V
vieras
Vieras
Onko joku käynyt sellaisessa ja mitä mieltä olet, jos olet käynyt? Kosmetologi sanoi, että passaisi minun ihotyypilleni, mutta haluaisin kuulla mielipiteitä, jos jollekulle tehty tuo...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:Nicehousen sivulta luin kokemuksia ja siellä useat kirjoittivat, että kasvot turvonneet, naamaa pistellyt kovasti, ollut viikon iho punainen jne, joten alkoi hieman pelottaa, mutta ehkäpä uskallan kuitenkin..
Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:Työkseni olen noitakin hoitoja tehnyt.Voin suositella.Kivuton,mukava hoito.Kuorii ja kirkastaa ihoa.Tehoaa parhaiten sarjahoitona,mutta toki kerrastakin hyötyä on.Mitäs muuta haluaisit tietää?! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:Ainakin itse tykkään tosi paljon nimenomaan tällä tyylillä tehdystä ihonpuhdistuksesta.Toimii mun iholle ainakin parhaiten.Iho näyttää heti hoidon jälkeen paljon kirkkaammalta ja tuntuu pehmeältä.Usein mulla muutamana päivänä hoidon jälkeen saattaa tulla muutama näppylä, kun iho puhdistaa itseään sen nesteen vaikutuksesta.Näin ei siis välttämättä käy kaikille,riippuu ihotyypistä.Mutta tosiaan,suosittelen lämpimästi kyseistä hoitoa. =)