Kokemuksia vieraista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jotka eivät käy tärkeinä päivinä ollenkaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jotka eivät käy tärkeinä päivinä ollenkaan

Vieras
Olen jotenkin loukkaantunut. Minulla käy usein paljon vieraita, mutta kun tärkeä merkkipäivä koittaa, yhtäkkiä vaan ihmiset tulevat kiireelliseksi..eivät vaan ehdi tulla? Tämä on vuodesta toiseen sama juttu. Minä toki käyn heidän merkkipäivillään. Tullut mieleen, että pitäisiköhän minunkin jättää menemättä, kun on heidän tärkeitä juhlapäiviä.
Mistä tällainen käyttäytyminen kertoo? Onko kokemuksia?

Jospa he olettaa, että teillä on niin paljon vieraita, ettei heitä enää sinne jalkoihin kaivata. Tai sitten on tarjoilussa vika. ;)

Kai se on hyvin tunteisiin vetoavasti vaan selitettävä, kuinka kovasti tahtoisit heidät paikalle. :)

Niin en tiedä tarjoilusta. Aina on parhaani yrittänyt ja tarjoiltavaa on laskettu aina riittävän isommalle porukalla, mitä on kutsuttu. Toiseksi ollaan aina laskettu, että jokaiselle tulijalle on istumapaikkakin.
Uskon nykyään, että oikeat ystävät tulevat, jos on tärkeä päivä toiselle ja haluavat yhdessä juhlistaa hetkeä.

itte tiiän toi loukkaa------------->>> itte luulen noissa vieraissa hyväks käyttäjän itsekkäitä piirteitä??? = en oo varma?? itte taas face book heiloilta + omalta ukolta ootan tietty merkki päivänä muistamista............en vierailta-------->> vieraitten kans on kivaa joskus tulla mut ei se ittelle noin tärkeetä oo et niin juhlisin??

Hyvää päivää,

Tarvitsetko lainaa yrityksille, jotka aiotte saada yhden mutta en tiedä miten? Oletko yrittänyt lopettaa koulunkäynnin, koska sinulla ei ole koulumaksuja? Tarvitsetko lainaa muita taloudellisia tarpeita? No, siitä tosiasiasta, olen rouva Erica Brown, olen rekisteröity kansainvälisen yksityisoikeuden rahaa lainanantaja, annan laina enintään korko 4% yksityishenkilöille ja yrityksille, jotka tarvitsevat taloudellista apua. Olen myös tarjota lainaa yksityishenkilöille ja yrityksille, jotka ovat huono luotto-tai tarvitsevat rahaa maksaa laskuja, investoida liiketoiminnan. Haluan käyttää tämän
Keskipitkällä kertoa teille, että me tehdä luotettavia saajan apua mielelläni antaa sinulle lainaa. lisää tietoja tästä lainasta tekevät meihin yhteyttä ilmoittanut sähköpostiosoitteesi alla: erica_financialloans101@hotmail.com jotta voimme edetä pidemmälle.

Ensimmäinen laina KELPUUTTAMISJÄRJESTELMÄ vaaditut tiedot:

Koko nimi :.........
Maa :.............
Sukupuoli :.............
Ammatti :........
Tarvittava määrä .............
Lainan tarkoituksena ........
Laina Kesto :............
Puhelinnumero .............

Terveisin.
Rouva Erica Brown.
E-mail: erica_financialloans101@hotmail.com