Onko kellään kokemuksia tosta akupainantamatosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
prdimg

kun ajattelin ostaa joululahjaks äidille sellasen :D

http://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/6981/IN-WELLNESS-Piikkimatto-shaktimatto

Tuo kyllä kiinnostaisi.
Kannattaa kierrellä olen nyt katsellut hintoja ja ne on n.20-50e välillä. Riippuen mikä kauppa myy. Periaate varmaan kaikissa ihan sama, ainakin samalta ne kaikki näyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Tuo kyllä kiinnostaisi.
Kannattaa kierrellä olen nyt katsellut hintoja ja ne on n.20-50e välillä. Riippuen mikä kauppa myy. Periaate varmaan kaikissa ihan sama, ainakin samalta ne kaikki näyttää.

joo jossain oli jollain kortilla just 29.90. toi nyt vaan sattu ekana osuun simään googlesta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Tuo kyllä kiinnostaisi.

Juu, toi meidän maksoi 15?. :D

olen maannut sen päällä nyt muutamana päivänä ja tosiaan tulee sellainen rento ja hyvä olo. Mukavasti lämmittää selkä- ja hartiaosastoa! Eilen vaivuin horrokseen sen päälä ja havahduin siihen, kun kuorsasin...

Prisman ja Stadiumin matoissa ainakin oli aivan yhtä kovat piikit kuin life-kaupan 70euron matossa! Pari viikkoa sitten just luin asiantuntijan mielipiteitä myytävistä matoista ja hänkin kirjoitti että lähes poikkeuksetta käytössä on aivan samat materiaalit ja hinnoissa on tosi paljon ilmaa.

Yhteistyössä