H
hiinku
Vieras
Olen palannut töihin hoitovapaalta ja jotenkin mulla on välillä tosi epämääräisen paha olo työpaikan ilmapiiristä. En oikein osaa sanoa mitään konkreettista, ehkä katseita, tervehdysten sävyjä ja muita pieniä juttuja. Ja sitten yksi sellainen konkreettinen juttukin on sattunut, että mut on jätetty vaan ulkopuolelle jostain mihin mun olis kuulunut osallistua. Ei vaan muistettu kertoa. En tiedä oikein miten tuohon pitäis suhtautua. Pitäiskö mun vaan kestää ja koittaa katsoa josko tuo menis ohi. Tai sitten odottaa, että mulla on jotain konkreettista "todistusaineistoa" ja mennä sitten sen kanssa juttelemaan joko asianosaisille tai sitten esimiehelle? En ole ollut tällaisessa tilanteessa ennen. Toisaalta en kyllä hyväksy minkäänlaista syrjintää työpaikailla. Omissa töissä on ihan tarpeeksi hoideltavaa ja työ kyllä imee henkisesti mehut ihan ilman tällaisia syrjintäkokemuksiakin. En mielestäni ole tehnyt mitään väärin ketään kohtaan ja jos olen jotakuta loukannut niin se on ihan varmasti tapahtunut vahingossa, että en ole tarkoittanut. Yksi viikko taas ohi ja viikonloppu alkaa jälleen kyyneleillä. Onko muilla samanlaista? Mistä tuommoinen voi johtua?