teen tällä hetkellä lyhennettyä työpäivää, mutta luulisi tosiaankin että kauppa kävisi etenkin siinä viidestä-seitsemään maissa... Se on ainakin muilla kirppiksillä näyttänyt olevan aika asiakaspitoista aikaa. Kumma juttu.

Juttelin äsken tuttuni kanssa, joka tunnusti siellä käyneensä pari kertaa ja sanoi paikkaa tosi kivaksi, on kuulemma siisti ja valoisa ja näytti siltä, että kyllä siellä ihan kivasti porukkaa käy. Hän ei kuitenkaan ole ollut myymässä, joten ei muuta sitten osannut sanoa. Väitti kuitenkin, että hyvin voisi sieltä pöydän varailla joku kerta.

Ehkä täytyy vain varata se pöytä ja kokeilla, ei näköjään ainakaan miinukselle voi jäädä.

Maksoivat mulle tilille väärän summan(liian vähän) ja kohtelivat kuin köyhäläistä "oletko varma että tilisi ei ole miinuksella", vaikka se oli heidän moga!!!

en kyllä mene uudestaan.

Yhteistyössä