Kokemuksia Turkista lasten kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkalla haluava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en ole itse käyny mut sisko on käynyt ja nyt kun hällä lapsi niin sano et kun kasvaa niin sinne menee kyllä lapsen kanssa käymään, ilmeisesti hyvä paikka sit oli.

aika paljon mitä matkaltaan haluaa, mutta jos lasten näkökulmasta, niin uima-altaat, rannat ja aurinko varmaan niille riittää, ja sillon Turkki on tosi kiva paikka. Monta lasta teillä on ja minkä ikäisiä?

Itse suosittelen alanyaa kaikille :) ihana paikka ja oikein sopiva lapsiperheille. Ystävällisiä ihmisiä ja tykkäävät lapsista. Rannat sillain aika huonoja lapsille että syvenee niin nopsaan ja etenkin kleopatrarannalla on usein suuria aaltoja. Ruoka on turkissa todella hyvää!

Katso Matkatoimisto Nazar, niillä hyviä Turkinmatkoja lapsiperheille. Itse olen käynyt niissä pegasos-hotelleissa ja ne erinomaisiksi havainnut.
Syyskuussa ne matkat on halvimmillaan. Lähes puoli-ilmaisia(äkkilähdöt siis).

Mun yks kaveriperhe oli just Turkin Sidessä ja olivat tosi tyytyväisiä, sanoivat että tosi hyvä paikka matkustaa lasten kanssa. Tosin kuumahan siellä on, oli ollut lokakuussa yli 35. Eli siitä tulee sitten vähän haastetta.

Onko muilla kokemuksia noista Nazarin matkoista? Siellä olis muutama hyvä vaihtoehto, mitkä kiinnostais. Ja tulisi n. 300-400 e halvemmaksi koko porukalta verrattuna finnmatkojen reissuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mun 7v tyttö oli kummitätinsä ja tämän lapsen kanssa kesällä Marmariksella hotelli Ceylanissa. Ja tykkäsivät paikasta ja hotellista ja koko lomareissusta tosi paljon.

Me asuttiin ennen sitä hotellia vastapäätä :)

Mä veisin lapseni Turkkiin milloin tahansa, lomalle tai asumaankin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko muilla kokemuksia noista Nazarin matkoista? Siellä olis muutama hyvä vaihtoehto, mitkä kiinnostais. Ja tulisi n. 300-400 e halvemmaksi koko porukalta verrattuna finnmatkojen reissuun.

Oltiin Kusadasissa Aqua Fantasyssä, suosittelen oli kanssa all-inclusive hotelli. Ruuat mahtavia, henkilökunta aivan ihanaa, todella siistiä,siivoojia liikkeellä koko ajan.
Oltiin siskon perheen kanssa, lapset iältään 10kk, 2v, 10v,12 ja 15vuotiaita ja kaikille löyty tekemistä, hotellin vieressä iso vesipuisto,

Yhteistyössä