Kokemuksia Verkkokauppa.comista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vierailija"

Vieras
Ajattelin tilata sieltä yhden jutun mut kun googlailin tuloksia ko puodista tuli vastaan aika negatiivisia kokemuksia. Onko kellään mitään hyvää sanottavaa tosta paikasta? Kannattaako/uskaltaako sieltä tilata mitään?

Verkkis on yksi parhaimmista nettipuljuista mielestäni. Usein itse tilaan tuotteet ja noudan myymälästä. Ei kai siinä postitse tilaamisessakaan mitään onglemia esiinny? Takuuhuolto on toiminut mulla myös hyvin jos on sellaista tarvinnut.

Kiitos kommenteista. Taidan uskaltaa kokeilla. Ajattelin itsekin just noutaa tilauksen myymälästä ja maksaa sen siellä, se varmaan ainakin vähentää ongelmien mahdollisuutta. Tai ainaskin tuo turvaa kun maksaa tuotteen vasta kun sen oikeasti saa.

itse jätkänsaaren myymälä on aivan perseestä!
tilasin valmiiksi noudettavaksi nöytönohjaimen jota sitten sai odotella myymälässä 30min.
noutopisteellä tyypit vain pelleili eikä ottanut asiakkaita vastaan.
tuolla en enää asioi koskaan.

No tää on aika typerä kysymys jotenkin. Verkkokauppa on Suomen suurin IT-ja elektroniikkakauppa.
Vähän samaa kun kysyisi, et uskaltaako vaikka Stockalta ostaa mitään.

Mulla ei ainakaan ole mitään pahaa sanottavaa, kaikki asioinnit on sujunut hyvin. : ) Oon tehnyt ostoksia sekä itse kaupassa että netissä hakien tuotteen kaupasta. Kummallakaan tavalla ei ole ilmaantunut valitettavaa. Ja hyvää palvelua mä ainakin olen saanut joka kerta liikkeessä.

Verkkis on yksi parhaimmista nettipuljuista mielestäni. Usein itse tilaan tuotteet ja noudan myymälästä. Ei kai siinä postitse tilaamisessakaan mitään onglemia esiinny? Takuuhuolto on toiminut mulla myös hyvin jos on sellaista tarvinnut.

Hinnat ovat siellä keskiäärin 10% kalliimpia kuin muualla. Lisäksi myydään turhaa lisätakuuta, koska virhevastuulain mukaan esim. telkkarin tai tietokoneen pitää kestää ainakin 3 vuotta...

Ei mitään pahaa sanottavaa. Noutotiskillä eivät muka ottaneet asiakkaita vastaan? Ehkä kenenkään varastokeräykset eivät olleet valmiita? Varastomies kerää ja tiskillä vain rahastetaan kun tuote on tuotu siihen tiskin taakse. Ovat kuulemma asentaneet vähän aikaa sitten jonkun systeemin jossa tuotteet tulevat itse myymäläkerrokseen eikä tarvitse odotella hitaimpaakaan varastomiestä. Postitse aina tullut 1-2 pv päästä, paitsi tietysti ruuhka-aikoina esim. Joulun alla, ja silloinkin kesti vain 4 päivää. Kun muuttivat jätkäsaareen, oli koko pulju vähän sekaisin, mutta missäpä vastamuutetussa ei olisi? Nykyään parantaneet jopa Ruoholahden ajoista kaikkea!

itse jätkänsaaren myymälä on aivan perseestä!
tilasin valmiiksi noudettavaksi nöytönohjaimen jota sitten sai odotella myymälässä 30min.
noutopisteellä tyypit vain pelleili eikä ottanut asiakkaita vastaan.
tuolla en enää asioi koskaan.

Verkkokauppa.com:illa on satoja, ellei tuhansia nettitilauksia päivittäin. Heillä on tavaraa varmasti useassa eri kerrkoksessa ja lähettävät sen kerättäväksi heti ilmoittauduttuasi noutopisteellä. Eihän kaikia tilauksia voi säilyttää noutotiskillä ja odottaa, että milloinkohan juuri SINÄ tuuppaat noutamaan tilauksesi.
Noutopisteen työntekijöitä ei sovi mollata, he seisovat siinä useita tunteja 5 päivää viikossa ja kuuntelevat kiukkuisia ja lapsellisesti käyttäytyviä asiakkaita.
Vanhana Gigantin myyjänä ymmärrän systeemin ja työntekiöihin kohdistuvat paineet.

