Olen itse nainen ja elän suhteessa miehen kanssa, jolle olen ehkä jossain määrin helppo nakki. Näytän tunteeni avoimesti, pidän yhteyttä, ehdotan tapaamisia ja olen saatavilla. Päätin alusta asti, että en jaksa mitään pelejä, enä suosittele niitä kenellekään muullekaan. Mutta on olemassa kevyempikin vaihtoehto, kuin taktinen pelaaminen ja jonkun muun, esittäminen, kuin mitä oikeasti on. Itse olen huomannut, että jos tuppaan liikaa hänen seuraansa, hän saattaa viikon jälkeen olla vähän etäisempi. Ja sitten jos olenkin pari päivää omissa oloissani ja näemme sen jälkeen, hän on taas lämmin ja rakastava. Ei kai siinä mitään pelejä tarvita, mutta voi olla ihan tervettä antaa toiselle joskus omaa tilaa ilman, että toisen tarvitsisi sitä erikseen pyytää. Jos haluat olla miehen kanssa ja rakastat häntä, kehoitan sinua olemaan ihan vaan oma itsesi, mutta jos tiedostat, että sinulla on taipumusta takerua, voit toki kiinnittää siihen huomiota ja välttää sitä jo ihan itsesikin tähden. Nauti suhteestanne ja yhteisestä ajastanne, mutta käytä vapaa-aikaasi myös omiin harrastuksiin ja ystävien tapaamiseen. Älä ole "vaikeasti tavoiteltava" siksi, että saisit miehen juoksemaan perässäsi, vaan ole tavoittamattomissa silloin tällöin siitä syystä,että SINÄ ITSE HALUAT olla ystävien kanssa ja omissa haharrastuksissa ja siksi, että sinä myös haluat antaa suhteenne hengittää.
Jos kaikki toimintasi tähtää miehen huomion saamiseen, silloin sinä et ole tasapainossa oman elämäsi kanssa. Jos otat yhteyttä mieheen saadaksesi miehen huomion ja sitten taas vastaavasti olet ottamatta yhteyttä, jotta saisit miehesi huomion, niin silloinhan kaikki perustuu vain miehen huomion saamiseen, eikä se voi olla hyväksi sinulle. Mies voi olla sinulle tärkeä, mutta ei kaikki saa pyöriä miehen ympärillä.
Jos haluat olla viikon saavuttamattomissa, älä tee sitä kotona kärvistellen ja puhelinta kyttäillen, vaan lähde viikoksi matkalle ystävän kanssa. Silloin elät omaa elämääsi ja nautit, etäisyys tulee siinä sivussa, eikä sen tarvitse olla itse tarkoitus.
Jos teillä on hyvä olla yhdessä ja kuitenkin hetkittäin osaat vetäytyä elämään omaakin elämääsi, silloin kaiken pitäisi sujua itsestään. Jos taas joudut tekemään monimutkaisia temppuja miehen huomion saadaksesi, silloin olet sattunut yksiin sellaisen miehen kanssa, jonka huomiota et edes oikeasti halua.