A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
tilasin nyt kokeeksi 20tbl tuota TryptoValia verkkoapteekista, postikuluineen 14.20 ja maksoinkin hetitoivottavasti auttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;24019509:Hammas on vielä vähän kipeä, mutta pärjäilen ihan hyvin, kiitos kysymästä.Toivotaan, ettei se tästä enää kipeydy, koska muuten menis juhannussuunnitelmat vähän pieleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;24020085:Voikohan tuo tryptoval aiheuttaa päänsärkyä?Mulla on parina päivänä nyt särkeny päätä ihan urakalla, eilen pistin sen vielä ukkosilman piikkiin, mutta tänään ei oo painostava keli.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;24020315:En mie kestä kofeiinia. Tänään kyllä join kupillisen vihreää teetä, mutta en tiiä oisko se syynä. Ei ainakaan ennen oo ollut.
Mies saa melatoniinista päänsäryn, ja mieki yhen tietyn valmistajan melatoniinista, mutta ei luulis, että tuosta tryptovalista kumminkaan. Sehän muuttuu kehossa serotoniiniksi ja melatoniiniksi?
En käsitä, miksi ensinmainittu aiheutti oudon ja levottoman olon, mutta tuo toinen toimii.
Hirveesti ihmiset luettelee lääkkeitä täällä... Valeriana-teetä olen itse juonut, mikä kyllä auttaa, mutta suosittelen meditaatiota, youtubesta voi helposti ladata noita ohjattuja meditaationauhotteita joilla helposti rentoutuu![]()