Itse en suosittele kyseistä kauppaa kenellekkään! Kannattaa ostaa haluamasi elektroniikka tuote jostakin muusta kaupasta. Valitettavasti itse en ollut lukenut mitään kyseisestä kaupasta ennen kuin menin sieltä mitään tilaamaan. Hyvä ennakko kuvitelma on aina ollut. Tilasin itselleni tietokoneen ja tietenkin toivon ja luulen että uusi tietokoneeni on toimiva. Näin ei kuitenkaan ollut. Voiko upouusi tietokoneeni olla yhtä hidas kuin olisi 10 vuotta vanha jumittava pöytäkoneeni? Enpä uskois. Ainoa mitä aluksi siihen asensin oli tietenkin microsoft tilini ja sen jälkeen latasin google chrome selaimen. Tietokoneen omasta kaupasta sovellusten asentaminen oli aluksikkin ongelmallista, asentaminen vain jumitti ja asentaminen piti perua pariin otteeseen jotta se asentaisi ohjelman. No, sain haluamani sovelluksen puolen tunnin yrittämisen jälkeen. Koneen sammuttamiseen meni reilusti yli 5 minuuttia joka on ihmeellistä uudelta koneelta. Ei siinä mitään. Seuraavana päivänä kun aloin käynnistämään konetta, se käynnisti itseään 10 minuuttia. Käyttäjätilin valitsemisen kohdalla kirjoitin tililleni salasanan ja yleensä siitä työpöydälle menemiseen ei mene edes 5 sekuntia ( vanhemmalla koneellakaan ) no nyt kesti 5 min siinä että se meni siihen työpöydälle. Käynnistämisessä meni siis yhteensä 15 min. Tällläistäko jouduin kestämään uudelta koneelta? Seuraavana chrome selain jumitti ja jouduin sulkemaan sen, uudestaan chromeen en päässyt enään. Kokeilin päästä internet explorer selaimella nettiin mutta sekin vain latasi / jumitti. Vika ei ollut nettiyhteydessäni. Testasin vielä vanhemmalla koneella nettiäni niin siinä se toimi ihan normaalin nopeasti. Siinä oli jo ihmettelemisen arvoisia syitä uudesta koneestani. Aloin käynnistämään konetta uudelleen jospa olisin nettiin päässyt sitten uudelleen käynnistettyä. Uudelleenkäynnistämisessä kesti yli 10 min mikä on todella hidasta käytöstä uudelta koneelta :DD.... pääsin kuitenkin nettiin sen jälkeen. Koneen hiirilevy oli myös huono.. ekanakin päivänä tietokoneen hiiri katosi näytöltä ja hiiri ei toiminut vaikka siihen koski. Hiirikin siis jumitti ja toisena päivänä kone yhdesti "pimahti" ei siis näkynyt mitään ja palasi normaaliksi kun tarpeeksi hiireä heiluttelin. Nyt olen palauttanut koneen takaisin ja yritin palauttaa sitä kokonaan eli perua kyseisen koneen kaupan ja halusin tilalle eri koneen. Sain kuitenkin vain viestin että se oli mennyt huoltoon. Soitin verkkokauppaan että mitä se kone huollossa tekee kun en sitä sinne lähettäny? noh sain vastauksen ettei kauppaa voi perua kun koneeseen on asennettu jotain.
Totta kai minä nyt koneen avaan ja asennan siihen tilin jotta pääsen käyttämään sitä? Ei kai sitä kukaan asiakas tiedä että kone on paska ja rikki kun sen paketista ottaa. Kone on nyt huollossa ja minulla ei heidän mukaan ole oikeutta perua kauppaa. Ei kai se auta kun odottaa ja toivoa että he muka jotain sille pystyvät tekemään ja kone tulisi ehjänä ja toimivana minulle takaisin. En oikein usko että tuommoselle vialle voi mitään tehdä. Täytynee nyt vain odottaa koneen saapumista ja mitä luultavimmin tyhjänpäiväistä laskua huollosta? Aion olla kuluttaja-asiamieheen yhteydessä ja kysyä onko tämä ihan totta ettei kauppaa voi perua jos saan rikkinäisen koneen? Olisinpa lukenut kyseisestä kaupasta ja sen toiminnasta ennen kuin tilasin sieltä mitään!

Vasta vuoden olen joutunut kärsimään viallisen puolentoista tonnin telkkarin kanssa. Reklamointi kyseisen puljun kanssa on todella hankalaa. Reklamointiosasto on suoraan johtoryhmän alaisuudessa ja johtoryhmästä vastattiin, ettei heillä ole aikaa paneutua reklamointeihin ollenkaan. Reklamointiporukka ei taas uskalla viedä asioita johtokuntaan, vaan toimivat pelon vallassa.
TV ostettiin vuosi sitten ja siitä 2 1/2 kk korjauspajalla. Ekalla kerralla laittoivat rikkinäisen takaisin.
Verkkokauppa.com sivuilla asiakaspalautteista käy ilmi, että muillakin on ollut samanlaisia vikoja.
Philips on tuonut markkinoille keskeneräisenlaitteen. Töllö on edelleen korjaamolla.
Kaikista loukkaavinta ja suorastaan rikollista on se, että kaikenlaisilla puhelin opastuksilla on masinaa yritetty saada kuntoon ja virheellisillä neuvoilla olen hankkinut turhan antennihuollon ja ostanut turhaan toisen laisen kovalevyn, joihin on uponnut liki tonni. Vika löytyi lopulta TVstä.
Nyt Verkkokauppa.com on hyvittämässä televisiota siten, että hyvityksestä vähennetään ikävähennys 2% / kk, vaikka ovat alunperin myynneet kelvottoman vekottimen ja itse omalla toiminnallaan Philipsin kanssa venyttäneet prosessia yli vuoden kestäväksi.
Opportunistien omistama pulju - VAROKAA ASIOIMASTA SIELLÄ!

