Kokemuksia Vinted sovelluksesta?

vierailija
Itse laitoin sinne vaatetta myyntiin ja kortin tiedot varastettiin. Onneksi kerkesin sulkea kortin ettei kerennyt isompaa vahinkoa käydä. Luotto ko. lafkaan meni täysin, olkaa varovaisia. Eivät tunnu ottavan vastuuta asioista.
 
vierailija
Sama kuin edellisellä, korttitiedot varastettiin feikatun ostoilmoituksen kautta. Vintedille ei näköjään voi mitenkään ottaa yhteyttä tai reklamoida.
Feikatun ostoilmon voi ilmiantaa Vintedille, eikä mitään linkkejä pidä klikkailla. Niihin jopa tulee pop-up ilmoitus, olet siirtymässä ulkopuolelle, oletko varma tms Pitää vähän käyttää omaa järkeä.
 
vierailija
Itse laitoin sinne vaatetta myyntiin ja kortin tiedot varastettiin. Onneksi kerkesin sulkea kortin ettei kerennyt isompaa vahinkoa käydä. Luotto ko. lafkaan meni täysin, olkaa varovaisia. Eivät tunnu ottavan vastuuta asioista.
Kuinka nopeasti reagoit? Mulle kävi samoin. Suljin kaikki 10 min sisään, mutta koska suljin pankkitilinkin, niin en nyt heti nää menikö rahat😬
 
vierailija
Olen kuullut huijausviesteistä, mutta itselleni ei ole tullut. Luulen että iPhone on hankalampi huijareille. Olen myynyt neljässä kuussa yli 300 eurolla eri maihin ja ostanut jonkin verran. Kaikki on toiminut hyvin!
 

Yhteistyössä