Kokemuksia ultraääni-ihonpuhdistuksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko joku käynyt sellaisessa ja mitä mieltä olet, jos olet käynyt? Kosmetologi sanoi, että passaisi minun ihotyypilleni, mutta haluaisin kuulla mielipiteitä, jos jollekulle tehty tuo...

Työkseni olen noitakin hoitoja tehnyt.Voin suositella.Kivuton,mukava hoito.Kuorii ja kirkastaa ihoa.Tehoaa parhaiten sarjahoitona,mutta toki kerrastakin hyötyä on.Mitäs muuta haluaisit tietää?! =)

Nicehousen sivulta luin kokemuksia ja siellä useat kirjoittivat, että kasvot turvonneet, naamaa pistellyt kovasti, ollut viikon iho punainen jne, joten alkoi hieman pelottaa, mutta ehkäpä uskallan kuitenkin..

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Nicehousen sivulta luin kokemuksia ja siellä useat kirjoittivat, että kasvot turvonneet, naamaa pistellyt kovasti, ollut viikon iho punainen jne, joten alkoi hieman pelottaa, mutta ehkäpä uskallan kuitenkin..

Ohhoh...Kyllä on sitten tekijällä tainnut olla vääränlaiset otteet!

Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:
Työkseni olen noitakin hoitoja tehnyt.Voin suositella.Kivuton,mukava hoito.Kuorii ja kirkastaa ihoa.Tehoaa parhaiten sarjahoitona,mutta toki kerrastakin hyötyä on.Mitäs muuta haluaisit tietää?! =)

No kiva kun autat =). kitos =). Miten se siis ihan käytännössä tehdään ja miten se vaikuttaa ihoon? Tehoaako mustapäihin? Entäs kun mulla tuntuu/näyttää iho useesti sellaselta harmaalta ja kuolleelta, niin kirkastaako se tms...?

Hoidossa kasvoille levitetään erityinen hoitoneste(pehmittää,kosteuttaa ja puhdistaa ihoa).Iho kosteutetaan siis nesteellä ja tämän jälkeen kasvot ja kaula käydään läpi ultraääntä hyödyntävällä hoitopäällä.Näiden yhteisvaikutuksella saadaan tukkeumat ja tali "nostettua" huokosesta tehokkaasti.Myös kuorinta tulee samassa iholle eli kirkastaa ihoa myös.Sopii erinomaisesti juuri pintakuivalle,harmahtavalle iholle.Tehoaa mustapäihin,varsinkin sarjana annettuna.

Ainakin itse tykkään tosi paljon nimenomaan tällä tyylillä tehdystä ihonpuhdistuksesta.Toimii mun iholle ainakin parhaiten.Iho näyttää heti hoidon jälkeen paljon kirkkaammalta ja tuntuu pehmeältä.Usein mulla muutamana päivänä hoidon jälkeen saattaa tulla muutama näppylä, kun iho puhdistaa itseään sen nesteen vaikutuksesta.Näin ei siis välttämättä käy kaikille,riippuu ihotyypistä.Mutta tosiaan,suosittelen lämpimästi kyseistä hoitoa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:
Ainakin itse tykkään tosi paljon nimenomaan tällä tyylillä tehdystä ihonpuhdistuksesta.Toimii mun iholle ainakin parhaiten.Iho näyttää heti hoidon jälkeen paljon kirkkaammalta ja tuntuu pehmeältä.Usein mulla muutamana päivänä hoidon jälkeen saattaa tulla muutama näppylä, kun iho puhdistaa itseään sen nesteen vaikutuksesta.Näin ei siis välttämättä käy kaikille,riippuu ihotyypistä.Mutta tosiaan,suosittelen lämpimästi kyseistä hoitoa. =)

Kiitos sulle tiedoista =). Pitää varata aika kosmetologille tuohon hoitoon =). Kuinka usein muuten olisi hyvä käydä, jos sarjana ottaa tuota hoitoa?

En ole "perinteisessä" kasvohoidossa ollut, mutta tuo ultraäänihoito oli ihan kiva. Kasvojen iho tuntui ihanan pehmeiltä ja puhtaalta... mutta vain pari päivää. Sen jälkeen oli ihan sama kuin ennenkin. Tosin silloinen kosmetologi ei mitään maininnut, että kannataisi ottaa sarjana...

Tuosta sarjahoidosta kannattaa sen oman kosmetologin kanssa keskustella,että miten usein juuri sun ihotyypille kannattaisi hoitoja antaa.Esimerkkinä voisi olla vaikka neljä hoitokertaa muutaman kuukauden välein.Riippuu tosiaan niin ihosta. =)

Samanlaista kokemusta kuin "Epunkeppu harmaana" -nimimerkillä: Ei pitkäaikaista tulosta. Ja vaikuttaisi muutenkin siltä (selvittelin muiden kokemuksia aikoinaan minäkin), että UÄ-hoitojen tekijöiden taidot ovat hoidettavan tuurista kiinni...

Mulla on couperousaan taipuvainen iho ja kosmetologi tekee ultraäänihoidon muutaman kuukauden välein. Olen käynyt siellä nyt n. 4 vuotta suht säännöllisesti ja en huomaa juuri mitään eroa !! Ilman hoitoa iho tietty voisi olla vielä punaisempi ja verisuonet pinnalla mutta silti - olisin kuvitellut että olisi tehonnut paremmin. Lisäksi mun kosmetologi sanoi että kun käy hoidossa säännöllisesti niin mustapäätkin häviää pikkuhiljaa. HÖH - ei ole mihinkään hävinneet. Nenän / leuan alueella on edelleen ja runsaasti. Tätä ko. kosmetologia pidetään luultavasti alansa parhaana täällä meidän seudulla eli ammattitaidottomuudesta ei ainakaan pitäisi johtua. Laitteet & aineet myös huippuluokkaa. Onko vika sitten itsessäni kun hoito ei näytä tehoavan ??

Mä oon käyny nyt melkein kolme vuotta ultarahoidossa parin kuukauden välein. Mulla toimii hyvin. Pigmenttiläiskät on hävinny kokonaan ja ne oli isoja ja pahoja. Näppyjä tulee enää vähän ja harvoin.
Mutta vaatii, että käyn parin kuukauden välein. Muuten epäpuhtauder alkaa taas kiusata. Mutta voin suositella lämpimästi.

Uusimmat

Yhteistyössä