Tuotteen tilaus tehty netissä viimeviikolla.
Tilaushetkellä kyseistä tuotetta oli varastossa useita kappaleita.
Toimitus 2-3 päivässä.

Tilaus on käsittelyssä.
Soitin VK myyntiin ja luvattiin parissa päivässä postittaa tilaus.
Tiedoissa lukee.Odotetaan tuotetta.Tilausta käsitellään edelleen.
Joku kusee ja pahasti.

Vieläköhän ensiviikolla käsitellään.
Varmaankin on vaan 1 henkilö hoitamassa postituksia.
Sekin on ilmeisesti osa-aikainen,määräaikainen tukityöllistetty harjoittelija

Itse en suosittele kyseistä kauppaa kenellekkään! Kannattaa ostaa haluamasi elektroniikka tuote jostakin muusta kaupasta. Valitettavasti itse en ollut lukenut mitään kyseisestä kaupasta ennen kuin menin sieltä mitään tilaamaan. Hyvä ennakko kuvitelma on aina ollut. Tilasin itselleni tietokoneen ja tietenkin toivon ja luulen että uusi tietokoneeni on toimiva. Näin ei kuitenkaan ollut. Voiko upouusi tietokoneeni olla yhtä hidas kuin olisi 10 vuotta vanha jumittava pöytäkoneeni? Enpä uskois. Ainoa mitä aluksi siihen asensin oli tietenkin microsoft tilini ja sen...
...Aion olla kuluttaja-asiamieheen yhteydessä ja kysyä onko tämä ihan totta ettei kauppaa voi perua jos saan rikkinäisen koneen? Olisinpa lukenut kyseisestä kaupasta ja sen toiminnasta ennen kuin tilasin sieltä mitään!

Oletko ihan sata varma ettet saanut selainta ladatessa hankittua uudelle koneellesi virusta?
Meillä nimittäin kävi näin. Ladattiin uudelle koneelle Chrome hyvin luotettavan oloisesta paikasta ja tadaa, saatiin kylkiäisenä joku tosi pirullinen virus. Onneksi tunnetaan sen verran it-nörttejä, että pitkällisen konesultoinnin jälkeen saatiin kone puhdistettua.

Vuosien varrella kymmeniä tilauksia olen tehnyt, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia. Pelkkää plussaa.

Hidasta on
Tilaus 15.10. kerran viikossa tulee sähköpostiin ilmoitus : "odotamme tuotetta"
viimeinen ilmoitus tänään.26.11.
Raha makaa tilauksessa. Ei voi kehua, vaikka kuinka pinnistäisi positiivista asennetta.

Tilasin laadtumerkiisen vauvamaton härpäkkeineen. Oli -50 norm hintaan verrattuna eöi hyvä tarjous. No myöhemmin päivällä vielä katsoin netistä oliko kaikki ehkä myyty niin olivatlin vaihtaneet tuotekuvan. Nyt kuvassa alkuperäistä jäljitelty ja halvan näköinen versio. Kyselin heti perään, että tuleehan se minkä itse tilasin (olin ottanut kuvakaappauksen tilaamastani tuotteesta). No ei kun se halpa kopio myt sitten on lähetetty ja pahoittelivat väärää kuvaa.

Ohjasi tekemään reklamaatiota ja pyytämään alennusta. No katsotaan mitä tajoavat. Harmittaa. Taidan palauttaa vaan... Mitä sitä paskaa pitämään.

Tilasin Verkkokauppa.com:sta 10.3.2016 kannettavan tietokoneen HP Notebook tuotekoodi (15023) noudolla Jätkäsaaren myymälästä. Noudettuani tuotteen heidän noutopisteeltä huomasin kotona ettei verkkokauppa.comin verkkosivujen tuotekuva vastannut saamaani tuotetta. En siis suosittele ostamaan heiltä kyseistä tuotetta verkkokaupasta. Myymälästä tuotetta ei edes ollut saatavilla joten en olisi voinut edes käydä varmistamassa itse asiaa. On tämä nykymaailma kyllä mennyt huonoon suuntaan.

Yhteistyössä