Kokemuksia Valmarin -valmisteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen aivan orja tuolle aineelle. Käyttänyt vuosia. Vatsa toimii paremmin ja muutenkin tuntuu olo kevenevän.
Nyt olin reilun kuukauden ilman ja tuntui paino nousevan, päätä särki ja muutenkin nuutunut olo. Kait se parantaa mun aineenvaihduntaa.

oon käyttänyt n.viikon ajan joka päivä. Muutaman päivän jälkeen tuntui ruuansulatus nopeutuvan, olo vähän pirteempi ja oudolla tavalla juoma tosiaan alkaa maistua hyvälle, kun siihen tottuu :) käytän tätä juuri ruuansulatuksen nopeuttamiseen ja toivon että auttaa laihdutuksessa.

[QUOTE="sipe";23178765]oon käyttänyt n.viikon ajan joka päivä. Muutaman päivän jälkeen tuntui ruuansulatus nopeutuvan, olo vähän pirteempi ja oudolla tavalla juoma tosiaan alkaa maistua hyvälle, kun siihen tottuu :) käytän tätä juuri ruuansulatuksen nopeuttamiseen ja toivon että auttaa laihdutuksessa.[/QUOTE]

Kuinka paljon käytät päivän aikana? Mihin aikaan vuorokaudesta? Ennen vai jälkeen syömisen?

[QUOTE="vieras";23178961]Kuinka paljon käytät päivän aikana? Mihin aikaan vuorokaudesta? Ennen vai jälkeen syömisen?[/QUOTE]

Mä aloitin vasta sen juomisen ja vielä maistuu pahalle.
Mulla on yskänlääke mitallinen sitä 2.litrassa vettä ja pidän sitä jääkaapissa ja juon päivän mittaan (sellaisen suosituksen sain life (luontaistuotekaupan) myymälästä.

Uusimmat

Yhteistyössä