Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Koita saada viikon kokeiluun sellainen. Meillä oli viikon koekäytössä eikä tykätty yhtään,ei patjasta eikä tyynyistä. Ahdisti nukkua kun siihen uppoaa niin syvälle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nolona kysyn että oliskos se se ilmapatja? Meillä on ilmapatjat ja on tykätty. Ei oo ollu selät kipeenä enää ja tosin saa kummallekin omat kovuudet.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mä tykkään kovasta, siksi mä en ole koskaan tykänny tuosta meidän jenkkisängystä, alunperinkin oli minulle liian pehmeä ja nyt vielä jouset kuoleentuneet keskeltä ja niin reunassa ei pysy että olisi hyvä nukkua, keskellä kamala kuoppa vaan.
Paras sänky mun selälle on ollu ihan vanhanaikaiset kovat vaahtomuovipatjat, halvatkin kun mitkä, mutta mies ei tykkää niistä eikä meillä ole sänkyä niille. Nyt on sitten ollu viritelmä jenkkisängyn runkopatja - joustinpatja - vaahtomuovipatjat - paksu petari ja se on ihan jees niin kauan kun kestää kasassa, mutta aamuyöllä ne vaahtomuovit alkaa luistella reunoille ja keskellä on pahimmillaan 40 cm rako. Kiva herätä aamulla takamus siitä kolosta ja selkä huutaa hoosiannaa.
Mä olen kärsiny koko ikäni selkävaivoja ja kuitenkin ihminen viettää NIIN paljon aikaa sängyssä, että siitä ei ole oikein varaa pihistellä. Mies haluaisi Hästensin, mutta niiden halvin malli maksaa enemmän kuin yksikään Tempur ja mun selälle ne on kaikki aivan liian pehmoisen tuntuisia.
Pitää vissiin molemmille ostaa oma sänky...:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on Tempurin tyyny ollu jo vuosia ja siihen ei todellakaan "puoli naamaa jämähdä kuin muottiin" vaan se muotoutuu ja pehmenee lämmön vaikutuksesta ja on ai-van loistava. Ei ole päänsäryt vaivanneet huonosti nukuttujen öiden jälkeen kun niitä ei enää ole. Otan oman tyynyn aina mukaan kun johonkin lähden.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Onko kellään? Paikallinen jälleenmyyjä on myymässä varastoa tyhjäksi (lopettaa) ja mä kävin eilen ihailemassa noita. Alkaisi jo -40% alessa olla meikäläisen kukkarolle sopiva. Kannattaako hommata? Onko hintansa väärti?
Alkuperäinen kirjoittaja tempuria:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Onko kellään? Paikallinen jälleenmyyjä on myymässä varastoa tyhjäksi (lopettaa) ja mä kävin eilen ihailemassa noita. Alkaisi jo -40% alessa olla meikäläisen kukkarolle sopiva. Kannattaako hommata? Onko hintansa väärti?
Missä päin tämä on?
Olen haaveillut tempur patjasta, nyt on käytössä kopio sijauspatja ja on ollut kyllä mun pelastukseni. En enää heräile niin usein yöllä puutuneena ja kipeänä.
Onko siellä patjoja myynnissä? Vai pelkkä koko sänkypaketti?
VISKOELASTINEN-PATJA JA KEMIKAALIHERKKYYS
2.1.2017
Viskoelastisia eli älyvaahto-patjoja ei suositella ensisijaisesti ympäristöherkille (monikemikaaliyliherkkä, tuoksuyliherkkä, homealtistunut) ihmisille. Ohjeistus liittyy uuden viskoelastisen materiaalin muita voimakkaampaan ominaistuoksuun. On havaittu, että toistaiseksi tuntemattomasta syystä viskoelastinen materiaali saattaa ajoittain "tuoksua uudelle" määrittelemättömän ajan. Aika voi olla muutaman päivän tai jopa viikkoja. Uutuuden haju voi olla voimakkaimmillaan juuri ensimmäisinä päivinä, kun tuotteen avaa kuljetuksen aikana käytetystä likaantumista estävästä muovisuojakääreestä.
Viskoelastinen materiaali soveltuu allergisille materiaalien näkökulmasta, mutta erityisesti ympäristöherkkä voi aistia tuotteessa muita voimakkaammin "uutuudenhajua". Tuotteen materiaaleissa ei käytetä hajustekemikaaleja. Ympäristöherkän ihmisen kannattaa tutustua tuotevalikoimiin laajasti, vaikka älyvaahtomateriaali on tällä hetkellä hyvin suosittu materiaali esimerkiksi sijauspatjoissa.
Suomessa ei toistaiseksi ole huonekaluille ja patjoille olemassa matalapäästöisyystestauksia.